• Business

    Πώς ο Γιάννης Κούστας στοχεύει σε μείωση της κατανάλωσης καυσίμων φορτηγών πλοίων κατά 15%

    Γιάννης Κούστας. Ιδιοκτήτης Danaos Corporation


    Η Danaos του Γιάννη Κούστα φιλοδοξεί να περιορίσει την κατανάλωση καυσίμων δύο φορτηγών πλοίων χωρητικότητας 8.500 teu σε ποσοστό ως και 15%, με μία σειρά τεχνικών αναβαθμίσεων.

    Η MAN Diesel & Turbo εξασφάλισε το έργο προκειμένου να παραδώσει στην εταιρεία προπέλες Kappel σταθερού βήματος, εξαρτήματα με πτερύγια και την τεχνολογία Engine Power Limitation, που περιορίζει τη μέγιστη απόδοση ισχύος του κινητήρα.

    Το έργο αφορά στα δύο φορτηγά πλοία της εταιρείας CSCL Europe και CSCL America (και τα δύο κατασκευής 2004).

    «Το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης πραγματοποίησε πολύ ενδελεχείς έρευνες προτού καταλήξει στις κατάλληλες λύσεις αναβάθμισης για αυτά τα πλοία, και είμαστε αισιόδοξοι ότι τα πλοία θα είναι πολύ ανταγωνιστικά στην αγορά μετά την αναβάθμισή τους», δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Danaos, Δημήτρης Βασταρούχας.

    Και τα δύο πλοία διαθέτουν κύριους κινητήρες MAN B&W 12K98MC-C με απόδοση 68.520 kW στις 104 στροφές ανά λεπτό. Με την αναβάθμιση οι κινητήρες θα περιοριστούν στα 44.000 kW στις 89,7 στροφές ανά λεπτό. Ωστόσο, η μέγιστη ταχύτητα των 23 κόμβων θα παραμείνει αμετάβλητη.

    Παράλληλα με την αναβάθμιση των κινητήρων τους, τα δύο πλοία θα περάσουν από «λίφτινγκ» στην βολβοειδή πλώρη τους.

    «Σε συνδυασμό με το ήδη εγκατεστημένο σύστημα εξοικονόμησης του τουρμποκινητήρα, αυτές οι αναβαθμίσεις αναμένεται να περιορίσουν την κατανάλωση καυσίμων στη νέα βέλτιστη ταχύτητα των 18 κόμβων σε συνολικό ποσοστό άνω του 15% συγκριτικά με τα πλοία όπως παραδόθηκαν από το ναυπηγείο το 2004», ανακοίνωσε η MAN Diesel & Turbo. «Το πακέτο αναβάθμισης θα καταστήσει τα φορτηγά πλοία της Danaos μεταξύ των πλέον ανταγωνιστικών μεσαίου μεγέθους φορτηγών πλοίων στην αγορά».

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/mipos-ine-o-piter-georgiopoulos-o-mistiriodis-diekdikitis-tou-stolou-tis-osg/48792



    ΣΧΟΛΙΑ