Business

Ποια ναυπηγεία θα κατασκευάσουν τελικά τα επόμενα VLCCs των Αντώνη και Φίλιππου Λαιμού;

Φίλιππος (αριστερά) και Αντώνης (δεξιά) Λαιμός, εφοπλιστές Enesel S.A. ναυτιλία

Φίλιππος (αριστερά) και Αντώνης (δεξιά) Λαιμός, εφοπλιστές Enesel S.A.


Στα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI) ανέθεσε τελικά η ναυτιλιακή εταιρεία Enesel, συμφερόντων της οικογένειας Λαιμού, την κατασκευή των επόμενων τάνκερ της τύπου VLCC, χωρητικότητας 300.000 dwt το καθένα, σύμφωνα με το Korea Pulse.

Δεν έχουν γίνει πάντως γνωστές οι οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας, όμως σύμφωνα με προηγούμενο ρεπορτάζ του TradeWinds. στο τραπέζι είχε πέσει και η τιμή των 79 εκατ. δολαρίων για το κάθε πλοίο, η οποία μπορεί να φτάσει και τα 81 εκατ. δολ. μαζί με όλα τα πρόσθετα εξαρτήματα που ίσως ζητηθούν.

Όπως γράφαμε την προηγούμενη εβδομάδα στο mononews.gr, οι δύο επιλογές της Enesel για την παραγγελία της ήταν τα ναυπηγεία ΗΗΙ και Samsung Heavy Industries (SHI), με τα HHI να θεωρούνται επικρατέστερα, κάτι που φαίνεται να επιβεβαιώνεται τελικά.

Σύμφωνα με το TradeWinds, η Enesel, της οποίας ηγούνται τα αδέλφια Αντώνης και Φίλιππος Λαιμός, είχε εκδηλώσει ήδη από τα Χριστούγεννα ενδιαφέρον για την παραγγελία νεότευκτων πλοίων VLCC, εφόσον οι τιμές έπεφταν κάτω από τα 80 εκατομμύρια δολάρια,

Σημειώνεται ότι η Enesel διαθέτει «στο νερό» ήδη 2 VLCCs – και τα δύο εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο – το Irene SL (χωρητικότητας 319.247-dwt και κατασκευής 2004) και το Spyros (χωρητικότητας 318.683-dwt και κατασκευής 2007), τα οποία ωστόσο έχουν κατασκευαστεί στα Hyundai Samho Heavy Industries.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γ. Μυτιληναίος: Συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στη ναυτιλία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Τράπεζα Κύπρου μπαίνει για πρώτη φορά στην αγορά των ναυτιλιακών δανείων

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Π. Λιβανός: Μέσα σε ένα 24ωρο JP Morgan και Seaport αναβάθμισαν τη μετοχή της GasLog


ΣΧΟΛΙΑ