• Business

    Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ: Νέο πλήγμα από το Υπουργείο Υποδομών – Κόπηκε από τον διαγωνισμό για τα πράσινα λεωφορεία

    Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος, CEO «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ», Ιωάννης Πετρόπουλος, Μέτοχος «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ»

    Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος, CEO «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ», Ιωάννης Πετρόπουλος, Μέτοχος «Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ»


    Την ίδια ώρα που η μετοχή της Πετρόπουλος ΑΕΒΕ διαπραγματεύεται κοντά στα υψηλά 52 εβδομάδων, δηλαδή στα 9,70 ευρώ η εισηγμένη δέχεται νέο πλήγμα. Εταιρεία που εκπροσωπεί αποκλείστηκε από το εναπομείναν τμήμα του διαγωνισμού του υπουργείου Υποδομών για την απόκτηση νέων πράσινων λεωφορείων, ο οποίος τρέχει από τον Νοέμβριο του 2021.

    Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική απόφαση που υπογράφει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, η προσφορά της εταιρείας BYD ELECTRIC BUS & TRUCK HUNGARY KFT, που αποτελεί τον ευρωπαϊκό βραχίονα της κινεζικής BYD, η οποία έχει ως αντιπρόσωπο στη χώρα μας την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, χαρακτηρίζεται ως μη παραδεκτή από την αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης.

    Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης αυτής η εταιρεία «κόβεται», καθώς η τεχνική της προσφοράς δεν έγινε αποδεκτή με αποτέλεσμα να μην προχωρά το υπουργείο Υποδομών στην αποσφράγιση του οικονομικού φακέλου.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι, όπως είχε γράψει ήδη το mononews από τον περασμένο Σεπτέμβριο, το μόνο που απέμενε για να κλειδώσει και επίσημα ο διαγωνισμός στην BYD ήταν να δώσει μερικές διευκρινήσεις που της είχαν ζητηθεί από το υπουργείο Υποδομών.

    Εν τούτοις, πηγές του υπουργείου είχαν αναφέρει ότι η BYD  καθυστερούσε σημαντικά.

    Ωστόσο, όπως φαίνεται και από τη σχετική απόφαση, αυτές είτε δε δόθηκαν ποτέ ή δεν κάλυψαν τα «κενά» που βρήκε η επιτροπή αξιολόγησης στον τεχνικό φάκελο με αποτέλεσμα η εταιρεία να χάνει το έργο των 45 εκατ. ευρώ για την προμήθεια 100 ηλεκτρικών λεωφορείων.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι πλέον τίθενται ερωτήματα σχετικά με την πορεία του συγκεκριμένου τμήματος, καθώς η BYD ELECTRIC BUS & TRUCK HUNGARY KFT ήταν η μόνη εταιρεία που είχε ανανεώσει την προσφορά της, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες που ήταν οι VAN HOOL ERGOTRAK ASSOCIATION, IRIZAR E-MOBILITY, S.L και IVECO FRANCE SAS δεν έπραξαν το ίδιο με αποτέλεσμα να κοπούν από τη διαγωνιστική διαδικασία πριν από ακριβώς ένα χρόνο.

    Υπενθυμίζεται ότι η BYD είχε κοπεί, επίσης, για τον ίδιο ακριβώς λόγο στο πέμπτο τμήμα του ίδιου διαγωνισμού που αφορούσε πάλι στην προμήθεια ηλεκτρικών λεωφορείων και στον οποίο επικράτησε η Yutong που εκπροσωπείται στην Ελλάδα από τον Όμιλο Κοπελούζου.

    Μάλιστα, η σχετική σύμβαση έχει ήδη υπογραφεί και τα νέα λεωφορεία αναμένεται να καταφτάσουν στη χώρα μας τον Απρίλιο του 2024.

    Διαβάστε επίσης:

    Πράσινα λεωφορεία: Η BYD βάζει νέα εμπόδια στον διαγωνισμό του υπουργείου υποδομών

    Πράσινα Λεωφορεία: Υπογράφεται η σύμβαση για τα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία με τον Όμιλο Κοπελούζου

    Μάχες για οδικά έργα αξίας άνω των 500 εκατ. ευρώ – Ποιοι κατασκευαστές πρωταγωνιστούν



    ΣΧΟΛΙΑ