• Business

    PepsiCo: Θετική έκπληξη στα έσοδα και κέρδη τριμήνου παρά τη στροφή των αγοραστών στα private label

    • Bloomberg

    Ramon Laguarta, CEO της PepsiCo


    Καλύτερες των εκτιμήσεων πωλήσεις και κέρδη στο α΄ τρίμηνο ανακοίνωσε η PepsiCo, λόγω της ισχυρής ζήτησης στα διεθνή τμήματα της, παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε να προχωρήσει σε ανάκληση ορισμένων δημητριακών και μπαρών Quaker Foods, αλλά και τη στροφή των αγοραστών στα private label προϊόντα.

    Η ιδιοκτήτρια εταιρεία των αναψυκτικών Mountain Dew και των τσιπ Frito-Lay, ανέφερε ότι τα καθαρά έσοδα το α’ τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 2,7%, ξεπερνώντας τη μέση εκτίμηση των αναλυτών για 2,3%.

    Οι πωλήσεις στις διεθνείς δραστηριότητες της Pepsi, που αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 40% των συνολικών περσινών καθαρών εσόδων, αυξήθηκαν κατά 9%.

    Ειδικότερα, οι αναδυόμενες αγορές όπως αυτή του Μεξικού, της Βραζιλίας και της Κίνας, σημείωσαν διψήφια αύξηση οργανικών εσόδων, όπως και της Αυστραλίας, ενώ οι πωλήσεις στη Βρετανία αυξήθηκαν κατά μονοψήφια επίπεδα, αλλά και πάλι υψηλά.

    Σημειώνεται ότι μετά από μια παρατεταμένη περίοδο πρωτοφανούς υψηλού πληθωρισμού, οι παραγωγοί επώνυμων καταναλωτικών αγαθών, έχουν υποστεί ζημία από τη μείωση του όγκου των πωλήσεών τους, καθώς οι αγοραστές, ειδικά στις ΗΠΑ, στρέφονται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των σούπερ μάρκετ.

    Τα τμήματα τροφίμων και ποτών της Pepsi στη Βόρεια Αμερική πούλησαν λιγότερα προϊόντα κατ’ όγκο σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα.

    Μάλιστα, ο όγκος των πωλήσεων των ποτών, μειώθηκε κατά 5% στην περιοχή.

    Παράλληλα, τα έσοδα της Βόρειας Αμερικής από την Quaker Foods, την επωνυμία βρώμης, μειώθηκαν κατά 24% αφού η εταιρεία επέκτεινε την ανάκληση και σε άλλα προϊόντα της, λόγω κινδύνου από την ύπαρξη σαλμονέλας.

    Ωστόσο, η εταιρεία επεσήμανε ότι έχει επανεκκινήσει την περιορισμένη παραγωγή ορισμένων από τα επηρεαζόμενα προϊόντα.

    Επιβεβαίωσε επίσης το guidance της για το 2024, για αύξηση των βιολογικών πωλήσεων κατά τουλάχιστον 4%, με τη Βόρεια Αμερική να υστερεί σε σχέση με την υπόλοιπη επιχείρηση, καθώς εκεί μειώθηκε γενικά ο όγκος των πωλήσεών της.

    Διαβάστε επίσης: 

    efood: Αύξηση κατά 20% του αριθμού των διανομέων το πρώτο τρίμηνο του 2024

    Sanofi: Θα πληρώσει 100 εκατομμύρια δολάρια για να διευθετήσει τις αγωγές για το Zantac



    ΣΧΟΛΙΑ