ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης στο εννεάμηνο ανήλθε σε 61,0 εκατ. ευρώ (έναντι 49,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024), ήτοι αυξημένος κατά 23%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 54% του συνολικού κύκλου εργασιών.
Όσον αφορά την συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στον κύκλο εργασιών του Εννεαμήνου 2025, επισημαίνεται ότι το 32% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 15% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 41% από παραγωγές τρίτων και το 12% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 4,8 εκατ. ευρώ έναντι 3,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2024, παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 22%.
Το μικτό κέρδος ανήλθε σε 22,6 εκατ. Ευρώ έναντι 18,6 εκατ. Ευρώ ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους (Μικτό Κέρδος προς Κύκλο Εργασιών) παρέμεινε σχεδόν στα ίδια επίπεδα (37,1% έναντι 37,6% την αντίστοιχη περσινή περίοδο).
Οι λειτουργικές δαπάνες (διάθεσης, διοίκησης και έρευνας & ανάπτυξης) ανήλθαν σε 16,3 εκατ. Ευρώ έναντι 12,7 εκατ. Ευρώ αυξημένες κατά 29%, σε μεγάλο βαθμό λόγω των δαπανών διαφήμισης και προώθησης, προκειμένου να υποστηρίξουν τα νέα λανσαρίσματα στις κατηγορίες οικιακής φροντίδας, ενέργεια που ήδη έχει αποδώσει ενισχύοντας τόσο τις πωλήσεις όσο και τα μερίδια αγοράς.
Στη βελτίωση των Κερδών μετά από φόρους συντελεί και ο μειωμένος φόρος εισοδήματος ως αποτέλεσμα της ολοκλήρωσης επενδυτικών προγραμμάτων που προβλέπουν φοροαπαλλαγές.
Για το σύνολο του 2025, η Εταιρεία προβλέπει τη διατήρηση υψηλού ρυθμού ανάπτυξης του κύκλου εργασιών, τόσο ως αποτέλεσμα της ανάπτυξης των υφιστάμενων και της έναρξης σημαντικών νέων συνεργασιών, όσο και χάρη στην περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων των επωνύμων προϊόντων, με δυναμική επέκταση σε νέες κατηγορίες και κανάλια, σε τοπικό και διεθνές επίπεδο.
Επισκόπηση ανά τομέα
ΕΠΩΝΥΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 29% σε σύγκριση με το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2024, ως αποτέλεσμα της δυναμικής επέκτασης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και της εισόδου της Εταιρείας σε νέες σημαντικές κατηγορίες φροντίδας νοικοκυριού.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Παπουτσάνης στις κατηγορίες Οικιακής Φροντίδας έχει υπερδιπλασιαστεί στο Εννεάμηνο του 2025, χάρη στην θετική ανταπόκριση των καταναλωτών στα καινοτόμα προϊόντα της Εταιρείας. Ταυτόχρονα, θετικά κινήθηκαν και οι πωλήσεις στις παραδοσιακές κατηγορίες δραστηριοποίησης της Παπουτσάνης, αυτές της Προσωπικής Περιποίησης, καταγράφοντας ανάπτυξη 4% στο Εννεάμηνο του 2025 σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι.
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ: Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 2% το Εννεάμηνο του 2025, οδηγούμενες από την ανάπτυξη των πωλήσεων των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης παρουσίασαν αύξηση κατά 14% το Εννεάμηνο του 2025, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, με δυναμική ανάπτυξη τόσο στην εγχώρια αγορά (+13%), όσο και στις αγορές του εξωτερικού (+18%).
ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΡΙΤΩΝ (ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ): Οι πωλήσεις της κατηγορίας σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη το Εννεάμηνο του 2025 καθώς έκλεισαν με αύξηση +41% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024, χάρη στη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών αλλά και την ένταξη νέων πελατών.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΑΠΩΝΟΜΑΖΩΝ: Οι πωλήσεις της κατηγορίας παρουσίασαν μείωση κατά 4%, η οποία οφείλεται στο προϊοντικό μείγμα (product mix) των σαπωνομαζών που πωλήθηκαν. Παράλληλα είναι σε εξέλιξη νέες συνεργασίες.
Επιχειρηματική προοπτική
Για το έτος 2025 η Εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση του υψηλού ρυθμού ανάπτυξης του κύκλου εργασιών και ανάλογη βελτίωση της κερδοφορίας.
Ειδικότερα, η Εταιρεία προβλέπει διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών για το σύνολο του έτους, ως αποτέλεσμα της επέκτασης των υφιστάμενων και της έναρξης σημαντικών νέων συνεργασιών στους πυλώνες των παραγωγών για τρίτους και ειδικών σαπωνομαζών.
Επιπλέον, αναμένεται σημαντική περαιτέρω ενίσχυση της κατηγορίας επωνύμων προϊόντων, καθώς ήδη από το 2024 η Παπουτσάνης, πέραν των προϊόντων προσωπικής φροντίδας, στα οποία παραδοσιακά δραστηριοποιείται επί δεκαετίες, έχει επεκταθεί και στην κατηγορία οικιακής φροντίδας.
Αναλυτικά ανά τομέα δραστηριότητας
- Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να κλείσει το έτος με δυναμική διψήφια ανάπτυξη, τόσο στην εγχώρια αγορά όσο και στις εξαγωγές, οδηγούμενη από την κατηγορία της οικιακής φροντίδας.
- Ο τομέας των ξενοδοχειακών προϊόντων αποτελεί σημαντική περιοχή εστιασμού της Παπουτσάνης, και εκτιμούμε πως θα κλείσει οριακά ενισχυμένος στο σύνολο του έτους, σε σχέση με το 2024, με τα επώνυμα ξενοδοχειακά προϊόντα Παπουτσάνης να αναπτύσσονται με διψήφιο ρυθμό, σε Ελλάδα και εξωτερικό.
- Τέλος, οι κατηγορίες παραγωγών για τρίτους και ειδικών σαπωνομαζών, αναμένεται να κλείσουν το 2025 με ισχυρή διψήφια ανάπτυξη, κυρίως χάρη στην ανάπτυξη νέων στρατηγικών συνεργασιών.
Για το επόμενο έτος, η Εταιρεία εκτιμά επίσης διψήφια ανάπτυξη του κύκλου εργασιών στην οποία αναμένεται να συντελέσουν και οι τέσσερις πυλώνες, σε συνέπεια με τον μεσοπρόθεσμο στόχο της Εταιρείας για κύκλο εργασιών 100 εκατ. ευρώ έως το έτος 2028, το αργότερο, χάρη:
- Στον περιορισμό των εν λειτουργία παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ευρώπη, γεγονός που αναμένεται να φέρει νέες συνεργασίες στην Παπουτσάνης.
- Στην δυναμική ανάπτυξη των επωνύμων προϊόντων μέσω μίας σειράς στοχευμένων ενεργειών
- Νέες συνεργασίες και επέκταση υφιστάμενων
Διαβάστε επίσης
Eurobank: Προχωρά στην καταβολή ενδιάμεσου μερίσματος 170 εκατ. ευρώ
IOBE: Μείωση λειτουργικής κερδοφορίας κατά 5,2% στα πετρελαιοειδή
Societe Generale: Ξεπερνά τις προβλέψεις για κέρδη με άλμα 11%
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «George, The Lobby Bar» – Η νέα άφιξη στο Ξενοδοχείο King George
- Νέα εγκύκλιος Πλεύρη για το άσυλο: Επιστροφή στη χώρα καταγωγής μπορεί να οδηγήσει σε ανάκληση του καθεστώτος
- Volkswagen: Απώλειες 1,3 δισ. ευρώ λόγω στρατηγικής Porsche και δασμών Τραμπ
- Σε λειτουργία ο Ψηφιακός Βοηθός Ιατρού – Πώς αξιοποιείται η τεχνητή νοημοσύνη στον τομέα της Υγείας