• Business

    Παπουτσάνης: Άνω του 30% η αύξηση του κύκλου εργασιών το 2020

    • NewsRoom
    Μενέλαος Τασόπουλος, CEO Παπουτσάνης

    Μενέλαος Τασόπουλος, CEO Παπουτσάνης


    Συνεχίζοντας την ανοδική της πορεία, η Παπουτσάνης κατέγραψε βελτιωμένες επιδόσεις και το 2020, μια χρονιά με πολλές ανατροπές και σημαντικές ιδιαιτερότητες. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της εταιρείας υπολογίζεται πως θα ξεπεράσει τα €40,5 εκατ., έναντι €30,7 εκατ. το 2019, σημειώνοντας για ακόμα μια φορά διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης, το οποίο αυτή τη χρονιά θα είναι άνω του 30%.

    Η ανάπτυξη του κύκλου εργασιών της Παπουτσάνης οφείλεται στις υψηλές επιδόσεις της εταιρείας στις κατηγορίες των επώνυμων προϊόντων και των παραγωγών για τρίτους ενώ σημαντικά συνέβαλλε και η αύξηση των πωλήσεων των ειδικών σαπωνομαζών, πρώτης ύλης για την παραγωγή στερεού σαπουνιού. Με το συγκεκριμένο τρόπο, η εταιρεία κατάφερε να αντισταθμίσει μέρος της μείωσης των πωλήσεων προς την ξενοδοχειακή αγορά εντός και εκτός Ελλάδας, που το τρέχον έτος σημείωσαν πτώση κατά 66% σε σχέση με το 2019.

    Οι εξαγωγές της Παπουτσάνης συνεχίζουν να συνεισφέρουν σημαντικά στον κύκλο εργασιών της εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό άνω του 49% του συνολικού τζίρου.

    Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Η πορεία του 2020 μας αφήνει ιδιαίτερα ικανοποιημένους, δεδομένου ότι πρόκειται για μια πρωτοφανή, παγκοσμίως, περίοδο που προκάλεσε πολλές ανατροπές σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Μέσα σε μία δύσκολη και απαιτητική συγκυρία, μπορέσαμε να προσαρμοστούμε άμεσα στις νέες συνθήκες και καταφέραμε, για πέμπτη συνεχή χρονιά, να σημειώσουμε διψήφια ποσοστά ανάπτυξης που, φέτος, ξεπέρασαν το 30%. Η επιτυχημένη μας πορεία οφείλεται στη στρατηγική ανάπτυξης που έχουμε υιοθετήσει, η οποία βασίζεται σε διαφορετικούς συμπληρωματικούς τομείς δραστηριότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, η είσοδός μας στην αγορά απολυμαντικών και βιοκτόνων, μας βοήθησε να αντιμετωπίσουμε τις απώλειες που προέκυψαν από τον κλάδο των ξενοδοχειακών προϊόντων. Πιστοί στο τρίπτυχο βιωσιμότητα, εξωστρέφεια, καινοτομία, στοχεύουμε και το 2021 να διατηρήσουμε τη διψήφια αναπτυξιακή μας πορεία, εστιάζοντας στην ισχυροποίηση και επικοινωνία των επώνυμων προϊόντων μας και στην περαιτέρω εδραίωση των εμπορικών πρωτοβουλιών στους υπόλοιπους τομείς δραστηριότητας, προχωρώντας, παράλληλα, στην υλοποίηση του επενδυτικού μας πλάνου».

    Διαβάστε επίσης:

    Μίχαλος: Ζητά τη μερική διαγραφή χρέους των χωρών-μελών της ΕΕ που έχουν πληγεί από την πανδημία

    ΣΕΛΠΕ- Έρευνα: Ένας στους δύο θα ψωνίζει διαδικτυακά ακόμα και με ανοιχτά τα καταστήματα

    Άρθρο Μητσοτάκη στο Euractiv: Γιατί είναι χρήσιμο ένα πανευρωπαϊκό ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ