• Business

    Παναγιώτης Γεωργιόπουλος (Nova): Γυρίσαμε σελίδα -Μεγάλη εισροή συνδρομητών-Δυναμικό παρόν στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, CEO της Nova

    Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, CEO Nova-Wind


    H Nova ανεβάζει τον πήχη στον ανταγωνισμό και από μια εταιρεία με συνεχείς απώλειες συνδρομητών και μεγεθών, πλέον κινείται ανοδικά αναφέρει ο Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Νova μιλάει στο Mononews.gr. Στόχος της είναι να μεγαλώσει σημαντικά τη συνδρομητική της βάση και να επιστρέψει στην κερδοφορία.

    Η  νέα εποχή για τη Nova ξεκινά με το λανσάρισμα της πλατφόρμας EON που βάζει τη Nova στο streaming με ένα ανταγωνιστικό προϊόν.

    Ο κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Νova μιλάει στο Mononews.gr για τις νέες προκλήσεις και τις δυνατότητες που έχει μπροστά της πλέον η εταιρεία και όπως τονίζει “θα δώσουμε δυναμικό παρόν στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης”.

    Πώς υποδέχτηκε το κοινό τη νέα πλατφόρμα EON της Nova;

    Πριν το λανσάρισμα της ΕΟΝ η Nova ήταν σε πτωτική τροχιά. Τον τελευταίο μήνα όμως όλα έχουν αλλάξει, η Nova γύρισε σελίδα.

    Το κοινό αντέδρασε πολύ θετικά, υπάρχει μεγάλη εισροή πελατών, η νέα πλατφόρμα ανανέωσε το brand και παρότι αργήσαμε να μπούμε στο streaming, το User Interface της ΕΟΝ και η ευχρηστία της τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό.

    Ο πρώτος μήνας με τη νέα πλατφόρμα, τόνωσε σημαντικά την προσέλευση νέων πελατών για τη Nova κάτι που ωστόσο μπορεί να σχετίζεται και από τον τερματισμό της συμφωνίας με τη Vodafone για τα Novasports.

    Το στοίχημα για την εταιρεία είναι ο ρυθμός αύξησης πελατών να συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες και να συνεχιστεί με τον ίδιο ρυθμό.

    Ο Οκτώβρης θα είναι πολύ καλός μήνας και για οικονομικά μεγέθη της εταιρείας, που αν και ήταν σε συρρίκνωση μεγεθών μέχρι πριν την ΕΟΝ, η τάση αυτή εκτιμάται ότι θα αλλάξει.

    Η εξαγορά Wind, σε ποιο στάδιο βρίσκεται;

    Το 2022 θα δημιουργηθεί από τη United Group ο δεύτερος μεγαλύτερος πάροχος σε σταθερή και σε συνδρομητική τηλεόραση στην Ελλάδα, με πρόσβαση περίπου σε 1 στα 4 σπίτια. Η πρόσβαση αυτή δίνει νέες δυνατότητες.

    Νομικά και τυπικά η απόκτηση της Wind θα έχει ολοκληρωθεί από την αρχή του 2022. Την προηγούμενη εβδομάδα κατατέθηκε η αίτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την εξαγορά της  Wind από τo United Group, με μία πρώτη πιθανή ημερομηνίας έγκρισης να έχει οριστεί η 21η Δεκεμβρίου. Όταν και οι δύο εταιρείες ανήκουν στον όμιλο της United Group θα εξεταστεί η διαμόρφωση κοινού business plan.

    Έχετε σχέδια να αναπτυχθείτε στον τομέα του ICT;

    Θα  δώσουμε δυναμικό παρόν στα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης. Η Nova, σχεδιάζει να αναπτυχθεί στον τομέα του ICT και σκοπεύει να συνάψει διάφορες συνεργασίες, με υπεργολάβους και integrators.

    To United Group δραστηριοποιείται στο χώρο του ICT, και αυτή είναι η πρόθεση και για την Ελλάδα.

    Υπάρχει μεγάλη ζήτηση στα ψηφιακά έργα τόσο με έργα του Ταμείου Ανάκαμψης αλλά και στις ιδιωτικές επιχειρήσεις, καθώς οι τηλεπικοινωνίες συναντώνται πλέον με την πληροφορική και ο δικός  μας στόχος είναι να συνεχίζουμε να συνδράμουμε σε αυτόν τον τομέα όπως κάνουμε τα τελευταία 15 χρόνια.

    Πώς επηρεάζει τη Nova το ότι τις μισές ελληνικές ομάδες της Superleague πήρε η Cosmote καθώς και η απόκτηση της Premier League από τον ερχόμενο Αύγουστο;

    Αυτό που είδαμε, είναι ότι εμείς δεν είχαμε απώλεια πελατών, αλλά ευνοήθηκε η Cosmote γιατί ανακοίνωσε ότι είχε αύξηση συνδρομητών. Το αποτέλεσμα είναι ότι αυξήθηκε η πίτα, που οφείλεται μάλλον σε διπλές συνδρομές.

    Η απόκτηση της Premier League, που είναι το καλύτερο πρωτάθλημα του κόσμου, ήταν μια στρατηγική κίνηση, που και απόσβεση θα κάνει και δίνει και το στίγμα για το πώς βλέπουμε την τηλεόραση. Είναι μονόδρομος ο εμπλουτισμός του περιεχομένου, και η εξασφάλιση όσο καλύτερου περιεχομένου γίνεται για τη διαπλάτυνση της πελατειακής βάσης που εν συνεχεία επιτρέπει να επιμερίσεις το ιδιαίτερα μεγάλο κόστος περιεχομένου.

    Το μεγάλο πρόβλημα όμως είναι η πειρατεία.

    Πόσοι συνδρομητές έχουν πειρατικά  πρόσβαση στη συνδρομητική;

    Η δικιά μας εκτίμηση είναι ότι ξεπερνούν τους 400 χιλιάδες συνδρομητές. Το streaming έρχεται κυρίως από χώρες του εξωτερικού αλλά υπάρχει ένα πολυπληθές δίκτυο παράνομων μεταπωλητών που το προωθούν.

    Οι μεταπωλητές είναι μικροί επιχειρηματίες της γειτονιάς, που γίνονται μέλη μιας πυραμίδας και εξασφαλίζουν ένα δεύτερο εισόδημα.

    Η Ευρωπαϊκή Ένωση διαπίστωσε ότι η μαστροπεία, η σωματεμπορία, η διακίνηση ναρκωτικών και η πειρατεία του παράνομου περιεχομένου πραγματοποιείται από το ίδια δίκτυα. Έτσι έχει τοποθετήσει όλες αυτές τις παράνομες δραστηριότητες στην ίδια κλίμακα. Ο μεταπωλητής δεν αντιλαμβάνεται ότι συμμετέχει σε οργανισμούς οργανωμένου εγκλήματος, πόσο μάλλον ο πολίτης. Αυτή η πλευρά χρειάζεται να υπερθεματιστεί και να συνειδητοποιηθεί από τους συμπολίτες μας.

    Αν καταπολεμηθεί η πειρατεία, η ποιότητα του περιεχομένου θα βελτιωθεί σημαντικά σε όλα το φάσμα του από τις αθλητικές μας ομάδες μέχρι και την παραγωγή Ελληνικού περιεχομένου δίνοντας εργασία σε τομείς που έχουν ανάγκη την τόνωση ειδικά μετά την πανδημία.

    Πώς αντιμετωπίζετε την πρόθεση της ΔΕΗ να δραστηριοποιηθεί στην Οπτική Ινα;

    Μας ενδιαφέρει να δημιουργηθεί ανταγωνισμός στο δίκτυο οπτικής ίνας  μέχρι το σπίτι (FTTH). Τώρα σε κάθε περιοχή υπάρχει μόνο ένας πάροχος χονδρικής. Εφόσον μπει στην αγορά ένας δεύτερος παίκτης θα έχουμε καλύτερες υπηρεσίες και πιο ανταγωνιστικές τιμές. Επομένως, ενθαρρύνουμε τη ΔΕΗ, να αξιοποιήσει το δίκτυό της.

    Είμαστε πολύ κοντά να υπογράψουμε ένα προσύμφωνο με τη ΔΕΗ, για τους όρους με τους οποίους όταν είναι έτοιμη θα είμαστε πελάτης της. Επειδή είναι χονδρική, θα πρέπει να δώσει τις ίδιες τιμές και σε όποιον πάροχο διασυνδεθεί.

    Με το προσύμφωνο αυτό, ενθαρρύνουμε τη ΔΕΗ να προχωρήσει, υπογράφοντας ότι όταν υλοποιήσει το δίκτυο οπτικής εμείς θα διασυνδεθούμε για να παρέχουμε τις υπηρεσίες αυτές στους πελάτες μας, ως πάροχος λιανικής.

    Ως επιχειρηματικό σχέδιο είναι βάσιμο και έχει προοπτικές, ωστόσο είναι ένα μεγάλο στοίχημα σε επίπεδο υλοποίησης.



    ΣΧΟΛΙΑ