• Business

    Όμιλος Mitsis: Επανασυστήνεται με νέα εταιρική ταυτότητα

    • NewsRoom

    Σταύρος Μήτσης, Διευθύνων Σύμβουλος της Mitsis Hotels


    Tη  νέα εταιρική του ταυτότητα παρουσιάζει o Όμιλος MITSIS, η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, με έμφαση στην σύγχρονη πολυτέλεια και στόχο να ξεπερνά  διαρκώς τις προσδοκίες των επισκεπτών του.

    Σε έναν συνεχώς εξελισσόμενο κόσμο ο Όμιλος MITSIS αναγνωρίζει τις νέες τάσεις και  προτιμήσεις των σύγχρονων ταξιδιωτών, οι οποίοι αναζητούν μοναδικές βιωματικές εμπειρίες  προσαρμοσμένες στις προσωπικές τους ανάγκες.

    Το brand MITSIS περικλείει πολλαπλές έννοιες:  τις εμπλουτισμένες εμπειρίες, την απαράμιλλη οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική  φιλοξενία, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου κάθε επισκέπτης μπορεί να εξελιχθεί και να  μεταμορφωθεί στην καλύτερη έκδοση του εαυτού του. 

    Βασικό στοιχείο της νέας εταιρικής ταυτότητας είναι το «Καλειδοσκόπιο» που αντανακλά τη συνεχή  επανεφεύρεση και την ευέλικτη φύση του Ομίλου.

    Η ιδέα αντιπροσωπεύει το εκπληκτικό,  συναρπαστικό και πολύπλευρο φάσμα της προσφοράς του ξενοδοχειακού brand MITSIS. Η νέα εταιρική ταυτότητα εκφράζεται μέσω ανανεωμένων υλικών και άυλων στοιχείων που ζωντανεύουν καθ’ όλη τη  διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας.  

    Σήμερα, ο Όμιλος εξελίσσει όχι μόνο το επίπεδο υπηρεσιών και εγκαταστάσεων του αλλά και τη  φιλοσοφία και τις δράσεις του. Αποφασισμένος να προσθέτει συνεχώς αξία στα προϊόντα και την  επωνυμία του, ο Όμιλος επενδύει χρόνο και κεφάλαιο και για να δημιουργήσει φιλόδοξα έργα  υποδομής, καλλιεργημένο ανθρώπινο δυναμικό και αναβαθμισμένες υπηρεσίες, υποδεχόμενος  περισσότερους από 400.000 επισκέπτες ετησίως στη επόμενη μέρα της ελληνικής φιλοξενίας. 

    «Εδώ και 45 χρόνια τώρα, η πρόοδος αποτελεί εγγενές στοιχείο του DNA μας. Σήμερα, εξελισσόμαστε, προσθέτοντας μια νέα αίσθηση σύγχρονης πολυτέλειας σε όλες τις εκφάνσεις της  λειτουργία μας. Κατά τα έτη 2017-2021, υλοποιήσαμε ένα φιλόδοξο σχέδιο ανακαινίσεων,  ακολουθούμενο από ένα νέο επενδυτικό πλάνο για την περίοδο 2023-2030 για την πλήρη  αναβάθμιση των 21 ξενοδοχείων και θερέτρων μας σε 5 προορισμούς στην Ελλάδα», αναφέρει ο  Σταύρος Μήτσης, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου.  

    Η αναδημιουργία της εταιρικής ταυτότητας του ξενοδοχειακού brand MITSIS είναι ένα τολμηρό βήμα  μπροστά, υπογραμμίζοντας την αποφασιστικότητα του να συνεχίσει να αναπτύσσεται, να καινοτομεί και  να συμβάλει στον κλάδο του Τουρισμού.

    Μαζί με τη νέα ταυτότητα, ο Όμιλος παρουσιάζει τη  επανασχεδιασμένη ιστοσελίδα του www.mitsis.com καθώς και το νέο αστικό ξενοδοχείο, Mitsis 

    N’U Piraeus Port, που βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι στην Ευρώπη  και ένα από τα μεγαλύτερα παγκοσμίως.  

    Όμιλος MITSIS

    Η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα πρωτοπορεί στον τουρισμό εδώ και 45  χρόνια, χαράζοντας τη δική της πορεία στην τουριστική βιομηχανία της χώρας.

    Με 21 ξενοδοχεία και 12 κέντρα Σπα και Θαλασσοθεραπείας στο χαρτοφυλάκιό του στους ομορφότερους προορισμούς της  χώρας, στην Αθήνα, τα Καμένα Βούρλα, την Κρήτη, την Κω και τη Ρόδο, ο Όμιλος φιλοδοξεί να αποτελεί  τον πρώτο ξενοδοχειακό όμιλο στην Ελλάδα στις προτιμήσεις των επισκεπτών, προσφέροντας  εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία, ένα  ευρύ φάσμα επιλογών και πλούσιες εμπειρίες στους πελάτες του. Ανταποκρινόμενος με ευελιξία στις  ανάγκες των πελατών και στη νοοτροπία των νέων γενεών, ο Όμιλος αξιοποιεί στο έπακρο την  οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα για να πραγματοποιεί το όραμά του:  Να μεταμορφώνει κάθε επισκέπτη σε επίτιμο φιλοξενούμενο.

    Ο Όμιλος MITSIS έχει αποσπάσει μεγάλο  αριθμό βραβεύσεων από εγχώριους και διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς για την υψηλή ποιότητα των  προσφερόμενων υπηρεσιών, τις καινοτόμες πρακτικές, την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, την  ανάδειξη των τοπικών κοινωνιών και την ευρύτερη συνεισφορά του στην αναβάθμιση του ελληνικού  τουριστικού προϊόντος. 

    Διαβάστε επίσης:

    Ørsted: Βουτιά πάνω από 20% για τη μετοχή μετά την «ταφόπλακα» σε δύο αιολικά στις ΗΠΑ

    Deutsche Telekom: Στρατηγική επένδυση στην Desquared

    Κυβερνοεπιθέσεις: Ποιες επιχειρήσεις είναι πιο ευάλωτες; – Πώς «βλέπουν» την άνοδο του ΑΙ



    ΣΧΟΛΙΑ