• Business

    Γ. Οικονόμου: Ολοκληρώθηκε η πώληση και πέμπτου panamax της DryShips

    Γιώργος Οικονόμου

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


    Παρελθόν αποτελεί οριστικά για την ναυτιλιακή εταιρεία DryShips το πλοίο Sorrento, καθώς όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, το κατασκευασμένο το 2004 πλοίο τύπου panamax παραδόθηκε την Τρίτη 22 Νοεμβρίου στο νέο ιδιοκτήτη του, έναντι συνολικού τιμήματος ύψους 6,7 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Μετά την παράδοση του Sorrento, η DryShips έχει ολοκληρώσει πλέον τις πωλήσεις και των πέντε πλοίων που είναι ανακοινώσει στις 31 Οκτωβρίου. Τα δύο πλοία, Amalfi (κατασκευής 2009)  και  Samatan (κατασκευής 2001), μαζί με τις τραπεζικές τους υποχρεώσεις, αγόρασαν εταιρίες που ανήκουν στον ίδιο τον Γιώργο Οικονόμου, ενώ οι αγοραστές των υπολοίπων τριών πλοίων (το χωρητικότητας 73,700-dwt Ocean Crystal, κατασκευής 1999, το χωρητικότητας 74,800-dwt Sonoma, κατασκευής 2001, και το χωρητικότητας 76,600-dwt Sorrento, κατασκευής 2004) δεν έχουν γίνει γνωστοί. Σύμφωνα με την VesselsValue, η αξία των πέντε πλοίων διαμορφώνεται αθροιστικά στα 29,1 εκατ. δολάρια.

    Μετά τις πωλήσεις αυτές, η DryShips διαθέτει έναν στόλο αποτελούμενο από 13 πλοία τύπου panamax με συνολική χωρητικότητα περίπου 1 εκατομμυρίων dwt, καθώς και 6 πλοία υποστήριξης για υπεράκτιες πλατφόρμες.

    Υπενθυμίζεται πως πριν από λίγες μέρες η DryShips προχώρησε σε μία κίνηση-έκπληξη που αιφνιδίασε την αγορά, ανακοινώνοντας ότι κατέληξε σε συμφωνία με μια από τις πιστώτριες τράπεζες με τις οποίες συνεργάζεται και διευθέτησε μέρος των χρεών της που εκκρεμούν. Η συγκεκριμένη τράπεζα – το όνομα της οποίας δεν αποκαλύπτεται – συμφώνησε να προχωρήσει στη διαγραφή του 50% του συνολικού ποσού των ανεξόφλητων οφειλών και των οφειλόμενων τόκων.

    Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η ίδια η DryShips, έχει ήδη προχωρήσει σε αποπληρωμή χρέους ύψους 8,2 εκατ. δολαρίων και με τη νέα συμφωνία θα πρέπει να πληρώσει επιπλέον 2 εκατ. δολάρια μέσα στους επόμενους 9 μήνες, αντί για το συνολικό ποσό όλων των υποχρεώσεών της.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι αυτή η συμφωνία έρχεται μετά από το πέρας μιας περιόδου διάρκειας 9 μηνών κατά την οποία η ναυτιλιακή είχε ανακοινώσει παύση της αποπληρωμής των χρεών της καθώς αδυνατούσε να καταβάλλει τις δόσεις.

    ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ε. Πιστιόλης: Συμφωνία με θεσμικό επενδυτή για ιδιωτική τοποθέτηση στην Top Ships

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ν. Τσάκος: Στην TEN τα 2 δεξαμενόπλοια της BP

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Στουρνάρας: Σε νέα αναπτυξιακή φάση η ελληνική οικονομία!



    ΣΧΟΛΙΑ