Το πιο αναγνωρίσιμο εμπορικό σήμα του βραζιλιάνικου ποδοσφαίρου περνά πλέον επίσημα στην ιδιοκτησία της οικογένειας του Νεϊμάρ. Η NR Sports, η εταιρεία που διαχειρίζεται ο πατέρας του αστέρα της Σάντος, ολοκλήρωσε την αγορά του brand «Pelé», αναλαμβάνοντας πλέον τη διαχείριση του ονόματος, της εικόνας και του ιστορικού υλικού του αθάνατου «Βασιλιά» του ποδοσφαίρου.

Η συμφωνία, αξίας περίπου 18 εκατ. δολαρίων, χαρακτηρίζεται από τα βραζιλιάνικα ΜΜΕ ως «ιστορική», όχι μόνο λόγω του μεγέθους της, αλλά και για τον συμβολισμό της. Μετά τον θάνατο του Πελέ, τον Δεκέμβριο του 2022, η εμπορική αξιοποίηση της επωνυμίας του είχε μείνει σε χαμηλά επίπεδα. Πλέον, η NR Sports θα αναλάβει να ανανεώσει και να προωθήσει διεθνώς την εμπορική κληρονομιά του μεγαλύτερου ποδοσφαιριστή όλων των εποχών.

1

Ένα όραμα που ξεπερνά το όνομα

Σύμφωνα με τους δημοσιογράφους του UOL, Πέδρο Λόπες Γκιμάρ και Ντανίλο Λαβιέρι, οι διαπραγματεύσεις προχώρησαν χωρίς δυσκολίες, με κοινή πρόθεση να τιμηθεί και να εξελιχθεί η κληρονομιά του Πελέ. Η NR Sports σχεδιάζει να παρουσιάσει νέα προϊόντα, συλλογές και διεθνείς συνεργασίες, αλλά και να υποστηρίξει πρωτοβουλίες που θα αναδεικνύουν την ιστορία και την επιρροή του θρύλου στις νεότερες γενιές.

Η επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας αναμένεται στις 19 Νοεμβρίου – ημερομηνία με ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς τότε συμπληρώνονται χρόνια από το 1.000ό γκολ του Πελέ.

Πέρα από την εμπορική διάσταση, η NR Sports έχει ήδη δείξει σεβασμό προς τη μνήμη του ποδοσφαιριστή, χρηματοδοτώντας πλήρως την ανακαίνιση της σουίτας που χρησιμοποιούσε στο γήπεδο Βίλα Μπελμίρο της Σάντος, την οποία μετέτρεψε σε ένα μικρό μουσείο-φόρο τιμής.

Διαβάστε επίσης

Ένα Ανοιξιάτικο Φινάλε για την 37η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Lavipharm: Αύξηση 11,2% προσαρμοσμένων EBITDA στο 9μηνο

Συμφωνία Ford με Amazon για αγορές μεταχειρισμένων οχημάτων online