Ο πρόεδρος της Stellantis NV, John Elkann, κάλεσε τις μεγάλες χώρες παραγωγής αυτοκινήτων της Ευρώπης να συνεργαστούν για νέους κανονισμούς που θα συμβάλουν στη μείωση του κόστους κατασκευής μικρών οχημάτων.

Οι εκλεπτυσμένοι κανονισμοί θα μπορούσαν να βοηθήσουν τη βιομηχανία να αναπτύξει μια νέα κατηγορία μικρών, φιλικών προς το περιβάλλον και προσιτών αυτοκινήτων, παρόμοια με το ιαπωνικό Kei-Car, δήλωσε ο Elkann την Πέμπτη σε εκδήλωση του AutomotiveNews στο Τορίνο.

1

«Είναι σημαντικό η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι μεγάλες χώρες που κατασκευάζουν αυτοκίνητα, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, να είναι πραγματικά συνειδητοποιημένες σχετικά με το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την έξυπνη νέα ρύθμιση», δήλωσε.

Βασικοί ομιλητές στην Italian Tech Week

Ο John Elkann, διευθύνων σύμβουλος της Exor NV, στην εκδήλωση Italian Tech Week στο Τορίνο της Ιταλίας, την Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2023. Η εκδήλωση διαρκεί έως την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου.

«Δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο αν η Ιαπωνία έχει ένα Kei-Car, το οποίο αποτελεί το 40% της αγοράς, η Ευρώπη δεν θα πρέπει να έχει ένα E-Car», πρόσθεσε.

Τα σχόλια του Elkann χτυπούν τις παρατηρήσεις του διευθύνοντος συμβούλου της Renault SA, Luca de Meo, ο οποίος προειδοποίησε πρόσφατα ότι οι υπερβολικοί κανονισμοί της ΕΕ αυξάνουν το κόστος κατασκευής μικρών αυτοκινήτων, πλήττοντας τη βιομηχανία και την απασχόληση στην περιοχή.

Η Ιταλία, η Γαλλία και η Ισπανία θα πρέπει να αντιδράσουν στους κανόνες της ΕΕ που ευνοούν τα μεγαλύτερα, πιο premium μοντέλα και κινδυνεύουν να καταστήσουν τα μικρά αυτοκίνητα απλησίαστα για πολλούς από τους πολίτες τους, δήλωσαν τα δύο στελέχη σε κοινή συνέντευξή τους στη γαλλική εφημερίδα Le Figaro τον Μάιο.

Διαβάστε επίσης:

Αίγυπτος: Συνάπτει συμφωνίες προμήθειας LNG με τις Aramco, Trafigura και Shell

Intracom: Αγορά 1,06 εκατ. μετοχών από την Ελένη Κόκκαλη

Χρηματιστήριο: Ασφαλές… λιμάνι κερδών ο ΟΛΘ σε πτωτική μέρα, γύρισμα για την Alpha, μόνιμα σε θετικό πεδίο η ΔΕΗ