• Business

    Ο Χάρης Σαχίνης ζητά από το προσωπικό της ΕΥΔΑΠ ανατροπή των στερεοτύπων στη διαδικασία αξιολόγησης

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    ΕΥΔΑΠ: Πράσινο φως από τους μετόχους για τις νέες συμβάσεις και τη συμμετοχή σε ΣΔΙΤ

    Χάρης Σαχίνης, Διευθύνων Σύμβουλος ΕΥΔΑΠ


    Να γίνει ουσιαστική αξιολόγηση και όχι ξανά «μία ατελέσφορη διαδικασία κατά την οποία η συντριπτική πλειοψηφία των αξιολογούμενων θεωρούνται άριστοι» ζήτησε από τα στελέχη και τους εργαζόμενους της ΕΥΔΑΠ ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης, Χάρης Σαχίνης.

    Σε επιστολή του προς όλο το προσωπικό με αφορμή την αξιολόγηση που ξεκινά, ζητά «να ξεπεράσουν τα στερεότυπα, και να μην υποβαθμιστεί η διαδικασία σε μια ανταλλαγή τυπικών χαρακτηρισμών».

    Όπως σημειώνει στο παρελθόν η αξιολόγηση είχε καταλήξει να είναι μία ατελέσφορη διαδικασία κατά την οποία η συντριπτική πλειοψηφία των αξιολογούμενων θεωρούνταν άριστοι. Πράγματι με βάση τα σχετικά στοιχεία η αξιολόγηση, την περίοδο 2015-18, κατέληγε στο παράλογο συμπέρασμα ότι οι υπάλληλοι της ΕΥΔΑΠ σε ποσοστό 81- 86% είναι άριστοι, 12-16% βαθμολογούνταν ως Λίαν Καλοί, 2-2,7% θεωρούνταν Καλοί ενώ το ποσοστό υπαλλήλων που είχαν αξιολογηθεί ως μέτριοι ήταν μηδενικό.

    Όπως προσθέτει ο επικεφαλής της ΕΥΔΑΠ στην ίδια επιστολή «η βαθμολόγηση με κάτι λιγότερο από το «άριστο», δε σημαίνει τιμωρία και αποκλεισμό. Αντίθετα, σημαίνει ενθάρρυνση και ευκαιρία για ανάπτυξη περισσότερων δεξιοτήτων, κατάκτηση περισσότερων γνώσεων, για μάθηση και βελτίωση του τρόπου εργασίας με στόχο την επίτευξη βελτιουμένου αποτελέσματος. Στη φετινή αξιολόγηση θα ήθελα να σκεφτείτε – τόσο οι αξιολογητές, όσο και οι αξιολογούμενοι – την εταιρεία στην οποία θέλετε να εργάζεστε, τον αντικειμενικό τρόπο με τον οποίο πρέπει να ασκείται η διοίκηση, την ουσιαστική και αντικειμενική διαδικασία με την οποία θέλουμε να επιλέγονται οι προϊστάμενοι.»



    ΣΧΟΛΙΑ