Με προσαρμοσμένη τιμή ξεκίνησε την πώληση του Wegovy στην Ινδία η Novo Nordisk, με κόστος από 50 δολάρια την εβδομάδα ώστε να ταιριάζει με την “τσέπη” των καταναλωτών σε μια χώρα, τρίτη σε πληθυσμό παχύσαρκων στον κόσμο.

Ο δανέζικος φαρμακευτικός γίγαντας αναμένεται να πουλά την εβδομαδιαία ένεση — η οποία περιέχει το δραστικό συστατικό σεμαγλουτίδη — σε πέντε δόσεις, ανέφερε σε ανακοίνωσή του την Τρίτη.

1

Σημειώνεται ότι το φάρμακο έχει εγκριθεί στην Ινδία για τη μακροχρόνια χρόνια διαχείριση του βάρους και τη μείωση του κινδύνου σοβαρών ανεπιθύμητων καρδιαγγειακών επεισοδίων.

Η θεραπεία έχει «ειδική τιμολόγηση για την Ινδία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Novo Nordisk India, Vikrant Shrotriya.

Η αρχική δόση των 0,25 mg έχει τιμή 4.336,25 ρουπίες (50,3 δολάρια) την εβδομάδα, ενώ η υψηλότερη δόση των 2,4 mg θα είναι διαθέσιμη για 6.503,75 ρουπίες.

Παρότι η τιμή στην Ινδία για την ένεση των 2,4 mg της Wegovy κοστίζει λιγότερο από το ένα τέταρτο των 337,25 δολαρίων την εβδομάδα που χρεώνονται στις ΗΠΑ, είναι σχεδόν διπλάσια από την τιμή των 3.500 ρουπιών που χρεώνει η ανταγωνίστρια Eli Lilly για ένα φιαλίδιο 2,5 mg μίας δόσης του φαρμάκου Mounjaro, το οποίο άρχισε να πωλεί στην Ινδία τον Μάρτιο.

Ωστόσο, η είσοδος της Novo στην ασιατική χώρα, θα διευρύνει τις επιλογές για θεραπείες απώλειας βάρους για τους Ινδούς, οι οποίοι προηγουμένως βασίζονταν στη “μαύρη” αγορά για τέτοια προϊόντα.

Σημειώνεται ότι υπάρχουν περισσότερα από 80 εκατομμύρια παχύσαρκα άτομα στην Ινδία, με τον αριθμό να αναμένεται να αυξηθεί στα 450 εκατομμύρια έως το 2050, και να καταλάβει τη θέση μετά την Κίνα, στην οποία βρίσκονται 627 εκατομμύρια.

Η καταχώρηση του Wegovy στη χώρα, ακολουθεί επίσης τη σύσταση του Αμερικανικού Κολλεγίου Καρδιολογίας την Παρασκευή για χρήση σεμαγλουτίδης ως πρώτης γραμμής άμυνας κατά των καρδιαγγειακών παθήσεων.

Οι καρδιακές παθήσεις αποτελούν την κύρια αιτία θανάτου και αναπηρίας στην Ινδία, σύμφωνα με το Lancet, ενώ η παχυσαρκία σχετίζεται με πάνω από 200 ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων καρδιαγγειακών επεισοδίων, καρκίνων και διαβήτη τύπου 2.

«Είμαστε μπροστά στον αγώνα όσον αφορά την απόκτηση της ετικέτας για καρδιαγγειακή ασφάλεια και πολλών άλλων», ανέφερε ο Shrotriya.

«Είναι ένα φάρμακο που ξεπερνά κατά πολύ την απώλεια βάρους», πρόσθεσε.

Αξίζει να αναφερθεί ότι μετά την κυκλοφορία του στην Ινδία στις αρχές του έτους, οι πωλήσεις του Mounjaro της Eli Lilly έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, σημειώνοντας αύξηση 60% τον Μάιο σε σχέση με έναν μήνα πριν, σύμφωνα με την εταιρεία ανάλυσης αγοράς Pharmarack Technologies.

Ο αριθμός των ασθενών που λαμβάνουν το φάρμακο ενδέχεται να έχει διπλασιαστεί, ανέφερε, αντανακλώντας το αυξανόμενο ενδιαφέρον των Ινδών για τέτοιες θεραπείες.

Η Novo ενδέχεται να γνωρίσει την ίδια αποδοχή.

Η εταιρεία εργάζεται για να διασφαλίσει ότι θα διανέμει τα φάρμακα μέσω «των σωστών καναλιών» για να διασφαλίσει ότι θα φτάσουν σε ασθενείς που τα χρειάζονται πραγματικά και αποτρέπει όλες τις καλλυντικές χρήσεις του προϊόντος, δήλωσε ο Shrotriya.

Επίσης, αναμένει μεγαλύτερη ζήτηση στις αστικές περιοχές λόγω της φύσης της νόσου.

Η φαρμακευτική εταιρεία σχεδιάζει επίσης την κυκλοφορία στην Ινδία των νεότερων υποψήφιων φαρμάκων κατά της παχυσαρκίας, CagriSema και αμυκρετίνης, τα οποία βρίσκονται επί του παρόντος σε κλινικές δοκιμές.

Διαβάστε επίσης: 

Amazon: Νέες επενδύσεις ύψους £40 δισ. στη Βρετανία – Στάρμερ: Το καλύτερο μέρος για το επιχειρείν

Novo Nordisk: Ανέκτησε τον τίτλο της πιο πολύτιμης εισηγμένης στην Ευρώπη – «Εκθρόνισε» την SAP

ΕΑΕΕ: Στα 7,2 εκατ. οι αποζημιώσεις των ασφαλιστικών από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Μαρτίου – Απριλίου