• Business

    Νομίζετε ότι ξέρετε τα πάντα για τα social media στο εταιρικό marketing; 9 απλές συμβουλές θα σας πείσουν για το αντίθετο

    • NewsRoom


    Social media και marketing, μία αδιάρρηκτη πια σχέση που παράγει απτά αποτελέσματα για κάθε νέο επιχειρηματία που σέβεται τον εαυτό του και πάνω απ’ όλα την επιχείρησή του. Ένα δυνατό κοινωνικό δίκτυο μπορεί να αποδειχτεί το “άγιο δισκοπότηρο” για κάθε παλαιά και νέα επιχείρηση. Τα εργαλεία των social media δίνουν την δυνατότητα σε κάθε επιχειρηματία να ενισχύσει τις σχέσεις μεταξύ της εταιρείας του και του καταναλωτικού κοινού, δημιουργώντας πιστούς πελάτες μέχρι και θερμούς υποστηρικτές του brand της εταιρείας.

    Δυστυχώς όμως, οι περισσότεροι επιχειρηματίες -ακόμα και αυτοί που θεωρούνται “μυημένοι” στο χώρο των social media-  δεν γνωρίζουν πως να εκμεταλλευτούν ακόμη την τεράστια δύναμη τους.  Τη ίδια ώρα βέβαια η επιρροή τους αυξάνεται ολοένα και περισσότερο καθώς πλέον το 74% των χρηστών του internet είναι συνδεδεμένο σε κάποιο social networking site. Μια νέα πραγματικότητα που ξεπερνά πολύ το παραδοσιακό μοντέλο του marketing.

    media

    1. Μη δημιουργείτε λογαριασμούς χωρίς λόγο

    Εάν δεν γνωρίζετε ακόμη ακριβώς τα οφέλη των social media, τότε οι πιθανότητες για λάθη είναι περισσότερες, με αποτέλεσμα να καταλήξετε να βλάψετε την επιχείρηση σας. Βέβαια η λύση δεν είναι η πλήρης απουσία σας από αυτά, γι’αυτό η δημιουργία ενός λογαριασμού είτε στο Facebook είτε στο Instagram θα σας παρουσιάσει στο κοινό, το οποίο πιθανότατα μετά από αυτή την “γνωριμία” να προωθήσει εσάς και το brand της εταιρείας σας.

    2. Μην αγνοείτε την βασική νόρμα των social media

    Είναι δύσκολο να βρίσκετε πάντα τον σωστό τόνο και λεξιλόγιο που πρέπει να χρησιμοποιείτε στα κείμενα σας. Το κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει διαφορετικά συστήματα, κανόνες και ειδικό λεξιλόγιο, με αποτέλεσμα τα λάθη που γίνονται να είναι αναπόφευκτα. Η σωστή συμπεριφορά θα μπορούσε να είναι:

    • Πάρτε το χρόνο που χρειάζεστε για να απαντήσετε στα αιτήματα μηνυμάτων των πελατών σας, καθώς η επικοινωνία στα social media οφείλει και πρέπει να είναι αμφίρροπη.
    • Μην μιλάτε συνέχεια για τον εαυτό σας, καθώς αυτή η συνήθεια, όπως και το ασταμάτητο spam σας μπορεί να αποδειχτεί καταστροφικό.
    • Μην είστε συνέχεια απαιτητικοί. Το να ζητάτε συνεχώς από τους ακολούθους σας να κάνουν retweets και likes μπορεί να τους προκαλέσει μεγάλη ενόχληση.

    media

    3. Μην είστε ενεργοί σε κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης 

    Το να χτίσετε μία ή δύο δυνατές πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων είναι πολλές φορές καλύτερο από το να έχετε μια ισχνή παρουσία σε όλα. Επειδή η συνεχής αναβάθμιση των προφίλ σας είναι σχεδόν αδύνατη, όσο λιγότεροι λογαριασμοί τόσο μεγαλύτερη προσοχή για την ποιότητα του περιεχομένου σας!

    4. Να βάζετε πάντα την ποιότητα πάνω από την ποσότητα 

    Η παρουσία σας στα διάφορα social media έχει να κάνει με την ενημέρωση και προώθηση του προϊόντος σας, όπως και την αφοσίωση των μελλοντικών πελατών σας. Για να γίνει όμως αυτό το μήνυμα που θέλετε να διαδώσετε πρέπει να είναι ξεκάθαρο εξαρχής σε εσάς τους ίδιους. Έτσι για να αποκτήσετε και το πιστό κοινό που θέλετε, θα πρέπει να υιοθετήσετε και έναν σωστό τρόπο προσέγγισης. Γι΄αυτό να θυμάστε ότι δίνουμε μεγαλύτερη σημασία στην ποιότητα του περιεχομένου παρά στην ποσότητα.

    5. Μην αγνοείτε τα σχόλια 

    Η συνεχής επικοινωνία με τον πελάτη αποτελεί το βασικό “όπλο” σας, όσον αφορά τα social media. Τα σχόλια των καταναλωτών δίνουν την ευκαιρία της επικοινωνίας μεταξύ πομπού και δέκτη. Ωστόσο, έρευνες έχουν δείξει ότι 9 στους 10 επιχειρηματίες αγνοούν τα σχόλια των πελατών τους. Η ίδια έρευνα έδειξε, πως οι περισσότεροι σχολιαστές περιμένουν μια απάντηση μέσα σε 4 ώρες, ενώ το μέσο όρο απάντησης είναι οι 10 ώρες. Η ισορροπία βρίσκεται ανάμεσα στο χτίσιμο της καλής παρουσίας σας στο χώρο, ταυτόχρονα με την ενδυνάμωση του δικτύου σας και την άμεση απάντηση στα σχόλια των ακολούθων σας.

    6. Μην αφαιρείτε τα αρνητικά σχόλια

    Είναι λογικό να θέλετε να παρουσιάζετε το “καλό” πρόσωπο σας, ωστόσο τα αρνητικά σχόλια είναι αναπόφευκτα, καθώς είναι γνωστό πως δεν αρέσουμε σε όλους. Κανείς δεν είναι τέλειος, αλλά το να δείχνετε ότι δέχεστε την κριτική δείχνει ένα πολύ καλό στοιχείο για τον χαρακτήρα σας.

    Εκτός αυτού, οι περισσότεροι άνθρωποι που θέλουν να σχολιάσουν και να παραπονεθούν, θέλουν να λάβουν και κάποια απάντηση. Όταν υπάρχει μια αρνητική κριτική στο προφίλ σας, οφείλετε να δράσετε σαν επαγγελματίες, χωρίς να έχετε αμυντική στάση. Ακούστε την κριτική των άλλων και εάν το θεωρείται αναγκαίο κάντε τις κατάλληλες αλλαγές.

    7. Μην εφησυχάζεστε με την ασφάλεια 

    Σε αυτή την περίπτωση αρκεί μόνο ένας κωδικός πρόσβασης, ο οποίος άμα κλαπεί μπορεί να καταστρέψει ολόκληρη την φήμη της επιχείρηση σας.

    8. Μην βασίζεστε στα αυτόματα updates

    Μπορεί το αυτόματο update να σας “λύνει” τα χέρια, όμως πρέπει να χρησιμοποιείται με ιδιαίτερη προσοχή, ώστε να μην υποβαθμίζετε η πραγματική και ουσιαστική σχέση σας με τον πελάτη.

    9. Μην το χρησιμοποιείτε μόνο σαν εργαλείο marketing

    Είναι ο λόγος που οι επιχειρήσεις πέφτουν στην γνωστή παγίδα των social media. Ενώ τα ίδια αποτελούν ιδιαίτερα χρήσιμα εργαλεία προώθησης μιας επιχείρησης, η συγκεκριμένη λειτουργία τους δεν θα πρέπει να είναι και η μοναδική τους χρήση.

     

    Διαβάστε ακόμη: 

    http://www.mononews.gr/intralot-ipsili-rithmi-anaptixis-gia-2016/71603

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ