• Business

    Nίκος Σταθόπουλος (BC Partners- Nova): Υπάρχουν περιθώρια για καλύτερες υπηρεσίες, προϊόντα, ταχύτητες στις τηλεπικοινωνίες

    Νίκος ΣταθόπουλοςΠρόεδρος Ευρώπης της BC Partners και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Nova - Wind

    Νίκος Σταθόπουλος Πρόεδρος Ευρώπης της BC Partners και Πρόεδρος του Δ.Σ. της Nova – Wind


    “Ξεκινήσαμε να επενδύουμε στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών αποκτώντας την Nova, συνεχίσαμε με την Wind και προχωράμε με περαιτέρω επενδύσεις στην Ελλάδα σήμερα στις υποδομές”, ανέφερε χθες ο Νίκος Σταθόπουλος επικεφαλής της BC Partners και Πρόεδρος του ΔΣ της Nova, στο περιθώριο της εκδήλωσης για την ανακοίνωση της επένδυσης 2 δισ. ευρώ της Nova στην Ελλάδα.

    “Επενδύουμε, γιατί πιστεύουμε ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια για καλύτερες υπηρεσίες, καλύτερα προϊόντα και υψηλότερες ταχύτητες, και μπορούμε να τα προσφέρουμε σε ανταγωνιστικές τιμές και βέβαια ότι μπορούμε να αυξήσουμε το μερίδιό μας”.

    Η Nova, ανακοίνωσε χθες επένδυση 2 δισ. ευρώ την επόμενη πενταετία, με στόχο να ανεβάσει τον πήχη στην ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. “Ανοίγουμε νέα σελίδα στην ανάπτυξη δικτύων οπτικών ινών, και εγκαινιάζουμε τον ανταγωνισμό στις υποδομές», ανέφερε o Διευθύνων Σύμβουλος της Nova κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος.  Ταυτόχρονα προανήγγειλε ότι η εταιρεία το Νοέμβριο θα ανακοινώσει νέα ανταγωνιστικά πακέτα στην κινητή και σταθερή τηλεφωνία.

    Βίκτορια Μπόκλαγκ (CEO United Group)- Παναγιώτης Γεωργιόπουλος (CEO Nova)
    Βίκτορια Μπόκλαγκ (CEO United Group)- Παναγιώτης Γεωργιόπουλος (CEO Nova)

    Βικτωρία Μπάκλογκ: Η ελληνική κοινωνία θα ωφεληθεί από την προσπάθειά μας

    Στους λόγους που αποφάσισε η United, μητρική της Nova, να προχωρήσει στην επένδυση στις τηλεπικοινωνιακές υποδομές, αναφέρθηκε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας κ. Βοκτωρία Μπάκλογκ.

    “Υπάρχει μια ισχυρή ζήτηση και μια μεγάλη δυναμική στην ελληνική αγορά και είμαστε έτοιμοι να λειτουργήσουμε διαφορετικά και να δημιουργήσουμε αξία. Ο τρόπος που κινούμαστε επιχειρηματικά είναι να δημιουργούμε αξία για τους πελάτες μας, καταναλωτές και επιχειρήσεις. Δεν είχαμε δει αυτή την ευκαιρία όταν κάναμε τις εξαγορές και δεν περιμέναμε ότι θα έρθουμε να ανακοινώσουμε σήμερα αυτή την επένδυση. Όμως γρήγορα διαπιστώσαμε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε μόνο περιεχόμενο, και σήμερα είμαστε ενθουσιασμένοι γιατί πιστεύουμε ότι υπάρχει μαι μεγάλη ευκαιρία και μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά προσφέροντας υψηλές ταχύτητες και σύγχρονα προϊόντα. Η ελληνική κοινωνία θα ωφεληθεί από την προσπάθειά μας”, κατέληξε η κυρία Βικτωρία Μπάκλογκ.

    Βίκτορια Μπόκλαγκ (CEO United Group)- Παναγιώτης Γεωργιόπουλος (CEO Nova)

    Στόχος να αυξήσει το μερίδιο στην αγορά

    Η Nova, όπως λέγεται πλέον η εταιρεία Nova-Wind μετά τη συγχώνευση, θα προχωρήσει τις επενδύσεις στην οπτική ίνα με στόχο να εξυπηρετήσει τους πελάτες της,  που είναι το 30% της αγοράς αλλά και να είναι ελκυστική και ανταγωνιστική στην αγορά.

    «Δεν είχαμε αποφασίσει από την αρχή να προχωρήσουμε σε επενδύσεις στις υποδομές, τελικά όμως αποφασίσαμε να το κάνουμε και στην Ελλάδα όπως το κάναμε στις άλλες αγορές που δραστηριοποιούμαστε» σημείωσε η Διευθύνουσα Σύμβουλος της United κ. Βικτόρια Μπόκλαγκ.

    Όσον αφορά τη χρηματοδότηση της επένδυσης, η κ. Μπάκλογκ σημείωσε ότι δεν επηρεάζεται από την αύξηση των επιτοκίων, αφού αφορά επένδυση της United και αναμένεται ότι ως επένδυση στις υποδομές θα να ενταχθεί και στο Ταμείο Ανάκαμψης.

    Από τα 2 δισ. ευρώ που ανέρχεται η επένδυση της εταιρείας για την επόμενη 5 ετία, τα 500 εκατ. θα αφορούν την οπτική ίνα και το 1,5 δισ. ευρώ το 5 G και το περιεχόμενο στη συνδρομητική τηλεόραση.

    «Θέλουμε να έχουμε το δικό μας δίκτυο, να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες και καλύτερες ταχύτητες και να αυξήσουμε τη διείσδυσή μας» σημείωσε. «Θέλουμε να αυξήσουμε την ποιότητα στόχο την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας σε ανταγωνιστική τιμή» τόνισε η κ. Μπάκλογκ.

    Ο κ. Γεωργιόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Nova, αναφέρθηκε στην ανάγκη που έχει η χώρα για αυτές τις επενδύσεις. Όπως είπε Ελλάδα είναι τελευταία στις ταχύτητες ιντερνετ στην Ευρώπη στα πάνω από 100 mbps  και η εταιρεία θέλει να συμβάλει στη βελτίωση των ψηφιακών υποδομών, ευρυζωνική ταχύτητα.

    «Σήμερα όπως είπε το 50% των συνδέσεων είναι στο χαλκό, το 45% fttc (οπτική ίνα μέχρι την καμπίνα) και μόνο το 5% οπτική ίνα. Την ευρυζωνική σύνδεση την πληρώνουμε ακριβότερα από την υπόλοιπη Ευρώπη. Οι υποδομές οπτικής ίνας για το σπίτι υπολείπονται από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και δεν έχουμε καν ξεκινήσει την ανάπτυξη στην περιφέρεια», ανέφερε.

    «Ο Έλληνας, έχει χαμηλές ταχύτητες, πληρώνει ακριβά και δεν έχει την τελευταία τεχνολογία», σημείωσε ο κ.Γεωργιόπουλος.

    Στο πρόβλημα αυτό η απάντηση που δίνει η Nova, είναι να δώσει το στίγμα ως πάροχος υποδομών. Εδώ και μετά από 100 χρόνια, για πρώτη φορά στην Ελλάδα υπάρχει ανταγωνισμός στις υποδομές και στη σταθερή θα γίνει ένας πάροχος υποδομών ευρείας κλίμακας και εγκαινιάζοντας τον ανταγωνισμό και στις υποδομές.

    Δίκτυο οπτικών 10 Gbit
    Όπως τόνισε ο κ. Γεωργιόπουλος, oι περισσότερες χώρες έχουν ταχύτητες γύρω στο 1 Gbit, ενώ το 10 Gbit είναι η μεγαλύτερη ταχύτητα στο δίκτυο και οι επόμενες γενιές θα μπορούν να εξυπηρετηθούν για μια δεκαετία. Θα διασφαλίζουμε τις μελλοντικές ανάγκες για ευρυζωνικότητα.

    Η κάλυψη σε δίκτυο οπτικής ίνας με τις νέες επενδύσεις θα φτάσει στο 40% των Ελλήνων  και στο 70% των περιφερειών και αφορά 4,5 εκ. ιδιώτες και επιχειρήσεις με επιπλέον 22.000 χλμ που θα προστεθούν στα 12.000 χλμ που υπάρχουν σήμερα.

    Στο 5 G υπάρχει χαμηλή διείσδυση στον πληθυσμό, σημείωσε και η εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει την ένταση των επενδύσεων και στο κομμάτι της κινητής.

    Η NOVA είναι ένας πάροχος υποδομών που μπορεί να εξασφαλίσει στους πελάτες της υψηλές ταχύτητες, ανέφερε η διοίκηση της εταιρείας, ενώ τόνισε πως το Νοέμβριο θα ανακοινώσει και τα προγράμματα σε ανταγωνιστικές τιμές.



    ΣΧΟΛΙΑ