• Business

    Nike: Πτώση κερδών παρά την αύξηση πωλήσεων – Αγορά «κλειδί» η Κίνα

    • NewsRoom

    Matthew Friend, οικονομικός διευθυντής Nike


    Πτώση κατά 4,1% κατέγραψε η μετοχή της Nike στις προσυνεδριακές συναλλαγές της Παρασκευής, καθώς οι προοπτικές του συνόλου του έτους για τον κολοσσό- κατασκευαστή αθλητικών ειδών, απέτυχαν να κερδίσουν τη Wall Street.

    Χθες Πέμπτη, η εταιρεία ανέφερε πωλήσεις που ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street,  αλλά τα κέρδη εμφανίστηκαν πολύ χαμηλότερο από τις εκτιμήσεις.

    Το δημοσιονομικό τέταρτο τρίμηνο έως τον Μάιο, τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν 5% στα 12,8 δισεκατομμύρια δολάρια, πάνω από την προσδοκία της Wall Street για 12,6 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Ωστόσο,  η Nike εξακολουθεί να προσπαθεί να διαθέσει τα υψηλά αποθέματα εμπορευμάτων της με εκπτώσεις, γεγονός που επηρεάσει αρνητικά την κερδοφορία.

    Τα έσοδα κυρίως από τις δραστηριότητες που απευθύνονται απευθείας στους καταναλωτές, θα πρέπει να αυξηθούν το 2024, δήλωσε ο Chief Financial Officer, Matthew Friend.

    Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Bloomberg, προβλέπεται ανάπτυξη κοντά στο 6%,

    Αγορά “κλειδί” η Κίνα

    Η απόδοση της Nike βελτιώθηκε στην περιοχή της ευρύτερης Κίνας, μια κρίσιμη αγορά ανάπτυξης όπου η εταιρεία φαίνεται να ανακτά το χαμένο έδαφος.

    Τα έσοδα στη χώρα ήταν 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών.

    «Στο σύνολό της, η Nike είναι μια σταθερή μάρκα και δεν υποφέρει από ‘υπαρξιακή κρίση’», δήλωσε ο Neil Saunders, αναλυτής της GlobalData Retail, σε μία επιστολή προς τους πελάτες.

    «Ωστόσο, χρειάζεται βελτίωση και πρέπει να αποδεχθεί ότι η επόμενη χρονιά θα είναι μια χρονιά επαναφοράς και αναδιαμόρφωσης του τρόπου λειτουργίας της», συμπλήρωσε.

    Διαβάστε επίσης: 

    Shein: Διαψεύδει φήμες περί εισαγωγής στην Wall Street

    BBVA: Πάνω από 2.600 προσλήψεις ειδικών τεχνολογίας ανακοίνωσε η ισπανική τράπεζα

    Χατζημανώλη: Προτεραιότητα η δημιουργία One Stop Shipping Centre στην Κύπρο



    ΣΧΟΛΙΑ