ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι διεθνείς κινήσεις Κυριακού, σύγκρουση Σκάι με Κουρδή, η Μαραγκουδάκη πήρε το όπλο της, η Alter Ego, ο Ευαγγελάτος και η Τατιάνα, τι συμβαίνει με Ρουβά και ΕΡΤ
Απώλεια της τάξης του 1,1% εμφάνισε, σε όρους αξίας, η αγορά των καταστημάτων τροφίμων κατά το α’ εξάμηνο του 2017, όπως προκύπτει από έρευνα της Nielsen. Το ποσοστό είναι βελτιωμένο σε σχέση με το -4% περίπου στις αρχές του χρόνου, ωστόσο, αποδίδεται στη θετική επίδραση που έφερε στην καταγραφή των στοιχείων από την επαναφορά του τέως δικτύου Μαρινόπουλος, από την εταιρία Ελληνικές Υπεραγορές, δηλαδή τον όμιλο Σκλαβενίτη.
Την ίδια ώρα, στο σύνολο των μη διαρκή καταναλωτικών αγαθών (FMCG) παρατηρήθηκε κάμψη της τάξης του 2,2%, η οποία οφείλεται κατά κύριο λόγο, στη συρρίκνωση των όγκων και της κατανάλωσης. Μεταξύ των επιμέρους κλάδων, οι εντονότερες πιέσεις καταγράφηκαν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης (-4,4%) και στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης (-3,5%). Αντίθετα, η μοναδική θετική τάση σημειώθηκε στον κλάδο των Φρέσκων/Χύμα Προϊόντων (+2%). Αξίζει να σημειωθεί ότι η μέση τιμή ανά τεμάχιο υποχώρησε στο -0,5%, καταγράφοντας αποπληθωριστικές τάσεις.
Όσον αφορά το είδος των καταστημάτων, η μεγαλύτερη πτώση εντοπίστηκε στα καταστήματα από 100 έως 399 τ.μ., ενώ θετική τάση παρουσίασαν τα καταστήματα άνω των 2.500 τ.μ., χάρη στη δυναμική επαναλειτουργία των καταστημάτων του Μαρινόπουλου. Αναφορικά τον κλάδο των Τροφίμων και Ποτών, σημαντικές απώλειες σημείωσαν οι κατηγορίες του Γάλακτος (8,6%), του Συσκευασμένου Ψωμιού (5,3%) και του Ουίσκι (6,8%). Σημειώνεται, βέβαια, ότι με βάση τα ακόμη πιο πρόσφατα στοιχεία της Nielsen (έως 19 Αυγούστου 2017), η αγορά καταστημάτων τροφίμων παρουσίασε συγκριτικά λιγότερο αρνητική τάση στο -0,4%, όπως επίσης και τα FMCG στο -1,3%.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Στον εισαγγελέα οι έξι για την απάτη των 2 εκατ. ευρώ σε βάρος του ΕΦΚΑ και του Δημοσίου
- Γαλλία: Πήγαν να ληστέψουν το Λούβρο – Κλείνει το μουσείο για «εξαιρετικούς λόγους»
- ΟΑΚΑ: Ξεκίνησαν οι εργασίες συντήρησης στο «Τείχος των Εθνών» των 150 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης
- Εθνική στρατηγική για τον ειδησεογραφικό γραμματισμό των νέων και την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης
