F

Business

Λέων Πατίτσας: Επιτέλους αγόρασε φορτηγό πλοίο

Λέων Πατίτσας

Λέων Πατίτσας, διευθύνων σύμβουλος της Atlas Maritime


Ο εφοπλιστής Λέων Πατίτσας, είχε εδώ και καιρό προαναγγείλει το ενδεχόμενο η ναυτιλιακή του Atlas Maritime να κάνει τη στροφή και να επενδύσει ξανά στο ξηρό φορτίο, παρά το γεγονός ότι εδώ και μια δεκαετία ασχολείται αποκλειστικά με τις μεταφορές υγρού φορτίου.

Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, η απόφαση πάρθηκε και ο κ. Πατίτσας προχώρησε στην πρώτη του εξαγορά μεταχειρισμένου φορτηγού πλοίου και να διευρύνει το στόλο της Atlas Maritime.

Συγκεκριμένα, οι brokers συνδέουν τη ναυτιλιακή με την απόκτηση του φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax United Ocean (χωρητικότητας  81.918-dwt και κατασκευής 2014) το οποίο είχαν διαθέσει προς πώληση οι διαχειριστές της χρεοκοπημένης ιαπωνικής ναυτιλιακής United Ocean Group.

Λέγεται ότι ο κ. Πατίτσας διέθεσε το ποσό των 23 εκατ. δολαρίων για την εξαγορά του United Ocean -το οποίο κατασκευάστηκε στα ιαπωνικά ναυπηγεία Tsuneishi Zosen- μια τιμή που θεωρείται καλή, τόσο για τα τρέχοντα δεδομένα της αγοράς όσο και για το συγκεκριμένο τύπο πλοίου.

Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr σχετικά, ο Έλληνας εφοπλιστής, είχε μιλήσει στο Marine Money τον Ιανουάριο, όπου και είχε εξηγήσει τις προθέσεις του για τις μελλοντικές εξαγορές της Atlas Maritime, οι οποίες δε θα είχαν να κάνουν μόνο δεξαμενόπλοια αλλά και με φορτηγά πλοία, γεγονός που θα σήμαινε και την δυναμική επιστροφή της ναυτιλιακής του στο dry bulk.

Ο κ. Πατίτσας, είχε αναφέρει ότι στο ξηρό φορτίο «τα χειρότερα πέρασαν» και είχε τονίσει χαρακτηριστικά ότι «Η δεδομένη χρονική περίοδος αποτελεί ιδανική ευκαιρία για την είσοδο στο ξηρό φορτίο, καθώς οι τιμές των πλοίων κινούνται στα χαμηλότερα επίπεδα των τελευταίων 20-30 ετών».

Αν η εξαγορά του United Ocean επιβεβαιωθεί, τότε θα πρόκειται για μια σημαντική επένδυση για την Atlas Maritime. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της, προς το παρόν, η ναυτιλιακή διαθέτει έναν στόλο που αποτελείται από 7 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου, εκ των οποίων τα 6 είναι τύπου aframax και το ένα είναι τύπου VLCC, όλα κατασκευασμένα σε ιαπωνικές και νοτιοκορεάτικες γιάρδες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Νέα συμφωνία για τον Γιώργο Οικονόμου

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Οικονόμου: Η σημερινή κυβέρνηση στηρίζει την ελληνική ναυτιλία περισσότερο από κάθε άλλη

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: JP Morgan: Αναβαθμίζει σε overweight τις μετοχές της Diana Shipping και της Golden Ocean


ΣΧΟΛΙΑ