• Business

    Γιώργος Οικονόμου: Από την κατάρρευση των γεωτρήσεων, στα κέρδη της DryShips

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips


    Μετά τη νέα συμφωνία που εξασφάλισε με τη Sifnos Shareholders αλλά και την εφαρμογή reverse split στη μετοχή της, η ναυτιλιακή DryShips, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, κατόρθωσε να κλείσει μια νέα και ταυτόχρονα κερδοφόρα συμφωνία στις μεταφορές ξηρού φορτίου.

    Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε, η DryShips συνήψε συμφωνία ναύλωσης για ένα από τα τέσσερα μεταχειρισμένα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου newcastlemax χωρητικότητας 206.000-dwt που εξαγόρασε πρόσφατα, σε μια μεγάλη εταιρεία σιτηρών.

    Παρόλα αυτά, τόσο το όνομα του πλοίου όσο και η ταυτότητα της ναυλώτριας εταιρείας δεν έγιναν γνωστά από τη ναυτιλιακή. Το μόνο που επέλεξε να αποκαλύψει η διοίκηση είναι η χρονική διάρκεια του ναυλοσυμφώνου -που θα είναι περίπου στους 12 μήνες- αλλά και το οικονομικό του σκέλος. Για την ακρίβεια, οι ναύλοι που συμφωνήθηκαν κυμαίνονται στο ποσό των 19.450 δολαρίων την ημέρα, γεγονός που σημαίνει ότι, με την ολοκλήρωση της χρονοναύλωσης, θα εισρεύσουν στα ταμεία της DryShips ακαθάριστα έσοδα ύψους 7,1 εκατ. δολαρίων.

    Οικονόμου

    Πρόκειται για ένα σημαντικό ποσό, καθώς είναι κατά 19% υψηλότερο από το μέσο όρο των ναύλων που επικρατούν την τρέχουσα περίοδο στη spot αγορά για φορτηγά πλοία τύπου capesize (το αμέσως μικρότερο μέγεθος από τα newcastlemaxes), για τα οποία ο μέσος όρος των ημερήσιων ναύλων κυμαίνεται στα 16.287 δολάρια, σύμφωνα με τα στοιχεία του Baltic Exchange.

    Ο κ. Οικονόμου, που είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής, σχολιάζοντας τη νέα συμφωνία, τόνισε ότι «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι ναυλώσαμε ένα από τα νεοαποκτηθέντα πλοία μας με το που ολοκληρώθηκε η παράδοσή του στο στόλο μας, σε μια τιμή που θα ενισχύσει κατά πολύ τα κέρδη της εταιρείας, ενώ θα μας παρέχει ορατή ρευστότητα. Στο μεταξύ, εξακολουθούμε να εκτελούμε στρατηγική αποκατάστασης της κερδοφορίας της DryShips, με το να εκμεταλλευόμαστε πλήρως τις θετικές εξελίξεις στην αγορά ξηρού φορτίου».

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr, πρόσφατα η ναυτιλιακή προχώρησε στην εξαγορά των τεσσάρων φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου newcalstlemax Valley Star (χωρητικότητας 205.123-dwt και κατασκευής 2013), Moritz Oldendorff (χωρητικότητας 206.000-dwt και κατασκευής 2013), Super Star (χωρητικότητας 205.855-dwt και κατασκευής 2014) και Wish Star (χωρητικότητας 205.797-dwt και κατασκευής 2015), για τα οποία κατέβαλε συνολικά το ποσό των 124 εκατ. δολαρίων – δηλαδή, το καθένα κόστισε 31 εκατ. δολάρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Πιο στενή από ποτέ η σχέση της BlackRock με τον Πήτερ Γεωργιόπουλο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Οικονόμου: Το τελευταίο κομμάτι του παζλ για να προχωρήσει η αναδιάρθρωση της Ocean Rig

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νίκος Τσάκος: Και νέο big deal με τους Αμερικανούς και νέο πλοίο στο στόλο του



    ΣΧΟΛΙΑ