• Business

    Αγγελική Φράγκου: Το big deal στην Ουρουγουάη μπαίνει σε εφαρμογή

    Αγγελική Φράγκου Navios ναυτιλία

    Αγγελική Φράγκου, επικεφαλής Navios Maritime Holdings


    Η ναυτιλιακή Navios Maritime Holdings, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η λειτουργία του τερματικού σταθμού μεταφόρτωσης σιδηρομεταλλευμάτων στη Nueva Palmira της Ουρουγουάης, κατόπιν της πρόσφατης ολοκλήρωσης της κατασκευής του.

    Ειδικότερα, ο τερματικός σταθμός -την ανάπτυξη του οποίου είχε αναλάβει η θυγατρική Navios South American Logistics Inc.– κόστισε στην εταιρεία της κας Φράγκου 150 εκατ. δολάρια, ενώ η κατασκευή του διήρκεσε 4 χρόνια.

    Ο σταθμός της Nueva Palmira έχει τη δυνατότητα να μεταφορτώνει 10 εκατομμύρια μετρικούς τόνους σιδηρομεταλλευμάτων σε ετήσια βάση, ή αλλιώς 3.900 μετρικούς τόνους/ώρα. Οι εγκαταστάσεις του περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων, μια αποβάθρα που θα εξυπηρετεί τη φόρτωση των εισερχόμενων φορτηγών πλοίων, μια αποβάθρα για την εκφόρτωση των φορτηγίδων ποταμού, καθώς και μια θέση ελλημενισμού για νηοπομπές φορτηγίδων.

    Επιπλέον, αξίζει να αναφερθεί ότι, με την πλήρη λειτουργία του τερματικού σταθμού, ο αριθμός των απασχολούμενων υπαλλήλων θα ανέλθει στους 320.

    Φράγκου

    Η κα Φράγκου, που είναι πρόεδρος της Navios Logistics, σχολίασε σχετικά τα εξής: «Γιορτάζουμε το αποκορύφωμα μιας τεράστιας προσπάθειας τεσσάρων ετών, με την έναρξη της λειτουργίας του παγκοσμίου κλάσης τερματικού μας σταθμού μεταφόρτωσης σιδηρομεταλλευμάτων. Ο νέος σταθμός αντανακλά μια σημαντική επένδυση στις απαραίτητες υποδομές για την περιοχή και μια καθοριστικής σημασίας συνιστώσα για την εξαγωγική ανεφοδιαστική αλυσίδα της Navios Logistics. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του, έχουμε περίπου 70 στρέμματα διαθέσιμα για την επεκτασή του».

    Από τη μεριά του, ο διευθύνων σύμβουλος της Navios Logistics, Claudio Lopez, τόνισε ότι «Λειτουργούμε σε μια εξαιρετική περιοχή έκτασης 150 στρεμμάτων στις εκβολές του ποταμού Ουρουγουάη, όπου τα εμπορεύματα μπορούν να μεταφορτώνονται μέσω φορτηγών πλοίων τύπου capesize. Ο σταθμός πρόκειται να ενισχύσει την ποιότητα και το εύρος των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους πελάτες μας».

    Η θυγατρική του ομίλου της κας Φράγκου έχει τη νομική υποχρέωση για 20 χρόνια να αποθηκεύει και να μεταφορτώνει για λογαριασμό του βραζιλιάνικων συμφερόντων μεταλλουργικού ομίλου Vale International σιδηρομετάλλευμα και άλλα εμπορεύματα, ελάχιστης χωρητικότητας 4 εκατ. μετρικών τόνων ετησίως.

    Υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, το διαιτητικό δικαστήριο του Λονδίνου είχε αποφασίσει πως το 20ετές συμβόλαιο που είχε η Navios Logistics με τη Vale βρισκόταν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή, όταν η τελευταία αποφάσισε άνευ προειδοποίησης να κάνει πίσω στις δικές της δεσμεύσεις. Έτσι, κατόπιν προσφυγών της Navios Holdings, το διαιτητικό δικαστήριο του Λονδίνου επέρριψε την ευθύνη στη Vale για την αρνητική εξέλιξη της υπόθεσης.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για την αγορά ξηρού φορτίου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Λ. Κολλάκης: Τέσσερα νέα πλοία παρήγγειλε η Chartworld σε κινεζικά ναυπηγεία

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Οικονόμου: Έχει δώσει 662 εκατ. δολ. για 14 πλοία – Ραγδαία πτώση της μετοχής της DryShips κατά 18,79%



    ΣΧΟΛΙΑ