ναυτιλία ναυλαγορά εφοπλιστές

Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

Σε υψηλά τριών μηνών η ναυλαγορά των bulkers

Η κινεζική ζήτηση για σιδηρομετάλλευμα ώθησε τον δείκτη Baltic Dry Index (BDI) στα υψηλότερα επίπεδα που έχει καταγράψει εδώ και τρεις μήνες, με τους αναλυτές να αισιοδοξούν ότι έρχονται ακόμη καλύτερες μέρες. Συγκεκριμένα, ο BDI σκαρφάλωσε στις 1.032 μονάδες την Παρασκευή (4/8), με τον αναλυτή Φώτη Γιαννακούλη της Morgan Stanley να υποστηρίζει ότι η αύξηση 42% στα capesizes -οι ναύλοι των οποίων διαμορφώθηκαν στα 13.000 δολ./ημερησίως- ευθύνεται για τις θετικές επιδόσεις του δείκτη.

Ανησυχούν οι αναλυτές για την DHT

Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

Η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή DHT Holdings -την οποία πολιόρκησε στενά ο Νορβηγός εφοπλιστής John Fredriksen χωρίς όμως να καταφέρει να την εξαγοράσει- αναμένεται να καταγράψει βουτιά στα αποτελέσματα της χρήσης του Q2 που θα ανακοινώσει την Τετάρτη (9/8). Ορισμένοι bearish αναλυτές περιμένουν να εμφανίσει ζημίες της τάξεως του 0,10 δολ./μετοχή, τη στιγμή που η γενική εκτίμηση ανέρχεται σε κέρδη 0,02 δολ./μετοχή.

Συνεχίζονται οι πιέσεις στη spot αγορά των VLCCs

Οι τιμές στη spot αγορά των δεξαμενόπλοιων μεταφοράς αργού πετρελαίου τύπου VLCC διολίσθησαν κάτω από τα 10.000 δολ. την ημέρα για πρώτη φορά εδώ και τρία χρόνια. Σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Clarksons, οι ημερήσιοι ναύλοι στα VLCCs διαμορφώθηκαν στα 9,533 δολ. την Παρασκευή (4/8), έχοντας καταγράψει πτώση μεγαλύτερη του 1/5 σε εβδομαδιαία βάση.

Νέα προκήρυξη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Κυθήρων και Αντικυθήρων με Πειραιά, Κρήτη, Γύθειο και Καλαμάτα

Υπεγράφη σήμερα από τον υφυπουργό Ναυτιλίας Νεκτάριο Σαντορινιό, η νέα προκήρυξη για την ακτοπλοϊκή σύνδεση των Κυθήρων και των Αντικυθήρων με τον Πειραιά, την Κρήτη, το Γύθειο και την Καλαμάτα. Μέχρι πρόσφατα, η συγκεκριμένη γραμμή εξυπηρετείτο από τον Πειραιά με το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» της εταιρείας ΛΑΝΕ, που λόγω σοβαρού τεχνικού προβλήματος παρέμενε ακινητοποιημένο.

Το «κρυφό» deal της GoodBulk

Η εξαγορά του φορτηγού πλοίου τύπου capesize Cape Liberty (χωρητικότητας 185.897-dwt και κατασκευής 2005) από τη ναυτιλιακή GoodBulk, συμφερόντων του John Michael Radziwill, για το ποσό των 19 εκατ. δολαρίων έλαβε χώρα το Μάιο και παρόλα αυτά κανείς δεν το κατάλαβε! Το πλοίο, η εξαγορά του οποίου ανακοινώθηκε μαζί με τα αποτελέσματα της εταιρείας (χωρίς να γνωστοποιούνται πολλά στοιχεία), θα μετονομαστεί σε «Aquakatana» με την παράδοσή του τον επόμενο μήνα στο στόλο της.

Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για τη Δευτέρα (07/08/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Baltic Dry Index (BDI): 1036 (+4)
  • Baltic Capesize Index (BCI): 1655 (+18)
  • Baltic Panamax index (BPI): 1158 (+5)
  • Baltic Supramax Index (BSI): 762 (-2)
  • Baltic Handysize Index (BHSI): 475 (-3)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Σ. Παληός: Επέκταση της ναύλωσης πλοίου της Diana Shipping με τα διπλάσια λεφτά

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέα αγωγή κατά του Γ. Οικονόμου για το deal της DryShips με την Kalani

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Απαγορευμένα τα λιμάνια της Αυστραλίας για πλοίο ελληνικής ναυτιλιακής

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Please enter your comment!
Please enter your name here