• Business

    SHIPPING FOCUS: Νέο ρυμουλκό για την οικογένεια Βερνίκου

    Βερνίκος ναυτιλία

    Το ρυμουλκό που εξαγόρασε η Vernicos Tugs & Salvage θα μετονομαστεί σε “Vernicos Sifnos”


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Νέο ρυμουλκό για τη Vernicos

    Η εταιρεία Vernicos Tugs & Salvage, συμφερόντων της οικογένειας Βερνίκου, προχώρησε στην εξαγορά ενός ρυμουλκού σκάφους τύπου anchor handler, από την εταιρεία Pacific Basin Hong Kong. Ο λόγος για το ρυμουλκό “PB Kaituna” (κατασκευής 2009), το οποίο, με την παράδοσή του στο στόλο της ελληνικής εταιρείας εντός δύο εβδομάδων στο λιμάνι του Ντουμπάι, θα λάβει το όνομα “Vernicos Sifnos”. Το ρυμουλκό πρόκειται να δραστηριοποιηθεί με ναυλοσύμφωνο μεγάλης διάρκειας στην περιοχή της Μεσογείου ως βοηθητικό σκάφος σε έρευνες για τον εντοπισμό κοιτασμάτων πετρελαίου.

    Reverse split για τη Diana Containerships

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Σε reverse split των κοινών μετοχών της πρόκειται να προχωρήσει η ναυτιλιακή Diana Containerships, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, με στόχο την ενίσχυση της τιμής στην οποία διαπραγματεύεται ο τίτλος της. Το reverse split θα πραγματοποιηθεί με αναλογία 1 προς 7, με ισχύ από την έναρξη της συνεδρίασης της Wall Street της 5ης Ιουλίου 2017, ενώ θα περιορίσει τα εν κυκλοφορία τεμάχια από 14,4 εκατ. σε 2,1 εκατ.

    Στο «κόκκινο» η Uni-Tankers

    Με ζημίες ύψους 9,3 εκατ. δολ. έκλεισε το οικονομικό έτος 2016-2017 η δανέζικη ναυτιλιακή Uni-Tankers, έναντι κερδών ύψους 12,52 εκατ. δολ. το οικονομικό έτος 2015-2016. Τα αποτελέσματα αυτά αποδίδονται από τη διοίκηση στην αδύναμη ναυλαγορά των δεξαμενόπλοιων.

    Πάνε για κερδοφορία τα ναυπηγεία της Ν. Κορέας

    Το δεύτερο τρίμηνο του 2017 αναμένεται να είναι ιδιαίτερα κερδοφόρο για τα τρία μεγαλύτερα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία, δεδομένου ότι όλα μαζί έχουν βιβλία παραγγελιών ύψους 3,8 δισ. δολαρίων. Ένας από τους παράγοντες που ενίσχυσαν τις γιάρδες της Νότιας Κορέας το Q2 είναι η εφαρμογή αποτελεσματικών πλάνων με στόχο τη μείωση του λειτουργικού κόστους.

    Προχωράει η συγχώνευση των K Line, MOL και NYK

    Η συγχώνευση των τριών ιαπωνικών γιγάντων στις μεταφορές εμπορευματοκιβωτίων, K Line, MOL και NYK προχωράει καθώς οι ναυτιλιακές κέρδισαν την έγκριση των χωρών στις οποίες διατηρούν θυγατρικές, παρά το γεγονός ότι η προθεσμία της 1ης Ιουλίου χάθηκε. Ωστόσο, οι διαδικασίες θα ολοκληρωθούν εντός της τρέχουσας εβδομάδας. Ο στόλος της κοινοπραξίας θα έχει συνολική χωρητικότητα 1,4 εκατ.-teu, κάνοντάς τη την 6η μεγαλύτερη εταιρεία στα containerships παγκοσμίως.

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για τη Δευτέρα (03/07/17), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 882 (-19)
    • Baltic Cape Index (BCI): 1032 (-54)
    • Baltic Panamax index (BPI): 1068 (-23)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 751 (-3)
    • Baltic Handysize Index (BSHI): 468 (+1)

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Θεόδωρος Βενιάμης: Αρκετά πιθανό πλέον ένα ναυτιλιακό «Grexit»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μίνως Κυριακού: Ποιο στέλεχος του εφοπλιστή πέθανε εξίσου ξαφνικά με τον ίδιο

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Προκοπίου: Παγκόσμια διάκριση για τον ισχυρό εφοπλιστή



    ΣΧΟΛΙΑ