• Business

    SHIPPING FOCUS: Νέα επένδυση για τον Γιώργο Προκοπίου

    Γιώργος Προκοπίου ναυτιλία

    Γιώργος Προκοπίου, εφοπλιστής Dynagas LNG Partners


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Νέα εξαγορά για τη Dynacom Tankers

    Η ναυτιλιακή Dynacom Tankers Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, προχώρησε στην εξαγορά του δεξαμενόπλοιου τύπου VLCC Taizan (χωρητικότητας 300.405-dwt και κατασκευής 2002), για το οποίο κατέβαλε στην ιαπωνικών συμφερόντων εταιρεία Kyoei Tankers το ποσό των 15 εκατ. δολ., σύμφωνα με τα στοιχεία της online πλατφόρμας ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue. Το εν λόγω VLCC χρειάζεται άμεσα από δεξαμενισμό καθώς πρέπει να γίνουν επισκευές στις δεξαμενές έρματος.

    Στη Damen τα Daewoo Mangalia;

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Ο ολλανδικός όμιλος Damen Shipyards Group βρίσκεται, όπως όλα δείχνουν, σε συζητήσεις προκειμένου να εξαγοράσει τις γιάρδες Daewoo Mangalia Heavy Industries. Μάλιστα, σύμφωνα με την Korea Economic Daily, οι συζητήσεις αυτές είναι στο τελικό στάδιο, ενώ η μητρική DSME, στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης, αναζητά αγοραστή για την κοινοπραξία της με τη ρουμανική κυβέρνηση.

    Νέο ναυλοσύμφωνο για τη Maersk Supply

    Η δανέζικη ναυτιλιακή Maersk Supply Service ναύλωσε για μεγάλο χρονικό διάστημα στην εταιρεία Blue Marine Group ένα από τα πλοία τύπου SSV (Subsea Supply Vessel) κλάσης Stingray που κατασκευάζει αυτή την περίοδο. Το ναυλοσύμφωνο θα ξεκινήσει το 2018, όταν και θα παραδοθεί στο στόλο της ναυτιλιακής.

    Ναύλωσε πλοίο για 2 χρόνια η Petrobras

    Ο βραζιλιάνικος πετρελαϊκός κολοσσός Petrobras χρονοναύλωσε για δύο παραπάνω χρόνια το πλοίο τύπου OSV (Offshore Supply Vessel) Fugro Aquarius (κατασκευής 2015), το οποίο ανήκει στην εταιρεία Fugro. Το νέο συμβόλαιο έρχεται κατόπιν της ολοκλήρωσης της αρχικής 12μηνης χρονοναύλωσης που είχαν συνάψει οι δύο εταιρείες όταν παραδόθηκε το πλοίο στη Furgo από τις γιάρδες Wilson Sons.

    Ολοκλήρωσαν την αναδιάρθρωση τα ναυπηγεία STX

    Τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία STX Offshore & Shipbuilding ολοκλήρωσαν το πλάνο αναδιάρθρωσης καθώς παρουσίασαν βελτιωμένα οικονομικά στοιχεία, τα οποία επιβεβαιώθηκαν και από το αρμόδιο πτωχευτικό δικαστήριο. Υπενθυμίζεται ότι η διοίκηση είχε υποβάλει αίτηση για πτώχευση το 2016, παρά το γεγονός ότι οι πιστωτές είχαν παράσχει οικονομική στήριξη μεγαλύτερη από 3 δισ. δολ.

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για τη Δευτέρα (03/07/17), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 871 (-11)
    • Baltic Cape Index (BCI): 997 (-35)
    • Baltic Panamax index (BPI): 1062 (-6)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 747 (-4)
    • Baltic Handysize Index (BSHI): 470 (+2)

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Reverse split με αναλογία 1 προς 7 για την Diana Containerships

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Εξασφάλισε ναύλωση και για το τέταρτο νεοαποκτηθέν newcastlemax της η DryShips



    ΣΧΟΛΙΑ