ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή εταιρεία Pavimar (με επικεφαλής την Ισμήνη Παναγιωτίδη) συνεχίζει την αξιοσημείωτη επέκταση της, ολοκληρώνοντας την αγορά του έβδομου bulker της για το 2017.
Σύμφωνα με πληροφορίες η εταιρεία προχώρησε στην αγορά του Tenmyo Maru (χωρητικότητας 58.749-dwt και κατασκευής 2008) από την ιαπωνική Kambara Kisen. Το bulker κόστισε στην Pavimar 13,8 εκατομμύρια δολάρια, τιμή λίγο υψηλότερη από την αναμενόμενη.
Εφόσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες, αυτό θα είναι το πέμπτο supramax που αγοράζει η ναυτιλιακή φέτος.
Η τελευταία αγορά της Pavimar πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο, όταν η ναυτιλιακή αγόρασε τα bulkers Privgulf και Privbaltic (χωρητικότητας 58.000-dwt και κατασκευής 2013) για ένα ποσό που ανήλθε στα 25,6 εκατομμύρια δολάρια και για τα δύο πλοία. Ωστόσο φαίνεται πως η Pavimar ακύρωσε τη συμφωνία για το φορτηγό πλοίο Privbaltic, το οποίο κατέληξε στην Transman.
Η ναυτιλιακή με επικεφαλής την Ισμήνη Παναγιωτίδη, ξεκίνησε την πορεία την στην Αθήνα πριν από τέσσερα περίπου χρόνια. Ο στόλος της πλέον απαρτίζεται από 13 φορτηγά πλοία: ένα capesize, δύο kamsarmaxes, πέντε panamaxes και ακόμη πέντε supramaxes, με τον μέσο όρο ηλικίας των πλοίων να υπολογίζεται στα 9 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Πούλησε για scrap το μοναδικό της πλοίο η Unibulk
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ποιες ελληνικές εταιρείες κυνηγούν το μεγάλο deal με την Total (και ποια μένει έξω)
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αντιμέτωπη με τη χρεοκοπία η πρώτη ναυτιλιακή του Γιώργου Οικονόμου, Drytank
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Chanel: Ένα καλάθι σουπερμάρκετ με την υπογραφή του Karl Lagerfeld έσπασε κάθε ρεκόρ σε δημοπρασία
- Η Ευρωπαϊκή Εισαγγελία κατάσχεσε πάνω από 2,2 εκατ. μέτρα λαθραίου υφάσματος από την Κίνα στο πλαίσιο έρευνας για τελωνειακή απάτη
- Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος που απειλεί τις αγορές το 2026
- Το ράλι της ΤΙΤΑΝ, τι θα γίνει σε Metlen και Intralot, τι θα κάνει τώρα η Βρεττού, νέος πρόεδρος στην Εθνική Ασφαλιστική, νέο deal για Δελαπόρτα, τα dinners Χούρι και Χατζηιωάννου, και γιατί το matsuhisa θα γίνει…Προκοπούπολη