• Business

    Γιώργος Οικονόμου: Συνεχίζει την επεκτατική στρατηγική με νέα πλοία στο χαρτοφυλάκιό του

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips


    Την παραλαβή ενός ακόμη φορτηγού πλοίου ανακοίνωσε η ναυτιλιακή DryShips, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, η οποία πλέον διανύει τη «νέα της εποχή»μετά την ολική επαναφορά του ισολογισμού της αλλά και την πρόσφατη απόκτηση ενός δεξαμενόπλοιου ιδιοκτησίας του εφοπλιστή.

    Ειδικότερα, η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκε επιτυχώς η παραλαβή του δεύτερου φορτηγού πλοίου μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax (χωρητικότητας 81.129-dwt και κατασκευής 2014) από την τριάδα των kamsarmaxes που είχε συμφωνήσει να αποκτήσει.

    Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το πλοίο -του οποίου την ταυτότητα δεν έχει αποκαλύψει- θα δραστηριοποιηθεί στη spot αγορά.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι η DryShips, από την αρχή του τρέχοντος έτους, έχει παραλάβει ήδη πέντε πλοία, ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα έχει παραλάβει ακόμη δώδεκα.

    Οικονόμου

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, το πρώτο από τα τρία kamsarmaxes που εξαγόρασε ο κ. Οικονόμου ήταν το United Splendour (χωρητικότητας 82.129-dwt και κατασκευής 2014) που ανήκε στην ιαπωνικών συμφερόντων ναυτιλιακή United Ocean. Το εν λόγω bulker στοίχισε στον εφοπλιστή 24 εκατ. δολάρια, χρήματα που προήλθαν από τη διαθέσιμη ρευστότητα της ναυτιλιακής του.

    Σημειώνεται ακόμη ότι η DryShips έχει ανακοινώσει ότι θα προχωρήσει στην εξαγορά έξι πλοίων, μια επένδυση συνολικού κόστους 268 εκατ. δολαρίων. Αυτά τα πλοία είναι τα εξής:

    • ένα δεξαμενόπλοιο τύπου aframax (κατασκευής 2012)
    • τρία φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax, εκ των οποίων τα δύο είναι κατασκευής 2014 και το τρίτο είναι υπό ναυπήγηση
    • δύο πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LPG) τύπου VLGC, που κατασκευάζονται αυτή την περίοδο και αποτελούν την τρίτη και την τέταρτη option τoυ σχετικού ναυπηγικού συμβολαίου που είχε υπογράψει η ναυτιλιακή

    Όλα τα πλοία θα δραστηριοποιηθούν στην spot αγορά, εκτός από τα 2 υγραεριοφόρα, τα οποία θα χρονοναυλωθούν για 10 χρόνια σε μεγάλη πετρελαϊκή εταιρεία, με τα συνολικά έσοδα να ξεπερνούν τα 208 εκατ. δολάρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Φράγκου: Ανοίγει ο δρόμος για την απόκτηση των 14 πλοίων της Rickmers

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Έφαγαν… πόρτα οι προτάσεις Grimaldi στην έκτακτη Γενική Συνέλευση της Hellenic Seaways



    ΣΧΟΛΙΑ