• Business

    Αρ. Πίττας: Τα νέα στρατηγικά σχέδια του εφοπλιστή. Τι προβλέπει για την αγορά ξηρού φορτίου

    Α. Πίττας: Σημαντικό deal από τη Euroseas για τη ενίσχυση του στόλου της

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής Euroseas


    Η  ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα, ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην κατασκευή ενός φορτηγού πλοίου τύπου kamsarmax (χωρητικότητας 82.000-dwt), θέτοντας εκ νέου σε ισχύ προηγούμενη συμφωνία που είχε υπογράψει με τα ναυπηγεία Jiangsu Yangzijiang Shipbuilding Co. και είχε “παγώσει” λόγω της κρίσης στη ναυτιλιακή αγορά.

    Σε ανακοίνωση της η εταιρία, η οποία δραστηριοποιείται στη μεταφορά ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων, διευκρινίζει ότι υπέγραψε μία προσθήκη στο προηγούμενο συμβόλαιο της, σύμφωνα με την οποία το υπόλοιπο ποσό που θα πρέπει να καταβάλει στα ναυπηγεία για το νεότευκτο πλοίο ανέρχεται στα 22,5 εκατ. ευρώ, πετυχαίνοντας μείωση άνω του 10%.

    Η αρχική συμφωνία είχε γίνει το 2014 ενώ σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, το πλοίο με αριθμό YZJ 1153 έχει σχεδιαστεί για κατανάλωση οικολογικών καυσίμων και θα παραδοθεί στη Euroseas to 2018.

    Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής Αρ. Πίττας σχολιάζοντας τη νέα κίνηση της εταιρίας επισήμανε: “Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι που προχωρούμε στην ολοκλήρωση της κατασκευής του δεύτερου φορτηγού πλοίου τύπου kamsarmax, το οποίο αποτελεί το αδελφό πλοίο του M/V Xenia, που κατασκευάστηκε στο ίδιο ναυπηγείο το 2016. Το M/V Xenia είναι ένα πολύ αποδοτικό και οικονομικό πλοίο που περιλαμβάνεται στο στόλο μας για περισσότερο από ένα χρόνο. Η μείωση που πετύχαμε στη σύμβαση σε συνδυασμό με την ανάκαμψη που συντελείται στην αγορά ξηρού φορτίου έχουν καταστήσει την επένδυση αυτή άκρως ελκυστική και μας απέτρεψαν από την ενδεχόμενη καταγγελία της σύμβασης που είχαμε υπογράψει για το συγκεκριμένο πλοίο. Έτσι, προτιμήσαμε να προχωρήσουμε στην κατασκευή του.”

    Παράλληλα, ο κ. Αρ. Πίττας τόνισε:”Ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την επέκταση και την ανανέωση του στόλου μας τόσο στον τομέα ξηρού φορτίου όσο και των εμπορευματοκιβωτίων, σε μια εποχή κατά την οποία σημειώνεται ισχυρή ανάκαμψη στα ναύλα και τις αξίες των πλοίων στην αγορά του ξηρού φορτίου ενώ αρχίζουν να διαφαίνονται σημάδια σταθεροποίησης και ανάκαμψης και στον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.”

    Σημειώνεται ότι η Euroseas ανακοίνωσε για το 2016 ζημιές ύψους 45,9 εκατ. δολ., ωστόσο, ο πρόεδρος της ανακοίνωσε ότι η εταιρία έχει την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσει σε επιλεκτικές κινήσεις και να εκμεταλλευτεί τις ευκαιρίες της αγοράς.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Morgan Stanley: Αναβάθμιση των μετοχών για την «Αγία Τριάδα» του ξηρού φορτίου

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά. Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ευ. Πιστιόλης: Η μυστηριώδης Kalani Investments επενδύει (και) στην Top Ships

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ