• Business

    Τζώρτζης Κουτσιολιούτσος: Πώς θα επενδύσει 60 εκ. ευρώ στην Ελλάδα

    Τζώρτζης Κουτσολιούτσος Folli Follie

    Τζώρτζης Κουτσολιούτσος. Folli Follie


    Τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου FF Group (που περιλαμβάνει τις Folli Follie, Links of London, Αττικά Πολυκαταστήματα, Factory Outlet), για το 2016, που ανακοινώθηκαν χθες Τετάρτη, δεν αφήνουν περιθώριο αμφισβήτησης: και η περσινή χρονιά ήταν επιτυχημένη για τον όμιλο του οποίου ηγείται ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, ο οποίος είναι ένας από τους πλέον εξωστρεφείς ελληνικούς ομίλους και συνεχίζει μεθοδικά και με σίγουρα βήματα να αναπτύσσεται.

    Η ανάπτυξη αυτή του ομίλου αναμένεται να συνεχιστεί και το 2017, καθώς, όπως γνωστοποίησε ο Τζώρτζης Κουτσολιούτσος κατά την τηλεδιάσκεψη μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το 2016, για φέτος σχεδιάζονται επενδύσεις της τάξεως των 60 εκατομμυρίων ευρώ. Μάλιστα, ενδεικτικό των προθέσεων της διοίκησης του FF Group είναι ότι αποφασίστηκε να μη δοθεί μέρισμα στους μετόχους του ομίλου, προκειμένου τα χρήματα αυτά να αξιοποιηθούν για νέες επενδύσεις.

    Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται πλέον στο κομμάτι των ηλεκτρονικών πωλήσεων, το οποίο είναι ταχύτατα αναπτυσσόμενο, όμως αυτή τη στιγμή οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αναπαριστούν ένα μικρό μόνο ποσοστό των συνολικών πωλήσεων του ομίλου (λίγο πάνω από 5%). Στόχος του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου είναι το ποσοστό αυτό να φτάσει το 30% σε βάθος πενταετίας, και για το λόγο αυτό ο ρυθμός ανάπτυξης των “κανονικών” καταστημάτων έχει επιβραδυνθεί ελαφρώς, με τα νέα καταστήματα που ανοίγουν να είναι μεγαλύτερα σε επιφάνεια και πιο αποδοτικά.

    Πώς βλέπει όμως ο όμιλος FF Group τα πράγματα στην Ελλάδα, με δεδομένο ότι η καταναλωτική κίνηση βρίσκεται σε πολύ χαμηλά επίπεδα; Όπως επεσήμανε με νόημα ο κ. Κουτολιούτσος, η χριστουγεννιάτικη περίοδος που μας πέρασε ήταν η χειρότερη από τότε που ξεκίνησε η οικονομική κρίση, ενώ και στο πρώτο δίμηνο του 2017 ο τζίρος στην αγορά ήταν πολύ πεσμένος. Ωστόσο, ο ίδιος δήλωσε “προσεκτικά αισιόδοξος” για φέτος, ενώ παρατήρησε πως και τα προηγούμενα χρόνια, μολονότι η καταναλωτική κίνηση μειωνόταν συνεχώς, ο όμιλος FF Group επέδειξε αξιοσημείωτη αντοχή και κατάφερε όχι απλά να επιβιώσει, αλλά να επεκταθεί και να αυξήσει το μερίδιο αγοράς του.

    Είναι εξάλλου χαρακτηριστικό ότι το 2016 ο όμιλος κατέγραψε αύξηση κύκλου εργασιών σε όλους τους τομείς των δραστηριοτήτων του: αύξηση τζίρου κατά 14,1% σε κόσμημα-ρολόι-αξεσουάρ, αύξηση 5,9% στα πολυκαταστήματα, αύξηση 8,1% στην ένδυση/υπόδηση. Και με αυτήν την παρακαταθήκη πορεύεται και φέτος προς την επιτυχία, αψηφώντας τις δυσκολίες της αγοράς και συνεχίζοντας την επέκτασή του στο εξωτερικό, όπου πλέον έχει παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες με πάνω από 950 σημεία πώλησης.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Frigoglass: Αυτοί είναι οι βασικοί όροι της αναδιάρθρωσης του δανεισμού της

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Περιζήτητη η Ελλάδα για Βρετανούς και Γερμανούς-Ποιες περιοχές επιλέγουν για διακοπές το 2017

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Folli Follie: Αύξηση σημαντική στα κέρδη για το 2016 παρουσίασε ο όμιλος



    ΣΧΟΛΙΑ