ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλιακή Eastmed, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου, είναι τελικά η εταιρεία πίσω από την απόκτηση ενός VLCC που αρχικά είχε αναφερθεί ότι όδευε προς τον στόλο της νοτιοκορεατικής Sinokor.
Η Eastmed επιβεβαίωσε ότι αγόρασε το χωρητικότητας 299.000 dwt πλοίο Isuzugawa (κατασκευής 2004) έναντι 25.5 εκατομμυρίων δολαρίων, μία κίνηση σπάνια για την εταιρεία, καθώς είναι η πρώτη της αγορά μεταχειρισμένου τάνκερ εδώ και τέσσερα χρόνια. Από τις αρχές του 2014 μέχρι τώρα, η εταιρεία αγόραζε μεταχειρισμένα πλοία μόνο στην αγορά του ξηρού φορτίου.
Ο στόλος από VLCCs της εταιρείας μετά την απόκτηση του Isuzugawa αποτελείται πλέον από εννέα πλοία, τα επτά εκ των οποίων είναι ηλικίας από 12 έως 17 έτη. Τα άλλα δύο είναι τα νεότευκτα πλοία που απέκτησε στα τέλη του 2016 και την άνοιξη του 2017, τα χωρητικότητας 300.000 dwt αδελφά πλοία Agios Fanourios και Agios Sostis 1, που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Japan Marine United.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ποιες ελληνικές ναυτιλιακές πουλάνε τα παλιά τους bulkers
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Π. Λιβανός: Διεκδικεί μεγάλο project στη Βραζιλία η GasLog
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Γκούμας: Ψάχνει αγοραστές για το πιο σύγχρονο πλοίο της η Equinox
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Louboutin: βάζει φωτιά στη Formula 1
- Cartier Panthère και η ελληνική επιρροή στην υψηλή κοσμηματοποιία
- Ένα στέμμα σε μορφή νομίσματος: Το ακριβότερο συλλεκτικό νόμισμα του κόσμου βγαίνει σε δημοπρασία
- Η κουρασμενη αγορά, ο επίμονος Αθανασίου και η super Lamda, ο happy Στουρνάρας, πόσα λεφτά βγάζει ο Προκοπίου από τους καφέδες, η κατήφεια στην ΝΔ λόγω Λοβέρδου, τα τριτοτέταρτα ραντεβού Κικίλια και το showdown Ολγας – Μίνωα
