• Business

    Θ. Φειδάκης: Εντυπωσιακή αύξηση εσόδων για την Globus Maritime στο α’ τρίμηνο

    Φειδάκης Globus

    Θάνος (αριστερά) και Γιώργος (δεξιά) Φειδάκης, εφοπλιστές Globus Maritime Ltd.


    Εντυπωσιακά αυξημένα ήταν τα έσοδα της ναυτιλιακής Globus Maritime κατά το α’ τρίμηνο του 2017, συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2016, όμως αυτό δεν απέτρεψε τη διεύρυνση των ζημιών της κατά 40% σε ετήσια βάση, μία εξέλιξη που αποδίδεται στην απουσία πωλήσεων πλοίων, συγκριτικά με τα έσοδα που είχε αποκομίσει η εταιρεία στις αρχές του 2016 από την πώληση ενός panamax.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα σε ένα δωδεκάμηνο τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν από τα 1,7 εκατομμύρια δολάρια στα 2,7 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η αύξηση του μέσου όρου των εσόδων της από τα ναυλωμένα πλοία της έφτασε το 130% (5.079 δολάρια ημερησίως). Την ίδια στιγμή, πάντως, οι ημερήσιες λειτουργικές δαπάνες ανά πλοίο αυξήθηκαν σημαντικά, κατά 24%.

    Έτσι, οι συνολικές ζημίες της εταιρείας κατά το α’ τρίμηνο 2017 ανήλθαν στα 2,3 εκατομμύρια δολάρια (0,14 δολάρια ανά μετοχή), έναντι ζημιών 1,7 εκατ. δολαρίων στο α’ τρίμηνο του 2016 (0,65 δολάρια ανά μετοχή).

    Η αγορά του ξηρού φορτίου ξεκίνησε τη χρονιά αδύναμα, όμως σταδιακά βελτιώθηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, και ειδικά προς το τέλος του τριμήνου. Παραμένουμε σε επαγρύπνηση, λειτουργώντας στην αγορά spot, αλλά εξασφαλίζοντας μακροπρόθεσμη κάλυψη για τα πλοία μας όταν βλέπουμε καλές ευκαιρίες”, ανέφερε σχολιάζοντας τα αποτελέσματα τριμήνου της εταιρείας ο πρόεδρος, διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής της Globus Maritime, Αθανάσιος Φειδάκης.

    Όπως παρατήρησε ο ίδιος, το 2016 αποδείχθηκε μία πολύ δύσκολη χρονιά, στη διάρκεια της οποίας η αγορά του ξηρού φορτίου βρέθηκε σε χαμηλά πολλών ετών, ωστόσο η εταιρεία παραμένει συγκρατημένα αισιόδοξη για το μέλλον, καθώς η παγκόσμια οικονομία σταθεροποιείται και αναπτύσσεται, παρά την πρόσφατη κάμψη που καταγράφεται στην αγορά του dry bulk.

    Αναφέρθηκε ακόμα στις ενέργειες της Globus Maritime, σε συνεργασία με τις πιστώτριες τράπεζες, για διευκολύνσεις πληρωμών για το 2017 και για μέρος του 2018, ώστε να προστατευτεί η εταιρεία από οποιαδήποτε βραχυπρόθεσμη αστάθεια στην αγορά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Θεόδωρος Βενιάμης: Η νέα στρατηγική κίνηση του εφοπλιστή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τράπεζες: Πώς οι Έλληνες εφοπλιστές βρίσκουν χρηματοδότηση

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές έδωσαν τα ρέστα τους σε αγορές πλοίων στο α’ εξάμηνο



    ΣΧΟΛΙΑ