Business

Κ. Κωνσταντακόπουλος: Αυξημένη κερδοφορία βλέπει για την Costamare η Morgan Stanley

Κωστής Κωνσταντακόπουλος. Επικεφαλής COSTAMARE.


Η βελτίωση στην αγορά των φορτηγών πλοίων δεν πέρασε απαρατήρητη από τη Morgan Stanley, η οποία αναβάθμισε τις εκτιμήσεις της για την κερδοφορία και την τιμή-στόχο για τις μετοχές δύο εταιρειών του κλάδου, μεταξύ αυτών της Costamare, συμφερόντων του εφοπλιστή Κ. Κωνσταντακόπουλου.

Ο αναλυτής της Morgan Stanley, Φώτης Γιαννακούλης, προβλέπει τώρα πως με τη διαβλεπόμενη αυξημένη κερδοφορία της εταιρείας στο δεύτερο τρίμηνο του έτους, τα κέρδη της Costamare το 2017 θα ανέλθουν στα 0,83 δολάρια ανά μετοχή, έναντι πρόβλεψης για 0,71 δολάρια ανά μετοχή, ενώ αναθεώρησε και την πρόβλεψή του για την κερδοφορία της εταιρείας το 2018, από τα 0,04 δολάρια ανά μετοχή στα 0,33 δολάρια ανά μετοχή.

Παράλληλα, έθεσε την τιμή-στόχο για τη μετοχή της εταιρείας στα 8 δολάρια, από τα 7 δολάρια, διακρίνοντας μία “μοναδική” προοπτική της Costamare για αντικυκλική ανάπτυξη.

Παράλληλα, ο αναλυτής της Morgan Stanley αναθεώρησε προς τα πάνω τις εκτιμήσεις του για την κερδοφορία της Seaspan για το 2017, από τα 0,38 δολάρια ανά μετοχή στα 0,59 δολάρια ανά μετοχή, και για το 2018, από τα 0,38 δολάρια ανά μετοχή στα 0,63 δολάρια ανά μετοχή. Παράλληλα, η τιμή-στόχος της μετοχής της αυξήθηκε από τα 4,5 δολάρια στα 5 δολάρια.

Με τις αυξημένες τιμές των ναύλων, η κερδοφορία των εταιρειών έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με ένα χρόνο πριν, οδηγώντας πλοιοκτήτες να ενεργοποιήσουν επιπλέον πλοία”, εξηγεί ο Φ. Γιαννακούλης, προσθέτοντας: “Βλέπουμε τα κενά που προέκυψαν από την περσινή χρεοκοπία της Hanjin να αντικαθίστανται πλήρως από τους προσφάτως σχηματισθέντες παίκτες που παλεύουν για μερίδιο αγοράς”.

Να επισημάνουμε σε αυτό το σημείο ότι στις αρχές του μήνα η Costamare εξασφάλισε ναύλωση και για τα δύο εναπομείναντα νεότευκτα πλοία της, που κατασκευάζονται στα ναυπηγεία Hanjin Subic και θα παραδοθούν εντός του 2017.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την Alphaliner, η Zim και η Hapag-Lloyd είναι οι ναυλωτές των χωρητικότητας 11.000 teu πλοίων Cape Sounio και Cape Artemisio, έναντι περίπου 18.000 δολαρίων ημερησίως το καθένα για 12μηνο συμβόλαιο.

Υπενθυμίζεται ότι τα άλλα τρία πλοία της ίδιας “οικογένειας”, κατασκευασμένα επίσης στα ναυπηγεία Hanjin Subic, είχαν ήδη εξασφαλίσει ναύλωση νωρίτερα, με το χωρητικότητας 11.010 teu Cape Akritas να έχει ναυλωθεί για 11 με 13 μήνες από την OOCL έναντι περίπου 19.000 δολαρίων, ενώ και για τα αδελφά πλοία Cape Kortia και Cape Tainaro η OOCL εμφανίζεται ως ναυλώτρια με τους ίδιους όρους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Τι νέο σχεδιάζει ο Πάρης Κασιδόκωστας-Λάτσης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έντονο παρασκήνιο: Τι συμβαίνει και η οικογένεια Φειδάκη πουλάει τις μετοχές της στη ναυτιλιακή;

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γιώργος Πατέρας: Με ένα πλοίο έμεινε η ναυτιλιακή του



ΣΧΟΛΙΑ