• Business

    Γ. Οικονόμου: Από πού αγόρασε τα δύο kamsarmax bulkers η DryShips

    Γιώργος Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, εφοπλιστής DryShips


    Ξεδιαλύνεται σιγά-σιγά το μυστήριο με τα τρία μεταχειρισμένα φορτηγά πλοία που απέκτησε η ναυτιλιακή DryShips, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Οικονόμου, των οποίων η ταυτότητα παρέμενε άγνωστη, παρά τις επίσημες ανακοινώσεις από την εταιρεία.

    Όπως γράφαμε πριν από λίγες μέρες στο mononews.gr, η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι συνήψε συμφωνίες με ναυτιλιακές εταιρείες, από τις οποίες και θα αποκτήσει τρία φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου kamsarmax, χωρίς να αποκαλύψει τις ταυτότητες των ναυτιλιακών εταιρειών. Αντίθετα, η DryShips αρκέστηκε να αποκαλύψει πως πρόκειται για:

    • Ένα kamsarmax bulker χωρητικότητας 81.918-dwt και κατασκευής 2014, του οποίου η παράδοση έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2017.

    • Ακόμη δύο kamsarmax bulkers κατασκευής 2014, των οποίων η απόκτηση είχε ήδη ανακοινωθεί και η διοίκηση της εταιρείας ενέκρινε τη συμφωνία. Η παράδοσή τους έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο τρίμηνο του 2017.

    Αυτό λοιπόν που αποκαλύπτεται σήμερα είναι η ταυτότητα των δύο προαναφερθέντων kamsarmax bulkers: πρόκειται για τα τα πλοία SBI Cakewalk και SBI Charleston, αμφότερα χωρητικότητας 81.600 dwt και κατασκευής 2014, τα οποία ανήκουν στην Scorpio Bulkers. Το αντίτιμο για την εξαγορά των δύο πλοίων εκτιμάται στα 45 εκατομμύρια δολάρια περίπου.

    Η διοίκηση της DryShips είχε τονίσει ότι θα διαθέσει συνολικά το ποσό των 68 εκατ. δολαρίων για την απόκτησή των τριών πλοίων, επομένως εκτιμάται ότι το πρώτο kamsarmax bulker κόστισε περίπου 23 εκατομμύρια δολάρια.

    Το ποσό το οποίο θα διαθέσει η DryShips για την απόκτηση των τριών πλοίων θα προέλθει εξ ολοκλήρου από τη διαθέσιμη ρευστότητα της εταιρείας που αγγίζει τα 429 εκατ. δολάρια, χάρη στις επενδύσεις της Kalani Investments, ενός μυστηριώδους fund που έχει επενδύσει εκτός από την DryShips και στην Top Ships του Ευάγγελου Πιστιόλη, καθώς και στην Diana Containerships του Συμεών Παληού, και μόλις στις αρχές του μήνα έγινε γνωστό ότι πίσω από το εν λόγω fund βρίκεται ένας μεγιστάνας της αγοράς ακινήτων από το Τορόντο του Καναδά, ονόματι Mark Bistricer, και η εταιρεία του Murchinson Ltd (και όχι ο Γιώργος Οικονόμου, όπως φημολογείτο έντονα στην αγορά).

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Εντυπωσιακή κίνηση από την Α. Φράγκου: Η Navios Partners εξαγοράζει 14 containerships

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: John Fredriksen: Έπεσε σε «ύφαλο» προσπαθώντας να μπλοκάρει το μεγαλύτερο ναυτιλιακό deal

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Νέα πλοία για τη Neda Maritime (οικογένεια Λυκιαρδόπουλου);



    ΣΧΟΛΙΑ