• Business

    Α. Φράγκου: Πώς ετοιμάζεται η Navios για τη δραστική μείωση των εκπομπών θείου

    αγγελικη φραγκου

    Αγγελική Φράγκου. Πρόεδρος και Διευθύνουσα σύμβουλος της Navios Maritime Holdings Inc


    Μία σημαντική πρόκληση αποτελεί για τις ναυτιλιακές εταιρείες, και ειδικά αυτές που διαθέτουν μεγάλους στόλους, η υποχρέωσή τους για δραστική μείωση των εκπομπών θείου έως το 2020 σε 0,5%, από το 3,5% που είναι σήμερα το μέγιστο όριο, και ο όμιλος Navios φροντίζει από τώρα για τη συμμόρφωσή του στους νέους κανονισμούς του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας.

    Η Navios ShipManagement, η θυγατρική του ναυτιλιακού κολοσσού της Αγγελικής Φράγκου που διαχειρίζεται τα 163 ιδιόκτητα και ναυλωμένα πλοία διαφόρων τύπων του ομίλου, υπέγραψε προσύμφωνο με τη διεθνή εταιρεία πετροχημικών προϊόντων DuPont για τη μελέτη των συστημάτων καθαρισμού εξατμίσεων που διαθέτει, ώστε να εξεταστεί το ενδεχόμενο εγκατάστασής τους στα υπάρχοντα και τα μελλοντικά πλοία της Navios, στο πλαίσιο των νέων κανονισμών για τη μείωση των εκπομπών θείου.

    Το προσύμφωνο καλύπτει τις οικονομικές και τεχνικές μελέτες για τη χρήση των συστημάτων καθαρισμού τόσο σε νεότευκτα πλοία, όσο και στα υπάρχοντα πλοία, που θα πρέπει να προσαρμοστούν σχετικά.

    Σημειωτέον ότι η Navios ακολουθεί το παράδειγμα του κολοσσού των δεξαμενόπλοιων Maersk, που επίσης συνεργάζεται με την DuPont και έχει ήδη εγκαταστήσει δοκιμαστικά σύστημα καθαρισμού της εταιρείας στο πλοίο Maersk Tukang (χωρητικότητας 8.200 teu, κατασκευής 2008).

    Να υπενθυμίσουμε σε αυτό το σημείο ότι την περασμένη εβδομάδα η Navios Maritime Partners, συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου, ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην εξαγορά δύο μεταχειρισμένων φορτηγών πλοίων, μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας προσφοράς που πραγματοποίησε, από την οποία άντλησε 100 εκατ. δολάρια.

    Ειδικότερα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι απέκτησε δύο φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax, για τα οποία κατέβαλε συνολικά το ποσό των 27 εκατ. δολαρίων. Ενώ η διοίκηση δεν αποκάλυψε ποια πλοία εξαγόρασε συγκεκριμένα, γνωστοποίησε ότι πρόκειται για δυο πλοία που είναι αμφότερα χωρητικότητας 75.000-dwt και κατασκευασμένα το 2007 σε νοτιοκορεάτικες γιάρδες.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μιχάλης Μποδούρογλου: Επενδυτής-μυστήριο στη ναυτιλιακή του – Όλο το παρασκήνιο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Alert από JP Morgan για τις νέες παραγγελίες τάνκερ-θηρίων – Ο ρόλος του Γιάννη Αγγελικούση

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Λέων Πατίτσας: Επιτέλους αγόρασε φορτηγό πλοίο



    ΣΧΟΛΙΑ