ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ραγδαίες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του δρομολογεί ο όμιλος της Volkswagen.
Ο γερμανικός όμιλος σχεδιάζει, συγκεκριμένα, να μειώσει το μέγεθος του δικτύου των αντιπροσώπων του στην Ευρώπη και να επεκταθεί και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Όπως ανακοίνωσε η ίδια η Volkswagen, στόχος του ομίλου είναι να προσαρμοστεί στις νέες τάσεις της αγοράς.
Σύμφωνα με το Reuters, η Volkswagen προσπαθεί να μειώσει τα κόστη και στα 12 brands του ομίλου, μετά το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, ενώ σχεδιάζει να επενδύσει δυναμικά στην τάση προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Επιπλέον, η Volkswagen σκοπεύει να προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές και τη δυνατότητα online αγοράς, αναπτύσσοντας τη σχετική πλατφόρμα σε συνεργασία με τις αντιπροσωπείες της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σε ποια κατάσταση βρίσκεται η αγορά αυτοκινήτου;
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Απόφαση σταθμός: Αποζημίωση 16.250 ευρώ σε Έλληνες κατόχους POLO για το σκάνδαλο της Volkswagen
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: ΙΟΝ, Παπαδοπούλου, Γιώτης και ΜΕΓΑ: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Λίφτινγκ» στην επιστροφή ενοικίου για χιλιάδες ενοικιαστές – Σε ποιες περιπτώσεις θα δοθεί η ενίσχυση μετά από ηλεκτρονικό έλεγχο της ΑΑΔΕ
- Καιρός: Πολύ υψηλές θερμοκρασίες – Καμπανάκι για φωτιές
- EFA Ventures: Εκρηκτική άνοδος 168% στα καθαρά κέρδη το 2024 – Οι στόχοι και οι επενδύσεις
- Έλεγχοι για τα… τραπεζάκια – Το «MyStreet» βάζει τάξη σε πεζοδρόμια και πλατείες
