• Business

    Ραγδαίες αλλαγές στη Volkswagen – «Κόβει» αντιπροσωπείες, ξεκινά πωλήσεις online

    • NewsRoom
    Volkswagen


    Ραγδαίες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας του δρομολογεί ο όμιλος της Volkswagen.

    Ο γερμανικός όμιλος σχεδιάζει, συγκεκριμένα, να μειώσει το μέγεθος του δικτύου των αντιπροσώπων του στην Ευρώπη και να επεκταθεί και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Όπως ανακοίνωσε η ίδια η Volkswagen, στόχος του ομίλου είναι να προσαρμοστεί στις νέες τάσεις της αγοράς.

    Σύμφωνα με το Reuters, η Volkswagen προσπαθεί να μειώσει τα κόστη και στα 12 brands του ομίλου, μετά το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων, ενώ σχεδιάζει να επενδύσει δυναμικά στην τάση προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    Μεταξύ άλλων, σχεδιάζει επίσης να ενισχύσει την κερδοφορία και την αποδοτικότητα του ευρωπαϊκού δικτύου διανομής της, μειώνοντας τα κόστη και σε αυτό το επίπεδο. Ωστόσο, δεν έδωσε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το μέγεθος των προβλεπόμενων περικοπών.

    Επιπλέον, η Volkswagen σκοπεύει να προσφέρει στους υποψήφιους αγοραστές και τη δυνατότητα online αγοράς, αναπτύσσοντας τη σχετική πλατφόρμα σε συνεργασία με τις αντιπροσωπείες της.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Σε ποια κατάσταση βρίσκεται η αγορά αυτοκινήτου;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Απόφαση σταθμός: Αποζημίωση 16.250 ευρώ σε Έλληνες κατόχους POLO για το σκάνδαλο της Volkswagen

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: ΙΟΝ, Παπαδοπούλου, Γιώτης και ΜΕΓΑ: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας

     



    ΣΧΟΛΙΑ