• Business

    Ιδού τι κάνει η Fraport


    Η Fraport Greece… απογοήτευσε αυτούς που την περίμεναν στη γωνία για να την επικρίνουν για τα έργα στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τα οποία διαχειρίζεται, καθώς τα έργα αυτά έχουν ήδη ξεκινήσει και το στίγμα που δίνει η νέα εποχή της Fraport έχει ήδη αρχίσει να γίνεται εμφανές.

    Η αρχή έγινε με τα έργα στο αεροδρόμιο της Μυκόνου, το οποίο μετά από μία εξαιρετική καλοκαιρινή περίοδο (αύξηση 19,2% στην κίνηση των επιβατών και 30% αύξηση στο συνολικό αριθμό πτήσεων), αναβαθμίζεται για να υποδεχθεί ακόμα περισσότερους επισκέπτες το καλοκαίρι του 2018 και να μεταμορφωθεί σε ένα αεροδρόμιο πραγματικά αντάξιο της παγκόσμιας φήμης του νησιού.

    Το αεροδρόμιο παραμένει κλειστό έως και τις 29 Νοεμβρίου και θα λειτουργήσει ξανά στις 30 Νοεμβρίου, με ολοκαίνουργιο διάδρομο προσγείωσης/απογείωσης (ο παλιός είχε ξεπεράσει τη διάρκεια ζωής του) που θα είναι ασφαλής, συμβατός με τα διεθνή πρότυπα και ικανός να υποστηρίξει την προβλεπόμενη επιβατική κίνηση για τα επόμενα 20 χρόνια.

    Τα σχέδια της Fraport Greece για την ανάπτυξη του αεροδρομίου της Μυκόνου επίσης περιλαμβάνουν:

    • Επέκταση και αναδιαμόρφωση του τερματικού σταθμού – 50% αύξηση της συνολικής έκτασης του αεροσταθμού σε 13.350 m2
    • Νέος πυροσβεστικός σταθμός
    • Aναδιοργάνωση του χώρου στάθμευσης των αεροσκαφών
    • 33% αύξηση των σταθμών Check-in (από 12 σε 16)
    • 17% αύξηση του συνολικού αριθμού πυλών (από 6 σε 7)
    • 25% αύξηση των σημείων ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 4 σε 5)

    Έργα διεξάγονται επίσης στο αεροδρόμιο της Κέρκυρας, και τώρα είναι η σειρά της Κεφαλλονιάς να επωφεληθεί από τα βελτιωτικά έργα της Fraport Greece για την αναβάθμιση του αεροδρομίου “Άννα Πολλάτου”.

    Ανάμεσα στις παρεμβάσεις που έχουν ήδη ξεκινήσει στο αεροδρόμιο της Κεφαλλονιάς περιλαμβάνονται:

    α) επισκευή του Πύργου Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας,

    β) επισκευές στο υπάρχον κτήριο (στεγανοποίηση, εργασίες στα τοιχώματα και στα θεμέλια κ.ά.),

    γ) αντικατάσταση του Συστήματος Οπτικών Αναγγελιών Πτήσεων (FIDS),

    δ) καθαρισμός των κύριων τάφρων αποστράγγισης στον χώρο ελεγχόμενης πρόσβασης,

    ε) εργασίες αναβάθμισης του οδοστρώματος στον κύριο διάδρομο προσγείωσης – απογείωσης του αεροδρομίου.

    Παράλληλα, καθώς τα ακραία τμήματα του διαδρόμου προσγείωσης – απογείωσης έχουν υπερβεί τον χρόνο ζωής τους, ενώ το μεσαίο τμήμα του παρουσιάζει προβλήματα ομαλότητας και ολισθηρότητας, η Fraport Greece προχωρά άμεσα στην αντικατάσταση των ασφαλτοταπήτων του διαδρόμου και της πίστας στάθμευσης των αεροσκαφών με νέες ασφαλτικές στρώσεις υψηλής αντοχής. Επιπλέον, η νέα διαγράμμιση της πίστας στάθμευσης αεροσκαφών και του διαδρόμου θα συμμορφώνεται πλήρως με τις νέες απαιτήσεις πιστοποίησης του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας της Αεροπορίας (EASA).

    Λόγω των εργασιών αναβάθμισης στον διάδρομο προσγείωσης – απογείωσης, το αεροδρόμιο Κεφαλονιάς «Άννα Πολλάτου» θα λειτουργεί έως τις 20 Δεκεμβρίου 2017 με περιορισμένο μήκος διαδρόμου. Ωστόσο, η λειτουργία του αεροδρομίου δεν θα διακοπεί, καθώς το τμήμα του διαδρόμου που θα παραμένει ανοιχτό, έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει τους αναμενόμενους τύπους αεροσκαφών.

    Το σύνολο των έργων αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το καλοκαίρι του 2019. Σε αυτά περιλαμβάνονται επίσης:

    • Κατεδάφιση του υπάρχοντος Τερματικού Σταθμού και κατασκευή νέου κτηρίου 10.652 m2
    • Κατασκευή νέου Σταθμού Διάσωσης και Πυρόσβεσης
    • Εγκατάσταση αυτόματου συστήματος ελέγχου αποσκευών (HBS inline screening)
    • Κατασκευή νέου Σταθμού Επεξεργασίας Λυμάτων και μετεγκατάσταση αποχετευτικού συστήματος
    • Διαμόρφωση εξωτερικών χώρων

    Αναφορικά με την αύξηση της δυναμικότητας και της χωρητικότητας του αεροδρομίου, οι σταθμοί check-in θα αυξηθούν κατά 71% (12 έναντι 7 σήμερα), ενώ οι πύλες του αεροδρομίου θα διπλασιαστούν (6 έναντι 3 σήμερα). Διπλάσια θα είναι και τα σημεία ασφαλείας και ελέγχου του αεροδρομίου (από 2 σήμερα σε 4).

    Επόμενος “σταθμός” των έργων αναβάθμισης της Fraport θα είναι η Ρόδος, όπου μεταξύ άλλων προβλέπεται η εσωτερική αναδιαμόρφωση του αεροδρομίου, η αύξηση των χώρων παραλαβής αποσκευών και η ανακατασκευή του διαδρόμου τροχοδρόμησης. Έως το τέλος της χρονιάς θα έχουν ξεκινήσει τα έργα και στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης, καθώς και στα υπόλοιπα αεροδρόμια που διαχειρίζεται η Fraport. Όλα εντός χρονοδιαγράμματος, όλα όπως πρέπει…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: ΔΕΔΑ: Ποια είναι η εταιρεία που πήρε δάνειο 48 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Ηλίας Κουλουκουντής: Το συναρπαστικό ταξίδι από τον εφοπλισμό στα Γράμματα

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Δημήτρης Μαντζούνης: Οι επόμενες κινήσεις της Alpha Bank



    ΣΧΟΛΙΑ