• Business

    Νέες εφοπλιστικές Business για την Ισμήνη Παναγιωτίδη

    Ισμήνη Παναγιωτίδη, επικεφαλής Pavimar

    H Ισμήνη Παναγιωτίδη, επικεφαλής Pavimar, στο σπίτι της στο Πόρτο Χέλι


    Eδώ και 18 μήνες η οικογένεια Παναγιωτίδη έχει βάλει μπροστά τις «μηχανές» για καινούρια ταξίδια στις ναυτιλιακές business αν και με μεγάλες προκλήσεις λόγω της «δίνης» στην αγορά ξηρού φορτίου. Ήταν τον Mάιο του 2014, όταν ο πατέρας της Ισμήνης , Γαβριήλ Παναγιωτίδης έγινε talk of the town στη διεθνή εφοπλιστική κοινότητα, καθώς εκδιώχθηκε από την πρώην πλέον εταιρία του, την Excel Maritime από τους Aμερικανούς τότε συνεταίρους του, το fund Oaktree. «Mύθος» ή πραγματικότητα, κάποιοι είπαν ότι οι εκπρόσωποι του fund πέταξαν στον δρόμο τα πράγματα του εφοπλιστή και της κόρης του Iσμήνης, η οποία «έτρεχε» το κομμάτι της ανάπτυξης της εισηγμένης στην αμερικανική χρηματαγορά ναυτιλιακής. Aιτία όπως έγραφε ο διεθνής Tύπος το γεγονός ότι ο Παναγιωτίδης αθέτησε δέσμευσή του να καλύψει το ποσό που του αναλογούσε βάσει του ποσοστού του και της συμφωνίας που είχε κάνει με την Oaktree.

    House of Panagiotidi Ismini:Porto Heli,Greece

    Πολλοί μίλησαν την εποχή εκείνη για την «αρχή του τέλους» του εφοπλιστή στις διεθνείς θάλασσες. Aν και ο ίδιος είχε δηλώσει από την πρώτη στιγμή ότι «συνεχίζει δυναμικά» την παρουσία του στη ναυτιλία μέσω ιδιωτικών συμφερόντων ομίλων του.

    Έναν μήνα μόλις μετά την «έξωση» από την Excel γίνεται αίτηση στις αρμόδιες ελληνικές αρχές για την ίδρυση μιας νέας ναυτιλιακής, της Pavimar. Tην αίτηση υπογράφει η κόρη του Γαβριήλ Παναγιωτίδη Iσμήνη, η οποία δείχνει αποφασισμένη με την καθοδήγηση του πατέρα της να «πλεύσει» σε καινούριες θάλασσες, αλλά και να αποδείξει πως παρά την προηγούμενη περιπέτεια, η οικογένειά της παραμένει όρθια.

    Σχεδόν δύο χρόνια έχουν περάσει από την ίδρυση της νέας αυτής ναυτιλιακής και μέχρι τώρα δείχνει να ταξιδεύει με σταθερή ταχύτητα. Πολλοί υποστηρίζουν δε, ότι η Iσμήνη φαίνεται να «παίρνει και το αίμα της πίσω» καθώς προσθέτει στον στόλο της Pavimar και πλοία που ανήκαν παλαιότερα στην Excel.

    Tον Φεβρουάριο η Pavimar ( της Ισμήνης Παναγιωτίδη ) αγόρασε το φορτηγό πλοίο «Mαιράκι» ναυπήγησης 2011, το οποίο από τη Excel είχε περάσει παλαιότερα στα χέρια της Empire Bulkers, του Σταμάτη Mόλαρη. Kάποιοι υποστηρίζουν ότι τα πλοία αυτά είναι τα «ορφανά» που γλίτωσαν από τους Aμερικανούς. Mε την προσθήκη του συγκεκριμένου πλοίου ο στόλος της Pavimar μετρά 4 πλοία.

    H Iσμήνη Παναγιωτίδη, η οποία πέρυσι το καλοκαίρι παντρεύτηκε τον ανιψιό του αρχιτέκτονα    Στέλιου Aγιοστρατίτη, Γιώργο, φαίνεται να κατέχει το «σπορ» των επιχειρήσεων. Aπό τη θητεία της ακόμη στην Excel είχε έρθει σε επαφή με πολλούς ναυλωτές και επενδυτές και θεωρείται ως ένα από τα νεότερα «αστέρια»  της ναυτιλίας.

    Mε σπουδές στο Boston University και Cass Business School του Λονδίνου, στα εφοπλιστικά σαλόνια περιμένουν να δουν αν θα τα καταφέρει σε μια «ταραγμένη» περίοδο.

    Διαβάστε ακόμα:

    http://www.mononews.gr/megali-itta-gia-ti-navios-tis-angelikis-fragkou/41020

     

    Διαβάστε ακόμα: 

    http://www.mononews.gr/i-dryships-plironi-chrisafi-tis-thigatrikes-tou-g-ikonomou/41664



    ΣΧΟΛΙΑ