ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην πιο συμφέρουσα αγορά φορτηγού πλοίου των τελευταίων 20 χρόνων, προχώρησε ο Όμιλος Βαφεία. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία που ελέγχεται από τον Νίκο Χ.Βαφειά απέκτησε το capsize φορτηγό «C Winner», χωρητικότητας 169.000 τόνων και ναυπηγήσεως το 2008, έναντι 11 εκατομμυρίων δολαρίων. Όπως επισημαίνει η Tradewinds, είναι η πρώτη συμφωνία για φορτηγό πλοίο που κλείνει ο Νίκος Βαφειάς μετά την επιστροφή του στις ναυτιλιακές επιχειρήσεις το 2013 με Eco Dry Ventures. Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης αναφέρεται ότι στα μέσα του περασμένου Φεβρουαρίου πουλήθηκε παρόμοιο πλοίο, χωρητικότητας 167.000 τόνων, ναυπηγημένο το 2009, το Golden Hope, έναντι 18,5 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πρόκειται για το τρίτο φορτηγό πλοίο που περνάει στον έλεγχο του Ομίλου. Τα άλλο δύο είναι το χωρητικότητας the 177.700 τόνων «Brave Argentina» ναυπηγημένο το 2010 και το «Brave Haralambos», ναυπηγήσεως του 2009, τα οποία αγοράστηκαν έναντι 90 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα όταν η ναυλαγορά ήταν ισχυρή.
Αν και ο Νίκος Βαφειάς της εισηγμένης Stealthgas, αναμενόταν να στραφεί σε μικρότερης χωρητικότητας σύγχρονα φορτηγά πλοία, δεν μπόρεσε να αντισταθεί στην ευκαιρία που του παρουσιάστηκε.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Louis Vuitton: Στο απόγειό της με το αστέρι της να λάμπει στο Salle des Etoiles στο Μόντε Κάρλο
- Άδωνις Γεωργιάδης: Σήμερα η κρίσιμη συνάντηση με τους CEOs φαρμακευτικών εταιρειών για το clawback
- Ανατροπή στη Ναυτιλία: Ραγδαίες αλλαγές φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη
- Πλειστηριασμοί: Στο σφυρί το «φιλέτο» της Neoset στο Ψυχικό και η ιστορική ποτοποιία «Μακεδονική» στη Δράμα