• Business

    Morgan Stanley για ΔΑΑ: Παραμένει η ουδέτερη σύσταση και τιμή στόχος τα €8,70

    O CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) Ιωάννης Παράσχης

    O CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) Ιωάννης Παράσχης


    Η Morgan Stanley εξηγεί ότι τα αποτελέσματα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) για το πρώτο τρίμηνο φέτος ήταν στέρεα, με έσοδα €115 εκατ. και λίγο πάνω από τις εκτιμήσεις από τις δραστηριότητες λιανικής πώλησης και πάρκινγκ αυτοκινήτων που συμβάλλουν στην αύξηση της αξίας.

    Αντίθετα, τα EBITDA είχαν μια μικρή αστοχία λόγω υψηλότερης κατανομής εξόδων στο πρώτο τρίμηνο. Η τιμή στόχος διατηρείται στα €8,70 και η σύσταση ουδέτερη («neutral) με οριακά θετικά περιθώρια ανόδου από τα τρέχοντα επίπεδα.

    Η αμερικανική επενδυτική τράπεζα χαρακτηρίζει αργή την πρόοδο, για τον τερματικό σταθμό και το car park, με τα σχέδια επέκτασης (33MAP) να έχουν εγκριθεί από την ελληνική ρυθμιστική αρχή HCAA.

    «Εξακολουθούμε να περιμένουμε την πρόοδο στο σχεδιασμό της επέκτασης και το πακέτο χρηματοδότησης με τις τράπεζες, τη δημοπράτηση της σύμβασης κατασκευής για να αξιολογήσουμε τυχόν αποκλίσεις σε σχέση με τις κατευθυντήριες γραμμές της διοίκησης και το κόστος του έργου ύψους 650 εκατ. ευρώ, τα οποία αναμένουμε ότι όλα θα υλοποιηθούν μέχρι το τέλος του 2024», εξηγεί ο Nicolas Mora.

    Η νέα καθοδήγηση των 29,9 εκατ. επιβατών για φέτος (+6,3% ετήσια αύξηση) παραμένει σημαντικά κάτω από την εκτίμηση της MS (31,3 εκατ., +11%).

    Η χωρητικότητα θέσεων των αεροπορικών εταιρειών και οι προοπτικές για το θερινό πρόγραμμα του 2024 (Απρίλιος έως Οκτώβριος) υποστηρίζουν την επιβατική κίνηση πάνω από την καθοδήγηση της διοίκησης, κατά την άποψη του οίκου.

    «Η τιμή στόχος είναι ο μέσος όρος τριών προσεγγίσεων και διαχωρίζουμε τον ΔΑΑ σε:

    i) χαμηλής μεταβλητότητας, με ρυθμιζόμενες αεροπορικές δραστηριότητες και

    ii) μη ρυθμιζόμενες/μη περιορισμένες μη αεροπορικές δραστηριότητες (κυρίως λιανική πώληση και πάρκινγκ αυτοκινήτων), οι οποίες είναι υψηλότερου κινδύνου/μεγαλύτερης αποδοτικότητας και εφαρμόζουμε διαφορετικό συντελεστή κόστους ιδίων κεφαλαίων σε κάθε μία από αυτές (7% για την Air, 9% για την Non-Air).

    Σταθμίζουμε τις πιθανότητες για νομικούς κινδύνους (1/3 του ταμειακού κινδύνου από δικαστικές διενέξεις του ΦΠΑ / Ελληνικών Κρατικών Φορέων Ενοικιάσεων) και καταλήγουμε στα €8,7», εξηγεί ο αναλυτής της MS.

    Πιθανοί ανοδικοί κίνδυνοι για τη μετοχή είναι:

    • Η αύξηση της κίνησης στην Αθήνα ως προορισμός, υψηλή αύξηση της χωρητικότητας των αεροπορικών εταιριών σε θέσεις.
    • Περιβάλλον στασιμοπληθωρισμού (υψηλός πληθωρισμός / χαμηλά επιτόκια).
    • Απομείωση του κινδύνου της επέκτασης του project 33MAP (χρηματοδότηση, σύμβαση EPC)

    Πιθανοί πτωτικοί κίνδυνοι για τη μετοχή:

    • Διακοπή της κυκλοφορίας/λειτουργίας κατά τη διάρκεια της εκκίνησης της κατασκευής του 33MAP (2025-2026).
    • Διαταραχή στην ελληνική/ευρωπαϊκή πραγματική απόδοση.
    • Ελλειμματική κίνηση και μέτρια αύξηση της δαπάνης ανά επιβάτη κατά την έναρξη λειτουργίας της επέκτασης του 33MAP.

    Διαβάστε επίσης: 

    Αύξηση εσόδων κατά 15,3% και καθαρών κερδών κατά 29,8% στο α’ τρίμηνο του 2024

    ΔΑΑ: Η επιβατική κίνηση του Α΄ Τριμήνου απογειώνει τις προβλέψεις για το 2024

    Γιάννης Παράσχης (ΔΑΑ): Πράσινο φως για μέρισμα 0,33€ – Το 2024 θα ξεπεράσει τις προσδοκίες



    ΣΧΟΛΙΑ