• Business

    MLS: Πρωτιά στα tablets στην ελληνική αγορά – Σχέδια για «άνοιγμα» σε νέες αγορές

    • NewsRoom
    MLS

    Ιωάννης Καματάκης. Πρόεδρος και πρώην Διευθ. Σύμβουλος MLS Πληροφορική


    Στην πρώτη θέση στην ελληνική αγορά των tablets, τόσο σε τεμάχια όσο και σε τζίρο για το σύνολο του 2017, βρέθηκε η MLS Innovation Inc.

    Πιο συγκεκριμένα, – βάσει των επίσημων στοιχείων της GfK για το σύνολο του 2017 – η MLS είναι No 1 Brand στα Tablets σε τεμάχια και τζίρο, με μερίδια 24,9% και 22,3% αντίστοιχα. Τόσο στα Tablets όσο και στα  υπόλοιπα MLS προϊόντα (Smartphones, Magic, Easy, Super Smart TVs, Πλοηγοί) είναι ενσωματωμένη η MAIC (Mls Artificial Intelligence Center), η προσωπική ψηφιακή βοηθός που εξελίσσεται συνεχώς και γίνεται ολοένα εξυπνότερη κάνοντας τη ζωή μας πιο εύκολη (Making Life Simple).

    Η ελληνική ερευνητική ομάδα της MLS ετοιμάζει νέες διεθνείς καινοτομίες και προϊόντα για το 2018, τα οποία θα παρουσιάσει, αρχικά, στην ελληνική αγορά ενώ θα απευθυνθούν και σε άλλες επιλεγμένες αγορές στο εξωτερικό, υπηρετώντας το Making Life Simple και εκτός ελληνικών συνόρων.

     

    Ιωάννης Καματάκης. Πρόεδρος και Διευθ. Σύμβουλος MLS Πληροφορική



    ΣΧΟΛΙΑ