• Business

    Μυτιληναίος: Είναι δύσκολο ότι πάμε σε νέα εποχή – Η Protergia άλλαξε χρώμα και σήμα, αποκτά νέα ταυτότητα

    Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos, Ευάγγελος Μυτιληναίος

    Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos, Ευάγγελος Μυτιληναίος


    Την αλλαγή του σήματος και του χρώματος παρουσίασε η Protergia, η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία ενέργειας στην Ελλάδα, η οποία ανήκει στον όμιλο Mytilineos. Παράλληλα, η εταιρεία αποκτά νέα ταυτότητα.

    Η παρουσίαση έγινε το βράδυ της Τετάρτης και παραβρέθηκε πλήθος κόσμου, μεταξύ των οποίων, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του διοικητικού συμβουλίου της Mytilineos, Ευάγγελος Μυτιληναίος, ο πρόεδρος και CEO της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Γιώργος Περιστέρης, ο διευθύνων σύμβουλος της Helleniq Energy, Ανδρέας Σιάμισιης, οι πρέσβεις της Βρετανίας και της Γκάνας και άλλοι πολλοί.

    «Η ενέργεια γίνεται Protergia» ήταν το σύνθημα που ακούστηκε στην εκδήλωση για την Protergia η οποία εισέρχεται σε μια νέα εποχή.

    Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η εξέλιξη της ενέργειας έχει πολύ δρόμο ακόμη μπροστά της, κι ότι η παραγωγή, η διανομή και η προμήθεια αλλάζουν με φοβερές ταχύτητες, επισημαίνοντας ότι: «Είναι ένα δύσκολο καθήκον αυτό και δεν είναι καθόλου εύκολο να λέμε ότι θα πάμε σε μια νέα εποχή».

    Παράλληλα ευχαρίστησε τους κ. Περιστέρη και Σιαμίσιη για την παρουσία τους στην εκδήλωση λέγοντας ότι «με τίμησαν σήμερα οι επικεφαλής των δύο μεγαλύτερων ανταγωνιστών μας, κάτι που αποτελεί δείγμα πολιτισμού. Αν και πολεμάμε ο καθένας για το μερίδιό του, αυτό γίνεται με ευγενής άμιλλα και όχι με όρους κακού ανταγωνισμού».

    Η Βίβιαν Μπουζάλη, Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας και Στρατηγικής Marketing της MYTILINEOS,. Βίβιαν Μπουζάλη και ο Γιάννης Καλαφατάς, CEO της Protergia
    Η Βίβιαν Μπουζάλη, Γενική Διευθύντρια Επικοινωνίας και Στρατηγικής Marketing της MYTILINEOS και ο Γιάννης Καλαφατάς, Chief Executive Director, Energy της MYTILINEOS

    Ο Chief Executive Director, Energy της MYTILINEOS με τη σειρά του είπε ότι αναπτύσσονται νέες τεχνολογίες και δημιουργούν διαφορετικές συνθήκες και δυνατότητες. «Μπήκαμε δειλά στην αγορά της προμήθειας και της παραγωγής και σήμερα δίνουμε ενέργεια στο 1/5 της χώρας», είπε ο Γιάννης Καλαφατάς. 

    «Θέτουμε τον πελάτη στο επίκεντρο ώστε όχι μόνο να αποφασίζει αλλά να γνωρίζει από την αρχή το αποτέλεσμα των αποφάσεών του», ανέφερε ενώ στάθηκε στους καταναλωτές τονίζοντας:  «Ο καταναλωτής θα γίνεται και παραγωγός και θα μπορεί να κάνει τη δική του διαχείριση ενέργειας μέσω της τεχνολογίας.
    Με σύγχρονα εργαλεία και συστήματα τεχνητής νοημοσύνης με φωτοβολταϊκά και ψηφιακούς μετρητές, η εταιρεία προσφέρει εξατομικευμένες λύσεις ενέργειας με βάση το προφίλ του κάθε πελάτη».

    Ο κ. Καλαφατάς ανέφερε επίσης ότι με 85 καταστήματα και ένα κατάστημα «σημαία» στο Περιστέρι η Protergia μπορεί να εξυπηρετήσει άμεσα τους πελάτες της.

    «Διαχειριζόμαστε την ενέργεια με τη μεγάλη τεχνογνωσία της Mytilineos», τόνισε.

    Σε ό,τι αφορά το νέο σήμα της εταιρείας, είναι εμφανείς οι διαφορές, καθώς κυριαρχεί το πορτοκαλί χρώμα.

    Διαβάστε επίσης:

    Βακάκης (Jumbo): «Η χαρά που βλέπω γύρω μου στερείται λογικής» – Καμπανάκι για τις γεωπολιτικές κρίσεις

    Χρηματιστήριο: Από τα 432 εκατ. ευρώ συναλλαγές, τα 313 έγιναν στον Μυτιληναίο – Διασώθηκαν από την πτώση ΜΟΗ και Τιτάν

    Κυριάκος Μητσοτάκης: Νέο ρεκόρ στις ΑΠΕ, εντυπωσιακή η μεταμόρφωση της ΔΕΗ υπό την ηγεσία Στάσση



    ΣΧΟΛΙΑ