Πρόγραμμα για τα εγκαίνια επιπλέον 18 ξενοδοχείων στα επόμενα πέντε χρόνια υλοποιεί η Hilton, με σκοπό να ανεβάσει τον αριθμό των μονάδων της στην Ελλάδα στα 67. Σήμερα λειτουργούν 11 ξενοδοχεία με την ταμπέλα κάποιου σήματος της Hilton (Curio Collection by Hilton, Tapestry Collection by Hilton, Hilton Garden Inn) και επιπλέον 38 – μέλη της αλυσίδας Small Luxury Hotels που ανήκουν στον αμερικανικό κολοσσό, ενώ πέντε από τις μονάδες που προγραμματίζει πρόκειται να ανοίξουν εντός των επόμενων μηνών. Μεταξύ αυτών το Aluma της ισραηλινής Skylark κοντά στην Αιόλου, το οποίο θα ανεβάσει την ταμπέλα της Tapestry Collection της Hilton.

Αυτές είναι λεπτομέρειες του επενδυτικού προγράμματος της Hilton όπως τις μοιράστηκαν στελέχη της διοίκησης του ομίλου, σε συνέντευξη στο νέο Conrad Athens, όπως ονομάζεται πλέον το εμβληματικό ξενοδοχείο της αλυσίδας στη Βασιλίσσης Σοφίας. «Πάντοτε μας ενδιέφεραν οι νέοι προορισμοί, μιας και το όραμα του Conrad Hilton ήθελε να εξερευνήσει τον κόσμο. Η ανάπτυξη μας δεν αφορά μόνο σε κλασικούς, αλλά και σε ορεινούς προορισμούς και έρχεται από την επιθυμία των επενδυτών για νέα ξενοδοχεία», είπε ο Ανδρέας Κουκάς, διευθυντής Ανάπτυξης της Ηilton στην Ελλάδα και την Κύπρο.

1

Επιμένει στη συνεργασία με τον Δουζόγλου η Hilton

Ερωτηθείς δε για το μέλλον του σήματος του Hilton στην πρωτεύουσα, ο ίδιος απάντησε πως «ασφαλώς και θέλουμε να επιστρέψουμε ως Χίλτον στην Αθήνα αλλά και αλλού στην Ελλάδα, υπάρχουν πολλές ακόμη ευκαιρίες στην αγορά». Αναφορικά με την ανάπτυξη των Hilton σε Μικρολίμανο και Κηφισιά, ο αμερικανικός όμιλος παραμένει πρόθυμος ως προς τη συνέχιση της πολυσυζητημένης συνεργασίας με τον όμιλο Δουζόγλου. «Δεν έχουμε καμία ανακοίνωση να κάνουμε για αυτά τα έργα, αφού έχουν καθυστερήσει, αλλά είμαστε ακόμα αφοσιωμένοι στην ανάδειξη αυτών των ακινήτων στο μέλλον, γιατί γνωρίζουμε πόσο σημαντικά είναι για τον ιστό της πόλης, ιδίως το Πεντελικόν», εξήγησε ο Alan Mantin, αντιπρόεδρος ανάπτυξης της Hilton για τη νότια Ευρώπη.

Όσο για το πού στρέφει τώρα την προσοχή της η Hilton, η στρατηγική της βασίζεται σε δύο πυλώνες, στην επέκταση στα αστικά κέντρα και νησιωτικούς προορισμούς. «Μας ενδιαφέρει η ανάπτυξη εντός του λεκανοπεδίου, στον Πειραιά, στα Χανιά, στο Ηράκλειο. Η επιστροφή του flagship Hilton στην Ελλάδα θα γίνει με το Hilton Chania και το Hilton στη Μύκονο, στο Super Paradise, αλλά στο κάδρο είναι και το βόρειο Αιγαίο, ολόκληρη η Πελοπόννησος, οι Κυκλάδες», συμπλήρωσε ο κ. Κουκάς.

Τον Ιούνιο, στις αρχές της σεζόν ανοίγει το Conrad στην Κέρκυρα και θα έχει προηγηθεί το ξενοδοχείο στην παλιά πόλη των Χανίων με θέα τη θάλασσα. Θα ακολουθήσει το Waldorf Astoria στην Πελοπόννησο, που εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει να λειτουργεί το 2029. Όσο για το πολυαναμενόμενο Conrad των ΤΕΜΕΣ και Olayan στο Ilisian, θα ανοίξει στις αρχές του επόμενου έτους. «Το ξενοδοχείο αυτό είναι ένα κομμάτι της Αθήνας από το 1963. Οι άνθρωποι έχουν έντονη σύνδεση με το brand», είπε από την πλευρά του ο David Kelly, αντιπρόεδρος της Hilton για την Ευρώπη. «Πριν από τα εγκαίνια προσφέρουμε ένα σύντομο χρονικό διάστημα για κρατήσεις. Στο Conrad Athens αυτό είναι δυνατό για τον Ιούνιο, αλλά όσο πλησιάζουμε στα εγκαίνια θα ανοίγουμε το παράθυρο για περισσότερες κρατήσεις. Περιμένουμε υψηλή ζήτηση στο τέλος της άνοιξης από τα 235 εκατομμύρια μέλη του δικτύου μας Hilton Honors, μιας και το 67% της πληρότητας των μονάδων μας σε όλο τον κόσμο προέρχεται από το δίκτυο των μελών», σύμφωνα με τον ίδιο. «Στην Ελλάδα έχουμε λανσάρει επτά lifestyle σήματα, η Ελλάδα είναι στρατηγικό σημείο κλειδί για τον όμιλο, για αυτό αποφασίσαμε να κατανέμουμε πόρους στη χώρα», τόνισε.

Στο κάδρο βάζει η Hilton και την επέκταση με επώνυμα διαμερίσματα και δευτερεύουσες κατοικίες στην ελληνική αγορά, ως «ένα μοντέλο που γίνεται σημαντικό για την επιτάχυνση της απόδοσης της επένδυσης». Εκτός από τα 18 Conrad Residences και τις 37 Waldorf Astoria Residences στους ψηλότερους ορόφους του Ilisian, 13 επώνυμες βίλες θα διατεθούν προς πώληση και στο Waldorf Astoria Scarlet Bay στο Πόρτο Χέλι.