• Business

    Μαρινόπουλος: Δεν φτάνει να αλλάζει ταμπέλες. Πρέπει να γεμίσουν και τα ράφια

    Μαρινόπουλος

    Οι κ. Λεωνίδας, Πάνος και Πάνος Μαρινόπουλος.


    Το νέο του εταιρικό προφίλ παρουσίασε ο Μαρινόπουλος, ξεκινώντας τη διαδικασία ριζικής ανακαίνισης των καταστημάτων του. Ωστόσο, η εικόνα που είχαμε συνηθίσει στα ράφια της αλυσίδας το τελευταίο χρονικό διάστημα παραμένει αμετάβλητη. Χαρακτηριστική είναι η εικόνα, που εμφανίζει το κατάστημα του Κολωνακίου, ένα από τα τέσσερα, που άλλαξαν ολοκληρωτικά εμφάνιση (τα υπόλοιπα 3 σε Αργυρούπολη, Αμφιθέας και Άλιμο).

    Στα ράφια του υποκαταστήματος της οδού Κανάρη, κυριαρχούν παραταγμένα – σε μία σειρά -, προϊόντα private label της Carrefour, ωστόσο, πίσω από την πρώτη σειρά προΪόντων είναι εμφανείς οι ελλείψεις, απόρροια των ανεξόφλητων οφειλών της Μαρινόπουλος προς τους προμηθευτές της. Είναι εμφανής επίσης η προσπάθεια της εταιρείας να καλύψει τα μεγάλα κενά με αρκετά ομοειδή ή ομότιτλα προϊόντα, ελλείψει ποικιλίας.

    ΝΕΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΟΛΙΚΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ

    Σημειώνεται, πάντως, ότι η αλυσίδα έχει εντάξει στον επιχειρηματικό της σχεδιασμό την πλήρη αναμόρφωση του δικτύου των καταστημάτων της, καθώς και όσων λειτουργούν υπό το καθεστώς franchise, ενώ η διαδικασία αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2016. Στόχος της εταιρείας είναι η υλοποίηση μίας νέας εταιρικής στρατηγικής, πραγματοποιώντας στροφή 180 μοιρών, και αφήνοντας πίσω της τα αρνητικά δεδομένα του παρελθόντος. Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποίησε έρευνα αγοράς σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Αθηνών και το ECR, σε μία προσπάθεια να αφουγκραστεί τις ανάγκες των καταναλωτών και της αγοράς ευρύτερα.

    ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΡΑΦΙΑ;

    Ωστόσο, εάν συμφωνήσουμε σε έναν κοινό τόπο ότι η κάθε αλλαγή που πραγματοποιείται, οφείλει να προέρχεται εκ των έσω και να μεταδίδεται στη συνέχεια και εξωτερικά, η εικόνα που αντικρίζουν οι καταναλωτές, αναζητώντας βασικά καταναλωτικά αγαθά κατά την είσοδό τους στα υποκαταστήματα της Μαρινόπουλος, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την νέα φιλοσοφία που επιθυμεί να εμφυσήσει η εταιρεία στην αγορά.

    Οι προμηθευτές – κάποιοι εκ των οποίων πληρώθηκαν μέρος των οφειλών -, στέλνουν εμπορεύματα ως κίνηση καλής θέλησης. Και περιμένουν να γίνουν πράξη οι υποσχέσεις για αποπληρωμή χωρίς κούρεμα.

    Το κείμενο δημοσιεύθηκε στο FNB DAILY 

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/epikindines-isorropies-giati-i-louka-katseli-proedros-ethnikis-prokalese-amichania-stous-trapezites/45022



    ΣΧΟΛΙΑ