• Business

    Μάνος Εξαρχουλάκος (ZeniΘ): Μη δημιουργείτε σύγχυση στον καταναλωτή

    • NewsRoom

    Διευθυντής marketing και επικοινωνίας της ZeniΘ Μάνος Εξαρχουλάκος


    Αυτά τονίζει σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις στην αγορά προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, την αύξηση των τιμών της ΔΕΗ αλλά και “τον καταιγισμό συγκριτικών διαφημίσεων” υπογραμμίζοντας ότι δεν πρέπει να δημιουργούνται εσφαλμένες προσδοκίες στον καταναλωτή, αναφέρεται με γραπτή δήλωσή του

    Παρά τις πρόσφατες κινήσεις για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας της αγοράς προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, υπάρχουν πολλά ακόμη που πρέπει να γίνουν προκειμένου ο ανταγωνισμός στον κλάδο να γίνεται σε ένα καλύτερο πλαίσιο, τονίζει ο κ. Εξαρχουλάκος, προσθέτοντας ότι ο κλάδος από την πλευρά των ιδιωτών προμηθευτών θα πρέπει να δείξει ωριμότητα και σοβαρότητα και η κάθε εταιρεία να ακολουθεί τους κανόνες, προκειμένου να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της αγοράς.

    Να μην επαναληφθούν θλιβερά φαινόμενα του παρελθόντος

    “Πρέπει δηλαδή ο κλάδος να είναι προσεκτικός, ώστε να εξασφαλιστεί ότι δεν θα επαναληφθούν θλιβερά φαινόμενα του παρελθόντος που  κλόνισαν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και έβλαψαν καθοριστικά την αγορά” σημειώνει ο κ. Εξαρχουλάκος, προσθέτοντας ότι στόχος της απελευθέρωσης είναι “να μεγιστοποιηθούν τα πραγματικά οφέλη για τον καταναλωτή και την εθνική οικονομία”.

    Ο ίδιος χαρακτηρίζει τον εξορθολογισμό των τιμολογίων της ΔΕΗ μια από τις πολλές αλλαγές που έρχονται στην ενέργεια στη χώρα μας.

    “Κατά την επίσκεψη του υπουργού κ. Κ. Χατζηδάκη στα εγκαίνια του περιπτέρου της ΖeniΘ στη ΔΕΘ, τονίσαμε ότι εμπιστευόμαστε και στηρίζουμε το έργο του και είμαστε ανοικτοί να συζητήσουμε με τις αρχές προκειμένου να μεταφέρουμε τη δική μας εμπειρία προς αξιοποίηση για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς, προς όφελος του καταναλωτή” λέει ο κ. Εξαρχουλάκος, τονίζοντας ότι ο κλάδος πρέπει να είναι ειλικρινής: “το κλίμα εμπιστοσύνης των καταναλωτών προς τις ιδιωτικές εταιρείες ενέργειας επλήγη καθοριστικά από την γνωστή υπόθεση Energa – Hellas Power. Τώρα λοιπόν που διαφαίνεται ότι ξανά έχει καλλιεργηθεί το έδαφος και ότι οι καταναλωτές δίνουν ακόμη μια ευκαιρία στον ανταγωνισμό και τους ιδιώτες προμηθευτές, θα πρέπει να είμαστε διπλά προσεκτικοί”.

    Σύμφωνα με τον ίδιο θα πρέπει αφενός, οι πάροχοι οφείλουμε να αποκαταστήσουν τη φήμη της αγοράς, με ειλικρίνεια και σαφήνεια σε κάθε διαφημιστική επικοινωνία με τον πελάτη. Αφετέρου, θα πρέπει να στηριχθεί έμπρακτα το έργο της ρυθμιστικής αρχής που ήδη κινείται στην ίδια κατεύθυνση.

    Καταλήγοντας στη δήλωσή του ο διευθυντής marketing και επικοινωνίας της ZeniΘ, τονίζει ότι η εταιρεία του 20 χρόνια επενδύει τόσο στο χτίσιμο όσο και, κυρίως, στη διατήρηση του κλίματος εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. “Είναι υποχρέωσή μας να προσπαθούμε να επιβραβεύουμε αυτήν την εμπιστοσύνη με καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα, αλλά το πιο σημαντικό είναι να είμαστε σαφείς και ξεκάθαροι σε κάθε επικοινωνία μας με τον πελάτη. Πιστεύουμε ότι αυτή η στρατηγική είναι η σωστή μακροπρόθεσμα, για την αγορά συνολικά. Λέμε ναι στον ανταγωνισμό αλλά με ρύθμιση και…  εταιρική αυτορρύθμιση” κλείνει η δήλωση του κ. Εξαρχουλάκου.



    ΣΧΟΛΙΑ