Καλύτερα του αναμενομένου έσοδα ανακοίνωσε για το α’ τρίμηνο η Macy’s, ένα σημάδι ότι η στρατηγική της διάσημης αλυσίδας πολυκαταστημάτων των ΗΠΑ, που επικεντρώθηκε στις τοποθεσίες με τις καλύτερες επιδόσεις αρχίζει να αποδίδει καρπούς, παρά την εξασθένηση του καταναλωτικού κλίματος και την αστάθεια των τιμολογίων.

Ειδικότερα, οι συγκρίσιμες πωλήσεις των καταστημάτων στο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 3 Μαΐου μειώθηκαν λιγότερο από ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας, ενώ τα έσοδα ύψους 4,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην ίδια περίοδο ξεπέρασαν επίσης τη μέση εκτίμηση.

1

Η μετοχή σημείωσε άνοδο 4,06% στις 15: 08 μ.μ. (ώρα Ελλάδος) στη Νέα Υόρκη.

Ωστόσο, η μετοχή της Macy’s έχει υποχωρήσει κατά 29% φέτος, ενώ καταγράφει ετήσιες μειώσεις κάθε χρόνο από το 2021.

Παράλληλα, η Macy’s διατήρησε τις προβλέψεις για τις πωλήσεις του τρέχοντος έτους, αφού υλοποιεί τους στόχους της, παρά τους νέους δασμούς στις εισαγωγές, την συγκράτηση στις καταναλωτικές δαπάνες και την αύξηση των προσφορών μεταξύ ανταγωνιστών στο λιανεμπόριο.

Μείωσε ωστόσο την πρόβλεψη για την κερδοφορία στο σύνολο του έτους, εξαιρουμένων στοιχείων όπως οι τόκοι και οι φόροι (EBITDA).

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία δηλώνει ότι η γκάμα των εμπορευμάτων της — από προϊόντα χαμηλής τιμής έως είδη πολυτελείας — της δίνει πρόσθετη ευελιξία.

Μεγάλη απόκλιση στις προβλέψεις των εταιρειών

Το τοπίο των πολυκαταστημάτων στις ΗΠΑ έχει αλλάξει δραματικά την τελευταία δεκαετία, καθώς οι αγοραστές αγοράζουν περισσότερο online και οι μάρκες πολυτελείας πωλούν όλο και περισσότερο απευθείας στους καταναλωτές.

Οι προβλέψεις των εταιρειών λιανικής πώλησης για το έτος, παρουσιάζουν απόκλιση, καθώς οι ραγδαίες αλλαγές στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ καθιστούν πιο περίπλοκο για τις εταιρείες να κάνουν προβλέψεις.

Να σημειωθεί ότι η Home Depot και η Walmart διατήρησαν σταθερές τις ετήσιες προβλέψεις τους, ενώ η Target μείωσε τις προβλέψεις της.

Η American Eagle Outfitters αναθεώρησε τις προβλέψεις της, επικαλούμενη προεξόφληση και υποτίμηση των αποθεμάτων.

Οι αλυσίδες που πωλούν βασικά είδη τα πηγαίνουν σε μεγάλο βαθμό καλύτερα από εκείνες που προσφέρουν αγαθά διακριτικής αξίας, καθώς οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους μετά από χρόνια αυξήσεων των τιμών.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Macy’s, Τόνι Σπρινγκ, ο οποίος το τιμόνι της εταιρείας στις αρχές του 2024, έχει δώσει προτεραιότητα στο κλείσιμο των προβληματικών καταστημάτων της Macy’s, ενώ παράλληλα επικεντρώνεται στα 125 ομώνυμα καταστήματα της, τα οποία συγκεντρώνουν τις μεγαλύτερες δυνατότητες.

Ταυτόχρονα, η Macy’s ενισχύει το προσωπικό της και προσθέτει νέους κωδικούς προϊόντων σε αυτά τα καταστήματα, μεταξύ άλλων πρωτοβουλιών.

Διαβάστε επίσης: 

Τι σχεδιάζει η ΕΕ στη Μαύρη Θάλασσα;

Αντρέα Ορσέλ: O κορυφαίος dealmaker, ο σκληρός τραπεζίτης και η θεωρία του… καθρέφτη

Shein: Βλέπει εισαγωγή στο Χονγκ Κονγκ αφού καθυστερεί η IPO στο Λονδίνο