ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Αναθεωρεί επί τα βελτίω τις προβλέψεις της για το υπόλοιπο του έτους η Macy’s, αφού ξεπέρασε εύκολα τις εκτιμήσεις της Wall Street στο τρίμηνο, καθώς οι καταναλωτές φαίνεται ότι εξακολουθούν να ξοδεύουν, παρά τις οικονομικές τους ανησυχίες.
Ειδικότερα, η μεγαλύτερη αλυσίδα πολυκαταστημάτων στις ΗΠΑ αναβάθμισε τις προοπτικές της για τις καθαρές πωλήσεις σε ένα εύρος 21,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων έως 21,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, υψηλότερα από τις προηγούμενες προβλέψεις της.
Σύμφωνα με το Bloomberg, η εταιρεία αύξησε τις προβλέψεις της για τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή έως και 2,20 δολάρια, ενώ τον Σεπτέμβριο, είχε προβλέψει ότι το ποσό αυτό θα έφτανε τα 2,05 δολάρια.
«Οι πωλήσεις μας στο γ’ τρίμηνο ήταν οι ισχυρότερες εδώ και 13 τρίμηνα», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο διευθύνων σύμβουλος της Macy’s, Τόνι Σπρίνγκ (Tony Spring).
«Καθώς μπαίνουμε στην εορταστική περίοδο, βρισκόμαστε σε καλή θέση», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Οι ισχυρότερες πωλήσεις οδήγησαν σε καλύτερα από τα αναμενόμενα κέρδη στο πιο πρόσφατο τρίμηνο, ενώ συνέβαλαν οι προσπάθειες μετριασμού των δασμών και η μείωση του κόστους.
Τα αποτελέσματα είναι πιθανό να αυξήσουν την υποστήριξη της Wall Street στη στρατηγική ανάκαμψης του Spring, σημειώνει το Bloomberg.
Από τότε που ανέλαβε τη θέση το 2024, ο Spring έχει επικεντρωθεί στις επενδύσεις στα καταστήματα Macy’s που πιστεύει ότι έχουν τη μεγαλύτερη δυνατότητα να πουλήσουν περισσότερο.
Θα διατηρηθεί η δυναμική;
Όπως εκτιμά το Bloomberg, οι προβλέψεις της Macy’s για το υπόλοιπο του οικονομικού έτους δείχνουν ότι τα στελέχη αναμένουν τους καταναλωτές να διατηρήσουν μέρος της δυναμικής των δαπανών που επέδειξαν κατά τη διάρκεια των αγορών της Black Friday και της Cyber Monday.
Η εταιρεία με έδρα τη Νέα Υόρκη σημείωσε ότι οι καθαρές πωλήσεις στην αλυσίδα Bloomingdale’s αυξήθηκαν απότομα στο πιο πρόσφατο τρίμηνο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα.
Οι καθαρές πωλήσεις της Bluemercury επίσης αυξήθηκαν.
Υπενθυμίζεται ότι οι Best Buy και Dick’s Sporting Goods αναβάθμισαν επίσης τις προβλέψεις τους στα τέλη του περασμένου μήνα, γεγονός που παρείχε περισσότερες ενδείξεις ότι οι Αμερικανοί αγοραστές εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν σε καταστήματα λιανικής που πωλούν ό,τι επιθυμούν στη σωστή τιμή.
Ωστόσο, ο Spring εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προκλήσεις στην προσπάθεια να ανακτήσει την παλιά αίγλη της εμβληματικής εταιρείας.
Η Macy’s έχει απωλέσει περισσότερο από το ένα τέταρτο του μεριδίου αγοράς του από το 2012 λόγω των ανταγωνιστών με μειωμένες τιμές, ενώ η εταιρεία έχει δηλώσει ότι θα κλείσει περίπου 150 καταστήματα με χαμηλές επιδόσεις έως το 2026.
Παρόλα αυτά, υπάρχουν ενδείξεις ότι η Macy’s κερδίζει έδαφος.
Το Bloomingdale’s ειδικότερα ξεχωρίζει, κερδίζοντας μερίδιο από τη Saks Global, όπου οι πωλήσεις μειώνονται κατά διψήφιο ποσοστό, σημειώνουν οι αναλυτές του Bloomberg.
Διαβάστε επίσης:
Binance: Στη θέση της co-CEO η μητέρα των παιδιών του «ένοχου» Ζάο
Τι συμβαίνει με τη διαδοχή στη Fed – Ο Τραμπ ακύρωσε τις συνεντεύξεις των υποψηφίων
LVMH: O Pietro Beccari είναι ο νέος προέδρος και διευθύνων σύμβουλος του τμήματος μόδας του ομίλου
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- KPMG στην Ελλάδα: Διάθεση της «Γενικής Έρευνας Αποδοχών & Παροχών 2025» – Πολύτιμο εργαλείο για στρατηγικές αποφάσεις με αντίκτυπο στην ελληνική αγορά
- ΗΠΑ: Απρόσμενη μείωση της ιδιωτικής απασχόλησης τον Νοέμβριο
- Πάνω από 7.000 τα πλοία κοντέινερ – Ναυπηγούνται άλλα 1.109 πλοία
- Καϊλή για τη σύλληψη Μογκερίνι: Το Βέλγιο δεν είναι ασφαλές μέρος για πολιτικούς