• Business

    L’Oreal: Ρεκόρ πωλήσεων το 2021

    • Bloomberg

    Nicolas Hieronimus, CEO L’Oreal


    Οι πωλήσεις της L’Oreal διαμορφώθηκαν σε επίπεδα ρεκόρ πέρυσι, καθώς η εταιρεία καλλυντικών ανέκαμψε πλήρως μετά από μία μακρά περίοδο επιβράδυνσης λόγω της πανδημίας.

    Οι πωλήσεις της προηγούμενης χρήσης ανήλθαν στα 32,3 δισεκατομμύρια ευρώ (36,9 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για 31,9 δισ. ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη την ίδια περίοδο διαμορφώθηκαν σχεδόν στα 6,2 δισ. ευρώ, έναντι εκτίμησης άνω των 6,1 δισ. ευρώ.

    Η μετοχή της L’Oreal υποχωρούσε νωρίτερα κατά 1,55% στο Παρίσι.

    Οι πωλήσεις της L’Oreal ήταν «εξαιρετικές», είπαν οι αναλυτές της RBC, αλλά πρόσθεσαν ότι η γαλλική εταιρεία παραγωγής προϊόντων ομορφιάς έχασε ελαφρώς τις προσδοκίες της αναφορικά με το περιθώριο κέρδους.

    Η μονάδα L’Oreal Luxe, η οποία πουλά αρώματα όπως το Libre του Yves Saint Laurent καθώς και κορυφαίες μάρκες περιποίησης δέρματος όπως Helena Rubinstein, αναδείχθηκε στην μεγαλύτερη μονάδα του ομίλου, ξεπερνώντας το τμήμα καταναλωτικών προϊόντων.

    Ο όμιλος ομορφιάς αναπτύχθηκε με διπλάσιο ρυθμό σε σχέση με την ευρύτερη αγορά πέρυσι, ενώ κέρδισε μερίδιο αγοράς σε όλες της περιοχές, τα τμήματα και τις κατηγορίες, όπως ανέφερε.

    Τα αποτελέσματα της δείχνουν πώς το εκ νέου άνοιγμα των οικονομιών σε όλο τον κόσμο, που κατέστη δυνατό μετά από τα προγράμματα εμβολιασμού, έδωσε στους καταναλωτές περισσότερες ευκαιρίες για κοινωνικές επαφές και ταξίδια και ενίσχυσε τη ζήτηση καλλυντικών.

    Η L’Oreal είχε τον ισχυρότερο ρυθμό ανάπτυξης στη μονάδα ενεργών καλλυντικών της το τέταρτο τρίμηνο, λόγω της ζήτησης που εκδηλώθηκε για τα brands CeraVe και Vichy, τα οποία πολλές φορές προτείνουν οι δερματολόγοι. Οι πωλήσεις σε αυτό το τμήμα αυξήθηκαν κατά 24%. Οι αναλυτές περίμεναν άλμα 25%.

    «Βλέπουμε ακόμη μεγαλύτερη άνοδο», έγραψε η Deborah Aitken, αναλύτρια στο Bloomberg Intelligence, μετά τα ετήσια αποτελέσματα, επισημαίνοντας ότι υπάρχει η δυνατότητα για μεγαλύτερη ανάκαμψη των προϊόντων μακιγιάζ, περιποίησης μαλλιών καθώς και ταξιδιού.

     Διαβάστε ακόμη:

    Nestle: Γιατί μειώνει το ποσοστό της στην L’Oreal στο 20% – Στα 8,9 δισ. ευρώ το τίμημα



    ΣΧΟΛΙΑ