Στο efood.gr αποφάσισε να επιστρέψει ύστερα από περίπου τρία με τέσσερα χρόνια η L’Artigiano. Ήδη, η δημοφιλής πλατφόρμα έχει αποστείλει ηλεκτρονικά μηνύματα στους πελάτες της, ενημερώνοντάς τους για την προσθήκη της αλυσίδας ιταλικών εστιατορίων στις λίστες της.
Όπως λέει στο mononews.gr, ο επικεφαλής της εταιρείας, Χρήστος Βιτσικάνος, η συνεργασία με την δημοφιλή πλατφόρμα για online παραγγελίες φαγητού αναμένεται να συμβάλει στην τόνωση των πωλήσεων της L’ Artigiano, η οποία επεκτείνεται σε ένα ακόμη κανάλι πώλησης ενώ τονίζει πως εξασφαλίσθηκε μια καλή συμφωνία όσον αφορά στο ύψος της προμήθειας που θα καταβάλλει στο efood.gr. Ο κ. Βιτσικάνος ξεκαθαρίζει πως η ηλεκτρονική σελίδα της αλυσίδας θα συνεχίσει να λειτουργεί, δίνοντας τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πραγματοποιούν κανονικά τις παραγγελίες τους σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές και προσφορές και εκφράζει την αισιοδοξία του για την πορεία του εγχειρήματος.
Στο μεταξύ, χθες άνοιξε στην Δάφνη το νέο εγχείρημα του έμπειρου επιχειρηματία, το ιταλικό εστιατόριο «Crocante». Πρόκειται για ένα νέο concept καταστήματος, το οποίο προσφέρει υψηλή ποιότητα ιταλικού φαγητού, κυρίως πίτσα σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή (value for money). Οι προσδοκίες είναι υψηλές, και μάλιστα, υπάρχουν σχέδια για επέκταση σε αρκετές περιοχής της Αττικής, ωστόσο η ανάπτυξή του θα εξαρτηθεί από την υποδοχή που θα του επιφυλάξει το αθηναϊκό κοινό.
Όσον αφορά στην πορεία της εταιρείας την φετινή χρονιά, ο κ. Βιτσικάνος επισημαίνει πως μέχρι στιγμής τα πράγματα κινούνται ικανοποιητικά, με τις πωλήσεις και το πελατολόγιο να αυξάνονται με ρυθμούς της τάξης του 8-10% ενώ παράλληλα προχωράει και το σχέδιο ανακαίνισης των καταστημάτων. Από την νέα χρονιά, προγραμματίζεται και η λειτουργία δυο νέων καταστημάτων, πάντοτε στην ευρύτερη περιοχή της πρωτεύουσας. Η L’ Artigiano ιδρύθηκε το 1993 και σήμερα αριθμεί συνολικά 19 καταστήματα.

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πέγκυ Κλιάφα: Επιδιώκω ανανοηματοδότηση της πραγματικότητας
- Οι μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς στη μάχη των οδικών έργων – Ποιοι διεκδικούν συμβάσεις άνω του 1 δισ. ευρώ
- Jackaroo, Pizza Hut, Taco Bell, Mailo’s: Σκληρή μάχη στο νέο «Ελντοράντο» των Fast Food
- BofA και Morgan Stanley «βλέπουν» Ελλάδα και ελληνικές μετοχές στο επίκεντρο για το 2026