• Business

    Λ . Φραγκιαδάκης : Με αυτήν την κίνηση χτίζει ξανά την φήμη της Εθνικής Τράπεζας

    • NewsRoom
    Λεωνίδας Φραγκιαδάκης

    Λεωνίδας Φραγκιαδάκης. Διευθύνων Σύμβουλος Εθνικής Τράπεζας


    Με αποφασιστικότητα υλοποιεί ο Λεωνίδας Φραγκιαδάκης και η Εθνική Τράπεζα το σχέδιο για στήριξη των πελατών που αδυνατούν να εξυπηρετήσουν τα δάνειά τους. Ο Φραγκιαδάκης, με σεβασμό στα κεφάλαια των καταθετών και των μετόχων, έχει βάλει ένα διπλό στοίχημα: την χρηματοδότηση υγιών δράσεων από την Εθνική Τράπεζα, και την εμπέδωση της εμπιστοσύνης των καταθετών της, αποδεικνύοντας πως η τράπεζα «φέρεται δίκαια και με σεβασμό στα κεφάλαιά τους», όπως είναι η χαρακτηριστική φράση του.

    Στο πλαίσιο αυτό ήδη η τράπεζα «τρέχει» ενημερωτική καμπάνια με την οποία απευθύνεται στους δανειολήπτες:  «Ελάτε να βρούμε τη λύση. Υπάρχουν λύσεις που μπορούν να δώσουν διέξοδο», επισημαίνει η Εθνική προς τους πελάτες, αρκετοί εκ των οποίων μπορεί να έχουν απελπιστεί από τις οικονομικές δυσκολίες.

    Η Εθνική ζητά από τους πελάτες της να επικοινωνήσουν με την τράπεζα για να διευθετήσουν τις οφειλές τους φιλικά και ανθρώπινα, και αυτή η επιχειρηματικά ορθή κίνηση δείχνει και το ανθρώπινο πρόσωπο που μπορεί να έχει ένα πιστωτικό ίδρυμα, ειδικά δε η Εθνική με τον παραδοσιακό ρόλο που έχει στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.

    Οι νέοι όροι αποπληρωμής των δανείων και των καρτών που θα προταθούν από την Τράπεζα, θα επιτρέψουν στους δανειολήπτες να διαχειριστούν καλύτερα το διαθέσιμο μηνιαίο εισόδημά τους. Ειδικότερα, οι βασικές επιλογές που έχουν στη διάθεσή τους οι δανειολήπτες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην αποπληρωμή των υποχρεώσεων τους είναι: η επιμήκυνση της διάρκειας του δανείου, η καταβολή μόνο τόκων για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, η καταβολή ποσοστού δόσης (μειωμένη δόση), η συγκέντρωση καταναλωτικών οφειλών σε νέο δάνειο.

    Οι συγκεκριμένες λύσεις είναι ενδεικτικές, αφορούν συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και υπόκεινται σε όρους και προϋποθέσεις. Η Εθνική Τράπεζα, μέσω της εκστρατείας δίνει έμφαση στη καλύτερη δυνατή συνεργασία με την πελατειακή βάση, επισημαίνοντας ότι για την τακτική ενημέρωσή των δανειοληπτών ως προς το ύψος και την κατάσταση των οφειλής τους, καθώς και για τυχόν ανάγκη τακτοποίησής τους έχει καθιερώσει τακτική ενημέρωση.

    Καλεί δε τους πελάτες που αδυνατούν να πληρώσουν το σύνολο της μηνιαίας οφειλής, να καταβάλουν έγκαιρα το ποσό που μπορούν να διαθέσουν και να επικοινωνήσουν με την τράπεζα ώστε να βρεθεί μία αμοιβαία αποδεκτή και επωφελής λύση.

    «Η εμπρόθεσμη τακτοποίηση των οφειλών σας, η οποία μπορεί να διαφοροποιείται για κάθε σας οφειλή, σας απαλλάσσει από πρόσθετες επιβαρύνσεις με τόκους υπερημερίας σε δάνεια ή/και πιστωτικές κάρτες» αναφέρεται στην ενημερωτική εκστρατεία και διευκρινίζεται τι αποτελεί εμπρόθεσμη τακτοποίηση των οφειλών ανάλογα με το είδος του δανείου.

    – Για τους τρεχούμενους λογαριασμούς με δικαίωμα υπερανάληψης (overdraft) θα πρέπει να υπάρχει διαθέσιμο όριο προκειμένου να καλυφθούν οι χρεωστικοί τόκοι μέχρι τις 31/12 και 30/06 κάθε ημερολογιακού έτους.

    – Για τα τοκοχρεωλυτικά δάνεια (τακτής λήξης, «κλειστά» δάνεια π.χ. δάνεια για αγορά αυτοκινήτου, καταναλωτικά δάνεια, στεγαστικά δάνεια) θα πρέπει να υπάρχουν διαθέσιμα χρήματα στο συνδεδεμένο με το δάνειο καταθετικό σας λογαριασμό, μια εργάσιμη ημέρα πριν την ημερομηνία καταβολής της δόσης σας. Η ημερομηνία αυτή αναγράφεται στο Ενημερωτικό Σημείωμα-Ειδοποίηση που λαμβάνετε από την Τράπεζα.

    – Για τα καταναλωτικά «ανοικτά» δάνεια, θα πρέπει να έχετε διαθέσιμα κεφάλαια στον συνδεδεμένο με το δάνειο καταθετικό λογαριασμό την τελευταία εργάσιμη ημέρα του μήνα.

    – Οι πιστωτικές κάρτες έχουν ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού και ημερομηνία πληρωμής. Οι πληρωμές σας θα πρέπει να γίνονται μέχρι την ημερομηνία πληρωμής που αναγράφεται στο λογαριασμό σας.

    – Σε κάθε περίπτωση, και εφόσον δεν έχετε τακτοποιήσει την οφειλή του προηγούμενου μήνα, η καταβολή σας θα πρέπει να γίνει το συντομότερο δυνατό, ανεξάρτητα από την ημερομηνία πληρωμής της επόμενης δόσης σας.

    Στην ιστοσελίδα της Εθνικής Τράπεζας www.nbg.gr, δίνονται αναλυτικές και πολύ σαφείς πληροφορίες στους δανειολήπτες, οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να απευθυνθούν στην τράπεζα μέσω των καταστημάτων, τηλεφωνικά, ή ακόμη και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προκειμένου να συζητήσουν το πρόβλημά τους και να βρουν λύση.

    Διαβάστε επίσης: 

    http://www.mononews.gr/angeliki-fragkou-terastia-provlimata-gia-tin-ischira-kiria-tis-naftilias-olo-paraskinio/68231



    ΣΧΟΛΙΑ