• Business

    ΚΡΙ – ΚΡΙ: Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 19,03% στο 9μηνο

    • NewsRoom


    Τις χρηματοοικονομικές καταστάσεις εννεαμήνου 2019 δημοσίευσε η βιομηχανία γάλακτος ΚΡΙ ΚΡΙ ΑΒΕΕ. Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 92,94 εκατ. ευρώ έναντι 78,08 εκατ. ευρώ το 2018, παρουσιάζοντας αύξηση 19,03%.

    Αντίστοιχα, τα βασικά μεγέθη της κερδοφορίας διαμορφώθηκαν ως εξής:

    -Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 34,78 εκατ. ευρώ έναντι 31,25 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2018.
    -Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 19,92 εκατ. ευρώ έναντι 17,24 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2018.
    -Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 17,29 εκατ. ευρώ, έναντι 14,90 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2018.
    -Τέλος, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 12,45 εκατ. ευρώ, έναντι 10,57 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο 2018.

    Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο 2019 ανήλθαν σε 21,92 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά +4,4%. Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη αυτή έπαιξε η δυναμική ανάπτυξη της αριθμητικής διανομής, με την προσθήκη περισσότερων από 950 νέων σημείων πώλησης και η σημαντική επιτυχία που σημείωσαν τα νέα προϊόντα παγωτού. Οι επιδόσεις θα ήταν ακόμα υψηλότερες, αν οι καιρικές συνθήκες που επικράτησαν από τα μέσα του Μαρτίου έως τα μέσα Μαΐου, δεν ήταν δυσμενείς για τις πωλήσεις παγωτού.

    Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις στο εννεάμηνο 2019 ανήλθαν σε 34,64 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά +13%. Συνεχίζουμε την εστίαση μας στη μεγάλη κατηγορία των στραγγιστών, με έντονη διαφημιστική επικοινωνία και στοχευμένες προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, επεκτείνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας ώστε να απευθυνόμαστε σε ευρύτερη καταναλωτική βάση. Στο πλαίσιο αυτό, προσφάτως προχωρήσαμε σε είσοδο στην κατηγορία βρεφικού γιαουρτιού. Συνολικά το μερίδιο μας στην ελληνική αγορά γιαουρτιού άγγιξε το 15,8% (+0,8π.μ), διατηρώντας της 2η θέση [IRI σε όγκο, Σεπτέμβριος 2019].

    Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +36,3%). Αξιοποιούμε τη δυναμική που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις αγορές της Δυτ. Ευρώπης και επεκτείνουμε τις υπάρχουσες συνεργασίες. Πλέον, οι εξαγωγές ξεπερνούν το 38% των συνολικών πωλήσεων.



    ΣΧΟΛΙΑ