• Business

    Κωτσόβολος: Μπόνους 2,4 εκατ. ευρώ σε εργαζόμενους

    • Άννα Διανά
    Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος

    Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος


    Στην επιβράβευση εργαζομένων της που συνέβαλαν στην κερδοφόρο πορεία της προχώρησε η Κωτσόβολος.

    Η αλυσίδα οικιακών και ηλεκτρικών συσκευών λίγα 24ωρα πριν αλλάξει για πέμπτη φορά στην ιστορία της ιδιοκτήτη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της από τη ΔΕΗ αποφάσισε τη διανομή μέρους των κερδών της προηγούμενης οικονομικής χρήσης σε εργαζόμενους του ομίλου.

    Διανομή μέρους των κερδών της περσινής χρήσης

    Σε έκτακτη γενική συνέλευση της Dixons South-East Europe (Κωτσόβολος) στις 29 Μαρτίου 2024 αποφασίστηκε ομόφωνα και παμψηφεί η διανομή 2,358 εκατ. ευρώ σε εργαζόμενους που συνεισέφεραν στην κερδοφορία της.

    Το μπόνους αποτελεί μέρος των κερδών της προηγούμενης οικονομικής χρήσης 01.05.2022 – 30.04.2023, όπως αναφέρεται σε σχετικό έγγραφο που αναρτήθηκε χθες στο ΓΕΜΗ.

    Σημειώνεται ότι για την περσινή χρήση η διοίκηση της εταιρείας με επικεφαλής τον κ. Γιάννη Βασιλάκο δεν πρότεινε τη διανομή μερίσματος από τα κέρδη.

    Οι εργαζόμενοι στον όμιλο στο τέλος του περασμένου Απριλίου ήταν 2.906, ωστόσο σε ερώτημα του mononews δεν διευκρινίστηκε ο αριθμός των εργαζομένων που θα επιβραβευτούν για την συνεισφορά τους στην επίτευξη κερδοφορίας.

    Η Κωτσόβολος κατάφερε στην περυσινή χρήση να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 11% στα 735 εκατ. ευρώ και να παραμείνει κερδοφόρα παρά τις ασφυκτικές πιέσεις στο κόστος που μείωσαν τα λειτουργικά κέρδη κατά 24,6 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά από φόρους στα 10,5 εκατ. ευρώ.

    Οι οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας και η ανοδική πορεία σε μια δύσκολη περίοδο με πληθωριστικές πιέσεις ανέδειξαν την Κωτσόβολος σε πολύτιμο asset του βρετανικού ομίλου Curry’s που αποφάσισε να προχωρήσει στην πώληση με την νούμερο ένα αλυσίδα στην εγχώρια αγορά να περνά στον έλεγχο της ΔΕΗ σηματοδοτώντας τη μετάβαση της αγοράς λιανεμπορίου σε μια νέα, ψηφιακή και «έξυπνη» εποχή.

    Το λιανεμπόριο μπαίνει στη νέα εποχή

    Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος, έναντι αντιτίμου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης 200 εκατ. ευρώ, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο δανεισμός, τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας και εξαιρουμένων των μισθώσεων κατά το IFRS 16, η ΔΕΗ έχει πλέον στο δυναμικό της ένα ευρύ δίκτυο 97 φυσικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων τα 27 megastores.

    Πέραν των φυσικών καταστημάτων, ο όμιλος ΔΕΗ απέκτησε και ένα ολοκληρωμένο, πανελλαδικό, δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας με δικές του αποθήκες, ιδιόκτητο στόλο οχημάτων και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών για εγκαταστάσεις συσκευών.

    Επίσης, κατέχει πλέον και ένα πολυκαναλικό (omnichannel) δίκτυο πωλήσεων που, εκτός από τα φυσικά καταστήματα, περιλαμβάνει call center και ένα επιτυχημένο e-shop (kotsovolos.gr).

    Στόχος της ΔΕΗ είναι η ολιστική προσέγγιση των αναγκών των πελατών, πέραν της προμήθειας ενέργειας, με την εγκατάσταση και λειτουργία ενεργειακών λύσεων (φωτοβολταϊκά, αντλίες θερμότητας, οικιακούς φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, λύσεις smart home) συμβουλευτική για θέματα ενέργειας, υπηρεσίες για το σπίτι, παραδόσεις παραγγελιών πληρωμές και ασφαλιστικές λύσεις, τη δυνατότητα προώθησης συνδυαστικών πακέτων ρεύματος-φυσικού αερίου και σε επόμενη φάση ενδεχομένως συνδρομητικής τηλεόρασης και τηλεφωνίας.

    Εξοικονόμηση 100 εκατ. ευρώ για τη ΔΕΗ

    Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΔΕΗ που γνωστοποίησε την ολοκλήρωση της συναλλαγής, στη νέα εποχή του νέου εξηλεκτρισμού, η εξαγορά της Κωτσόβολος δίνει τη δυνατότητα στη ΔΕΗ, να οικοδομήσει άμεσα μια νέα σχέση με τους πελάτες της, μέσω ενός υφιστάμενου και ισχυρού δικτύου καταστημάτων και logistics, αξιοποιώντας παράλληλα ένα κορυφαίο brand για προϊόντα γύρω από το σπίτι.

    Παράλληλα, η ΔΕΗ μπορεί να επικεντρωθεί και να αναπτύξει άμεσα λύσεις προστιθέμενης αξίας γύρω από τα βασικά προϊόντα της, ενώ έχει και την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί επιπλέον συνέργειες (δίκτυο εγκαταστατών, τηλεφωνικά κέντρα κ.λπ.) για την επίτευξη καλύτερης εμπειρίας του πελάτη.

    Σημειώνεται ότι η εξαγορά της Κωτσόβολος εξοικονομεί για τον Όμιλο ΔΕΗ περίπου 100 εκατ. ευρώ τα οποία ο Όμιλος προόριζε για την δημιουργία δικτύου 2 logistics και υποδομών μεταφορών αλλά και συστημάτων πληροφορικής για τη διαχείρισή τους.

    Διαβάστε επίσης:

    ΔΕΗ: Ολοκληρώθηκε η εξαγορά της Κωτσόβολος

    Νέο big deal για τη ΔΕΗ

    Currys (μητρική της Κωτσόβολος): Ναυάγησε το deal με την Elliott Investment – Βουτιά της μετοχής έως 11%



    ΣΧΟΛΙΑ