• Business

    Κόντρα στην κρίση, ο Σταμάτης Μόλαρης συνεχίζει να αγοράζει bulkers

    Σταμάτης Μόλαρης Empire Bulkers

    Σταμάτης Μόλαρης, επικεφαλής Empire Bulkers


    Κόντρα στην κρίση που μαίνεται στην αγορά των bulkers πηγαίνει ο Σταμάτης Μόλαρης και η εταιρεία του Empire Bulkers, που συνεχίζει να επεκτείνει τον στόλο της, ο οποίος πλέον μετρά είκοσι πλοία, συνολικής χωρητικότητας γύρω στα 1,6 εκατομμύρια dwt.

    Η πιο πρόσφατη κίνηση της Empire Bulkers ήταν η απόκτηση δύο πλοίων της ελληνικής Kargocarriers, των Indigo και Argo, χωρητικότητας 53.600 dwt και 76.700 αντίστοιχα, τα οποία μάλιστα έχουν ήδη μετονομαστεί σε Mastro Nikolas και Rosali, γεγονός που υποδεικνύει ότι η εξαγορά των πλοίων πιθανόν να έχει γίνει εδώ και μήνες κάτω από άκρα μυστικότητα.

    Σε ανακοίνωσή της η Empire Bulkers αναφέρει πάντως ότι τα δύο πλοία, που ήταν τα τελευταία στον στόλο της Kargocarriers, περιήλθαν στην κατοχή της στις 9 Ιουνίου στην Ελευσίνα, όπου βρίσκονταν αγκυροβολημένα για μήνες.

    Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες για το οικονομικό σκέλος της συμφωνίας, πληροφορίες της αγοράς κάνουν λόγο για ένα deal περίπου 11,5 εκατομμυρίων και για τα δύο πλοία.

    Ήδη πρόσφατα έγινε γνωστό (αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα από επίσημα χείλη) ότι η Empire Bulkers απέκτησε το χωρητικότητας 34.000 dwt Quinn J από την αμερικανική Apex Bulk Carriers έναντι 8,6 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ στην ιστοσελίδα της εταιρείας αναφέρονται και δύο ακόμα προσθήκες πλοίων τύπου supramax στα τέλη Μαΐου. Πρόκειται για το Gaia, πρώην Mairouli, της Maryville Maritime (του Βίλλυ Παναγιωτίδη) και αργότερα της Pavimar (της κόρης του Βίλλυ Παναγιωτίδη, Ισμήνης), το οποίο στις 30 Μαΐου εντάχθηκε στον στόλο της Empire Bulkers έναντι ποσού που δεν έχει γνωστοποιηθεί (πάντως στο VesselsValue η αξία του πλοίου, χωρητικότητας 53.300 dwt, προσδιορίζεται στα 5,4 εκατ. ευρώ) και για το Ata M (πρώην Medi Osaka) της τουρκικής Iskenderun Gemi, χωρητικότητας 53.100 dwt.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η Empire Bulkers διατηρεί πολύ καλές σχέσεις με την οικογένεια Παναγιωτίδη, και μάλιστα νωρίτερα φέτος το capsize Mairaki της Empire είχε ακολουθήσει την αντίθετη διαδρομή από το Mairouli, καθώς πωλήθηκε στις Pavimar.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr

    http://www.mononews.gr/g-prokopiou-dianomi-metriton-stous-metochous-tis-dynagas-lng-partners/59311



    ΣΧΟΛΙΑ